Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (33 voturi, media: 3.79 din 5)
Loading ... Loading ...
38,376 vizualizari

          Inlocuit de modelul: Husqvarna 235 E 

137_e-series_h110-0103_143Husqvarna 137 este cel mai mic ferastrau produs de noi, ce poate fi folosit pentru taieri mai putin frecvente, in timpul liber. Scopul nostru esential, asa cum v-am obisnuit, se refera la utilizator si la mediul inconjurator, iar cerintele noastre privind siguranta, functionalitatea, ergonomia si rezistenta sunt in conformitate cu cerintele profesionale. Foarte usor de pornit, datorita unui starter cu design nou. Echipat cu LowVib in format standard. 


Beneficii:Functie unica ce ajuta fierastraul sa functioneze pe perioade lungi de timp, fara intreruperi pentru curatarea filtrului.

 

Caracteristici:

Air Injection
LowVib
Starter asistat cu arc Smart Start
Frana de lant activata inertial

 

Date tehnice:

Motorul
Cilindreea 36.3 cm³
Putere 2.2 CP
Turatia maxima recomandata 13 000 rpm
Volumul rezervorului de combustibil 0.41l
Volumul rezervorului de ulei 0.20l
Tipul pompei de ulei Debit fix
Echipamentul de taiere
Montarea lantului .325″
Lungimea recomandata a sinei 33-38 cm
Ergonomia
Nivelul de sunet 98 dB(A)
Nivelul emisiei de zgomot, LWA 118 dB(A)
Vibratiile, manerul fata/spate 4.9 m/s² / 7.7 m/s²
Dimensiuni globale
Masa exclusiv echipamentul de taiere 4.6 kg

Comentarii

  • Balaceanu Radu pe 2 Iulie 2017 at 1:14 pm

    Bună ziua, am un 365 x- torq și am folosito din greșeală fără filtru de aer , după ce mi am dat seama am pus filtru de aer la loc și am tăiat în continuare. Credeți că necesită o curățare de carburator și o revizie la dumneavoastră pe bd. Iuliu Maniu, și cam cât ar costa aceasta? Mulțumesc anticipat.

    • Cosma pe 5 Iulie 2017 at 4:27 pm

      Daca acum utilajul functioneaza normal, nu e nevoie.

  • Dragos pe 13 Martie 2017 at 4:26 pm

    Buna ziua? Chiar exista supapa de aerisire a rezervorului la drujba Husqvarna 137? Ca nu a spus nimeni unde este! Poate ca nu e nevoie, avind in vedere ca bezina se evapora rapid in caz ca scade presiunea, in loc sa fie aer in rezervor, sint vapori de benzina

    • Cosma pe 14 Martie 2017 at 5:59 pm

      Da, are un aerisitor, dar este mai greu de observat (e undeva sub carburator pe partea dreapta).

  • Florin pe 6 Noiembrie 2016 at 4:12 pm

    Buna ziua !
    Am o h137 de vreo 8 ani. Recent a inceput sa se opreasca dupa vreo 15 min de utilizare si nu mai porneste. Daca se raceste 2,3 ore porneste “la sfert” dar nu functioneaza mai mult de 15-20 min si se opreste. Ce ar trebui facut ?.
    Multumesc anticipat.

    • Cosma pe 8 Noiembrie 2016 at 6:27 pm

      Simptomele pe care le enumerati apar in general daca exista uzuri la motor – segment, simeringuri. Ar trebui sa-i faceti o constatre completa pentru a afla costurile reparatiei.

      • Florin pe 8 Noiembrie 2016 at 7:26 pm

        Multumesc. Cat ar costa constatarea si reparatia in cazul nefericit in care sunt defecte cele enumerate.?
        Mentionez ca sa facut o constatare (nu la dvs) care din anumite motive nu m-a multumit si care a indicat acele simeringuri. Cat ar costa inlocuirea acestora la magazinul dvs.
        Stima.

        • Cosma pe 11 Noiembrie 2016 at 10:22 am

          Constatarea defectului costa 65 lei, iar pretul reparatiei vi-l putem comunica in urma constatarii.
          Pot aproxima in jur de 300 lei.

          • florin pe 11 Noiembrie 2016 at 3:54 pm

            Multumesc

  • Edi pe 26 Aprilie 2016 at 6:08 pm

    Buna, am o drujba care cand porneste scuipa benzina pe carburator si e scazuta puterea, bujia am schimbato, reglajul carburatorului e corect , ce sfaturi imi dati? Ce ar putea sa aiba?

    • Cosma pe 29 Aprilie 2016 at 12:11 pm

      Daca benzina ajunge in filtrul de aer, carburatorul nu este corect reglat (primeste prea multa benzina).

  • virgil pe 14 Februarie 2016 at 8:28 pm

    Buna ziua , detin o h137 si as dori o oferta de pret pentru lant+lama ,rotita motrica si gheara pentru doborare, daca se poate ,va multumesc!

    • Cosma pe 18 Februarie 2016 at 3:00 pm

      Lant=58 lei, sina 33cm Oregon=80 lei, carcasa ambreiaj+rulment ace=99 lei/rotita motrica=35 lei, gheara doborare=33 lei. In cazul in care nu ati mai schimbat pana acum pinionul de la lant aveti nevoie de carcasa si apoi veti putea inlocui doar pinionul.

      • virgil pe 19 Februarie 2016 at 11:18 pm

        Va multumesc pentru raspuns!

  • catalin pe 13 Ianuarie 2016 at 4:11 pm

    buna ziua. ce ar putea fi defect daca are urmatoarele simptome:o pornesc tai undeva la 5-10 min maxim dupa care incep sa se auda niste pocnituri in ea (nu stiu sigur de unde se aud) dupa care se blocheaa lantul pe lama! multumesc

    • Cosma pe 21 Ianuarie 2016 at 10:07 am

      Buna ziua,
      daca acele “pocnituri” sunt niste rateuri de aprindere a carburantului, se poate ca motorul sa permita intrarea aerului cand se incalzeste si se dilata, saracind astfel amestecul de aer benzina.
      Daca nu sunt rateuri, se poate ca echipamentul de taiere sa aibe uzuri majore si sa pocneasca inainte de a se bloca.

      • catalin pe 25 Ianuarie 2016 at 9:28 pm

        echipamentul de taieri astea fiind rotita motrica lant lama?scuze da nu prea am inteles!..si aer pe unde sa intre?

        • Cosma pe 26 Ianuarie 2016 at 10:33 am

          Buna ziua,
          da sina de ghidaj, lantul sunt echipamentul de taiere, aceasta sina are in varf un rulment de rasturnare care poate scoate sunetele reclamate(la fel si pinionul de antrenare).
          Exista multe locuri prin care poate intra aer intr-un motor 2T, unele din ele fiind intre corpul carburatorului si axul clapetei de acc,carter si cilindru,simeringurile rulmentilor de ambielaj,etc.
          Va recomandam sa ajungeti la un service autorizat.

          • catalin pe 31 Ianuarie 2016 at 11:13 am

            multumesc pt detalii…am un prieten care tot asa are o problema la drujba..din ce am inteles de la el ,se incalzeste foarte repede si extrem de tare, mananca benzina foarte multa fata de cum ii manca si in plus de asta o zis ca drujba in gol se tureaza fara nicio problema dar o zis ca bagata in sarcina parca pierde din putere ,nu trage cum tragea odata ,si tin sa mentionez ca lantul e ascutit corect!

          • Cosma pe 1 Februarie 2016 at 5:40 pm

            Ar trebui sa ajunga la un service cu utilajul pentru a-i verifica reglajele carburatorului si daca nu se rezolva doar din reglaje sa o lase la o verificare amanuntita.

  • catalin 75 pe 21 Decembrie 2015 at 1:30 pm

    buna ziua:am o husqvarna 136,am scimbat oala de la ambreaj si nu se mai opreste lantul.Am fost la service (braila) si nu-i da de cap.am incercat sa reglez dar lantul se invarte continuu.Ce pot sa-i fac?

    • Cosma pe 23 Decembrie 2015 at 6:09 pm

      Acest simptom ar putea fi dat de arcul de la ambreiaj (sa fie uzat/ detensionat).

  • eugen pe 4 Noiembrie 2015 at 6:57 pm

    am si eu o problema la drujba.cand tai lemnu lantu se opreste dar motoru merge care e problema?

    • Cosma pe 10 Noiembrie 2015 at 11:56 am

      Poate fi vorba de uzura la pinionul care invarte lantul.

  • Adrian Trocan pe 4 Noiembrie 2015 at 5:58 pm

    Am o drujba husqvarna 136, am fost cu ea in service pentru inlocuire rulmenti cu bile cu semering si pentru reglaj. Dupa aceasta interventie consuma mai multa benzina si nu porneste cand e motorul cald, ba mai mult de multe ori cand nu porneste gasesc bujia uda. Ce sfaturi imi puteti da?

    • Cosma pe 10 Noiembrie 2015 at 9:38 am

      Buna ziua,
      mergeti din nou la service sa va faca un reglaj de carburator, in mod normal aveti garantie la lucrare.

  • RADU pe 6 Iunie 2015 at 9:41 pm

    va rog sa-mi spuneti ce ar putea avea drujba este o 357 xp taind lemne s-a oprit dintr-o data si nu vrea sa mai porneasca nici in ruptul capului

    • Cosma pe 9 Iunie 2015 at 11:09 am

      Cauzele pot fi multiple, fara a vedea utilajul nu putem sti ce probleme are. Adresati-va unui service autorizat pentru o constatare.

  • mihai pe 6 Aprilie 2015 at 11:22 am

    am o drujba husqvarna 136 porneste mai greu si cand o accelerez se opreste imediat…care ar fi problema?

    • Cosma pe 7 Aprilie 2015 at 5:45 pm

      Buna ziua,
      pot fi cauze multiple de la un simplu filtru murdar pana la uzuri majore ale motorului, trebuie sa ajungeti in service pt. o constatare.

  • Eugen Pavelescu pe 2 Aprilie 2015 at 1:19 pm

    Va deranjez din nou! As vrea sa stiu cat sa reglez H si L la drujba strauss! I-am scos benzina din rezervor si am gasit apa! Am pus alta benzina si acum porneste dar dupa aproximativ un minut se opreste, nu mai porneste deloc!

    • Cosma pe 7 Aprilie 2015 at 5:31 pm

      Buna ziua,
      un reglaj standard variaza de la un model la altul.
      Cel mai general insa este H 1.1/2 L 1.1/2 de la care faceti corectiile.Curatati carburatorul!

  • eugenpavelescu pe 2 Aprilie 2015 at 10:38 am

    Am o drujba strauss care nu porneste, am scos benzina din rezervor si am gasit apa! Este posibil sa fi afectat carburarorul? Ce trebuie facut si care ii sunt reglajele H si L!

    • Cosma pe 2 Aprilie 2015 at 11:22 am

      Buna ziua,
      in primul rand trebuie curatat carburatorul si rezervorul pentru a elimina complet mizeria si apa,iar suruburile de reglaj “L” si “H” ar trebui sa fie pozitionate pe carburator iar langa ele sa fie stantat “L” si “H”

  • Ionut pe 23 Martie 2015 at 7:42 pm

    are e reglajul de baza pt husqvarna e142 ,stii cumva cum careesteinaltimea cuiului pontou deoarece am schimbat kitul de reparatie carburator si acum porneste foarte greu si inainte pornea tot la fel ce e de facut? multumesc

    • Cosma pe 24 Martie 2015 at 5:37 pm

      Buna ziua,
      reglajul de baza este L 1 1/2 si H 1 1/2.
      Se pune ceva drept(o surubelnita) pe peretii carburatorului si parghia cuiului ponto trebuie sa fie pana la acest nivel.
      Daca nu reusiti s-o reglati mergeti la un service autorizat.

      • Ionut pe 24 Martie 2015 at 6:39 pm

        Peretii din parte de sus sau cea de jos?

  • virgil pe 29 Ianuarie 2015 at 1:24 pm

    detin o drujba husqvarna 240.cand e bagata in sarcina se incalzeste prea tare am curatat siata para schantei si filtru de aer dar tot se incalzeste prea tare carburatorul

    • Cosma pe 29 Ianuarie 2015 at 4:00 pm

      Motoarele in 2 timpi racite cu aer au regim termic normal peste 100 de grade celsius. Nu stiu cat de mult se incalzeste carburatorul dvs.
      Atata timp cat motorul se tureaza si functioneaza normal va recomand sa nu va faceti probleme. Aveti grija la uleiul din benzina sa fie de calitate si in proportie corecta.!

  • vio pal pe 22 Ianuarie 2015 at 9:36 pm

    Buna seara as vrea sa va intreb de ce imi vine bule de aer pe furtunu de la benzina si la relantiu merge si la turatie se opreste si va rog sa imi mai spuneti si cum sa reglez carburatoru husqvarna 41 multumesc

    • Cosma pe 23 Ianuarie 2015 at 11:26 am

      Buna ziua,
      v-am raspuns data trecuta,recomandarea este sa ajungeti la un service zonal.

  • tudor georgel pe 21 Ianuarie 2015 at 7:26 pm

    buna seara domnule cosma. va rog sa-mi spuneti daca imi puteti regla carburatorul la h 445 la mag.dumneavoastra din snagov.drujba este in garantie,

    • Cosma pe 22 Ianuarie 2015 at 12:48 pm

      Buna ziua,
      da, poate fi reglata.

  • AdsamNicolae pe 18 Noiembrie 2014 at 6:59 pm

    Buna ziua ,va rog sa imi spuneti daca se poate schimba surubul de prindere lama de pe o husqvarna 137 ,e uzat filetul si cand vreau sa montez lama se invarte din carcasa surubul ,multumesc.

    • Cosma pe 19 Noiembrie 2014 at 1:58 pm

      Buna ziua,
      da se poate schimba,
      pretul surubului este de 15lei.

  • mass pe 26 Decembrie 2013 at 4:57 pm

    cu ce ulei merge o drujba ryobi ma refer la amestec

    • Cosma pe 27 Decembrie 2013 at 6:48 pm

      Ar trebui sa verificati in manualul de utilizare recomandarile producatorului. Se poate folosi ulei de amestec pentru motoare in doi timpi cu regim de turatii ridicat si de buna calitate. In general, procentajul este de 25-30 ml ulei la 1 l benzina (in functie de producator).

  • vergiu pe 16 Decembrie 2013 at 7:25 pm

    care e reglajul de baza pt husqvarna 235,236,137E,

    • Cosma pe 18 Decembrie 2013 at 11:34 am

      Buna ziua,

      H137 L 1.1/4 H 1.1/4
      H235/236 L 1.1/2 H 1.1/2

  • vergiu pe 9 Decembrie 2013 at 8:57 pm

    referitor la husqvarna L/H, care e benzina ,care eaerul,vergiu olt

    • Cosma pe 10 Decembrie 2013 at 10:45 am

      L si H regleaza debitul de benzina. L pentru ture joase, iar H pentru ture inalte.

  • vergiu pe 9 Decembrie 2013 at 8:43 pm

    am odrujba CMI TYPE C/BKS45,4 40 germania,pornita in relantiu merge,dar cand accelerez se opreste.poate sa ma ajute cineva,va rog,multumesc anticipat.vergiu,olt

    • Cosma pe 10 Decembrie 2013 at 10:48 am

      Verificati filtrele de carburant si aer sa fie curate. Daca problemele se mentin trebuie sa ajungeti la service pentru verificarea amanuntita a carburatorului si chiar a intregului utilaj.

  • calin marian pe 12 Noiembrie 2013 at 7:18 pm

    buna seara am o drujba 350 si dupa ce perneste nu se acelereaza cum ar trebui ce poate sa fie va multumesc

    • Cosma pe 13 Noiembrie 2013 at 3:43 pm

      Este posibil ca filtrele sau carburatorul sa fie murdare. Verificati daca filtrele sunt curate (filtrul de aer se spala, cel de carburant se inlocuieste). Daca acestea sunt curate si problema se mentine trebuie reglat/curatat carburatorul.

  • vlad pe 5 Noiembrie 2013 at 7:50 pm

    am o husqvarna 137 si vreu sa stiu de cate ori sa dau drumul la surubul care regleaza relantiu(T)
    MULTUMESC

    • Cosma pe 6 Noiembrie 2013 at 2:25 pm

      Buna ziua,
      surubul ralantiului se strange la maximum, dar fara ca lantul sa fie antrenat,aproximativ 3500rpm.

      • vlad pe 6 Noiembrie 2013 at 3:15 pm

        tot eu sunt cel cu husqvarna 137.Mai am o intrebare despre acest utilaj:porneste greu si cand porneste merge doar accelerata dar cam dupa 1 min da rateu si se opreste.ce poate sa aiba.multumesc

        • Cosma pe 6 Noiembrie 2013 at 4:04 pm

          Pot fi uzuri ale carburatorului. Va recomandam sa mergeti la un service autorizat pt a verifica ce este in neregula.

          • vlad pe 8 Noiembrie 2013 at 4:42 pm

            cat este un caburator de husqvarna 137 si cat face curierul pana la suceava

          • Cosma pe 9 Noiembrie 2013 at 10:58 am

            Carburatorul costa 242 lei (exista si un set de reparatie care contine toate garniturile, membranele si alte componente din carburator – 116 lei). Transportul pana in orasul Suceava costa aproximativ 25 lei.

  • Victor pe 26 Octombrie 2013 at 3:38 pm

    Va rog sa-mi spuneti si mie cum se regleaza un carburator de husqvarna 40, deoarece i-a fost desfacut carburatorul si s-a umblat si la suruburile de reglaj. Stiu ca se regleaza in mod normal pe tester dar nu pot ajunge deocamdata la niciun service autorizat si mi-ar fi de mare ajutor daca mi-ati spune cu aproximatie cate ture trebuie invartit fiecare surub (L, H). Mentionez ca este modelul mai vechi -Husqvarna 40.

    • Cosma pe 30 Octombrie 2013 at 5:51 pm

      Reglajul de baza se face strangand usor ambele suruburi de reglaj, L si H, pana cand ajung la capat si apoi desurubandu-le cate 1, 1/2 pe fiecare, de aici se va face reglajul fin in functie de temperatura, uzuri si altitudine. Se mai poate varia aproximativ 1/2 ture la fiecare surub , dar aici este nevoie de turometru. Un reglaj defectuos poate duce la defecterea motorului.

    • mass pe 26 Decembrie 2013 at 5:24 pm

      mai bine dute la un service

  • bursuc cristian pe 22 August 2013 at 11:48 am

    buna ziua,doresc sa pun o intrebare,am o drujba husqvarna 137, la care am schimbat set ambreiaj si segmentul pentru ca aveau uzuri .insa sa revin la inrebare as vrea sa stiu de ce se intinde lantul daca eu il reglez, dupa ce refac reglajul lantului si efectuiez cateva taieturi lantul se intinde la maxim ca aproape se opreste din functionare drujba.

    va multumesc ,si sper ca ati inteles ceva din ceea ce am vrut eu sa intreb.

    • Cosma pe 29 August 2013 at 11:18 am

      Pt. ca lantul sa nu-si piarda tensionarea trebuie sa tineti de varful sinei de ghidaj in sus cand faceti strangerea acestuia si a piulitelor de sina.Daca respectati aceasta procedura si tot se intinde lantul, inseamna ca aveti uzuri majore la rulmentul cu ace de la carcasa de ambreiaj sau la rulmentul de rasturnare din varful sinei de ghidaj.

  • Alex pe 19 Iulie 2013 at 3:54 pm

    Am o drujba husqvarna e 137 pana in prezent nu am avut problema cu el dar acuma cand il pornesc si la in relantina incepe sa se invarte lantul fara sal aceler dar nici asta nu face tot timpul care poate fi problema? si cat ar costa daca trebuie schimbat cv

    • Cosma pe 19 Iulie 2013 at 4:56 pm

      Cea mai simpla varianta ar fi un reglaj de carburator poate fi insa si o uzura majora a rulmentilor de ambielaj,este de dorit sa ajunga intr-un service autorizat pt. o constatare.

  • Badea Ilie pe 4 Iulie 2013 at 9:46 pm

    Am o drujba husqvarna 136 cand o accelerez se opreste are o pornire grea si un consum mare de benzina Care este defectul

    • Cosma pe 9 Iulie 2013 at 6:25 am

      Verificati filtrul de aer si cel de carburant sa fie curate. Daca problema se pastreaza mergeti la un service autorizat pentru a verifica sau curata carburatorul.

  • popescu valeriu pe 30 Ianuarie 2013 at 6:14 pm

    sa traiti,va rog mult,o intrebare,daca semeringurile sunt uzate motorul se.accelereaza pe masura ce se incalzeste?scuipa benzina in carburator iar in final se opreste deoarece s.a incins prea mult?va multumesc anticipat.

    • Cosma pe 4 Februarie 2013 at 10:00 am

      Da, problema poate fi de la uzura simeringurilor.

  • tismonariu pe 27 Noiembrie 2012 at 9:19 pm

    am o drujba husqvarna de 240 noua si am apasat pe opritorul de lant in fata si cum sa il dau inapoi, ca o ramas lantul blocat

    • Cosma pe 28 Noiembrie 2012 at 2:54 pm

      Daca va referiti la maneta de blocare a lantului, trebuie trasa inapoi spre manerul anterior (in manualul de instructiuni aveti o pagina unde va arata exact cum se deblocheaza maneta).

  • Mihai pe 6 Noiembrie 2012 at 12:08 pm

    la ce pret este modelul 137

    • Cosma pe 7 Noiembrie 2012 at 9:32 am

      Acest model nu se mai fabrica de cativa ani, de aceea nu apare pretul.

  • Alin pe 6 Noiembrie 2012 at 12:04 pm

    La ce pret este modelul 137?

    • Cosma pe 7 Noiembrie 2012 at 9:34 am

      Acest model nu se mai fabrica, a fost inlocuit cu modelul H236.

  • Alin pe 6 Noiembrie 2012 at 12:03 pm

    La ce pret este modelul 137 ?

  • mihai pe 14 Octombrie 2012 at 11:43 am

    buna ziua.am si eu o probl. cu drujba husqvarna xtorq. i-am schimbat secmentul deoarece ramasese fara compresie iar acum nu mai reusesc sa o pornesc.ma poate ajuta cineva?

    • Cosma pe 24 Octombrie 2012 at 3:39 pm

      Pot fi foarte multe motive pentru care utilajul sa nu porneasca. Mergeti la un service pt a constata exact ce s-a intamplat.

  • alex pe 8 August 2012 at 3:49 pm

    Buna ziua,
    pentru un HUSQVARNA 137-e
    ma intereseaza o sina de ghidaj lant (lama) si un lant.
    Care e dimeniunea maxima pe care o pot pune fara probleme?
    Ce producatori, dimensiuni si la ce pret?
    Multumesc.

    • Cosma pe 10 August 2012 at 9:37 am

      Sina ghidaj standard – 33cm: producator Oregon (Canada) = 88 lei, lant – producator Oregon = 55 lei.
      Sina ghidaj maxim recomandata – 38cm: producator Oregon = 95 lei, lant – producator Oregon = 65 lei.
      Lungimea recomandata a sinei pt acest model este intre 33-38 cm, insa producatorul recomanda folosirea ocazionala a sinei lungi (folosind constant sina lunga sarcina asupra motorului este mai mare, deci uzurile vor aparea mai rapid decat daca utilajul este folosit cu sina scurta).
      Ambele variante de sina de ghidaj exista si de la Husqvarna, insa momentan nu sunt in stoc.
      Preturile includ TVA.

  • Cristian Chirulescu pe 21 Mai 2012 at 5:04 pm

    Am o HUSQVARNA 137-e . Merge excelent! Se poate ascuti cu Dispozitivul PowerSharp ? Daca merge…cat costa si de unde?

    • Cosma pe 21 Mai 2012 at 8:58 pm

      Inca nu a fost dezvoltat pt acest model.

  • ioan pe 9 Decembrie 2011 at 3:23 pm

    am o drujba model 137 ,la relanti functioneaza dar cind vreau sa tai cu ea se opreste .care ar fi defectiunea?

    • Cosma pe 13 Decembrie 2011 at 5:13 pm

      Poate fi o dereglare a carburatorului.

    • Petre pe 4 Aprilie 2013 at 2:35 pm

      da si eu am patito uitate prima data la filtrul de benzina care ar putea fi imbaxit si nu trece benzina bine prin el si apoi carboratorul incearca un pic fara filtru de benzina sa tai si vezi cum se comporta

  • marian pe 17 Noiembrie 2011 at 9:22 am

    Am o husquvarna 137 de 3 ani si sunt multumit de ea dar a intervenit o problema. a ramas fara benzina si dupa ce am alimentat-o nu a mai pornit si se ineaca ,trag furtunul de la alimentare si porneste cu socul tras pana se termina benzina din carburator si daca incerc sa introduc furtunul in carburator se opreste imediat si e bujia uda , cum pot remedia problema? Astept raspuns. multumesc.

    • Cosma pe 17 Noiembrie 2011 at 7:10 pm

      Probabil este vorba despre o dereglare a carburatorului. Ar fi bine sa ajungeti la un service autorizat.

    • Petre pe 4 Aprilie 2013 at 2:40 pm

      da aceasi poveste uitate la filtrul din benzina e imbaxit si nu trece benzina prin el incearca fara filtru si daca merge schimba filtrul

  • Aurel pe 15 Noiembrie 2011 at 7:14 pm

    salut tot eu sunt datim inlocuitoru de la drujbei 238 si daca ati putea mai multe date tehnice va multumesc astept raspuns

    • Cosma pe 17 Noiembrie 2011 at 1:44 pm

      Modelele se schimba complet, nu doar denumirea. Sunt alte piese la fiecare, deci nu puteti adapta piese de la alt model (cele noi au cu totul alte arcuri la ambreiaj), trebuie sa fie la fel cu cea originala.
      Nu stim sa se fi comercializat in Romania modelul dvs, deci nu va putem oferi date tehnice despre ea.

  • Aurel pe 13 Noiembrie 2011 at 8:09 pm

    Am o drujba huzvarna model 238g si am rupt arcul de la ambreaj.De unde pot sa`l achizitionez?Ca la servisul din Tm nu il are.

    • Cosma pe 16 Noiembrie 2011 at 5:16 pm

      Aveti un model foarte vechi si de aceea arcul nu se afla nici in depozitul central al importatorului. Va trebui sa faceti comanda, insa va dura destul de mult pana il veti primi, avand in vedere ca nu se afla in tara.

  • Catalin pe 31 Octombrie 2011 at 11:20 am

    Salut. Am o drujba husqvarna model 137 si ma intereseaza cum se fac reglajele pentru consum respectiv ralanti a motorului. Mi-am cam bagat nasul pe la H,L si T si nu-i mai dau de capat. Va multumesc anticipat.

    • Cosma pe 31 Octombrie 2011 at 5:36 pm

      Utilizatorul “are voie” sa regleze decat surubul de ralanti (H) conform manualului de utilizare. Pt celelalte doua ar trebui sa ajungeti la un service, deoarece e nevoie de niste surubelnite speciale si de un aparat care sa masoare corect turatia. Daca reglajele nu sunt facute corect utilajul poate suferi defectiuni grave.
      In mod normal reglajele la L si H sunt 1 tura, dar pot varia in functie de uzurile carburatorului.

  • Petre pe 29 Octombrie 2011 at 1:22 pm

    Buna Ziua

    Imi puteti spune valorile de reglaj la L si H la carburator ,modelul 137 sau macar unde sa intreb.

    • Cosma pe 31 Octombrie 2011 at 5:05 pm

      Utilizatorul “are voie” sa regleze decat surubul de ralanti (H) conform manualului de utilizare. Pt celelalte doua ar trebui sa ajungeti la un service, deoarece e nevoie de niste surubelnite speciale si de un aparat care sa masoare corect turatia. Daca reglajele nu sunt facute corect utilajul poate suferi defectiuni grave.

  • dumitru pe 15 Septembrie 2011 at 9:17 pm

    Buna!Posed o drujba husqvarna 137 si ma intereseza o pereche de rulmenti de pe ambelaj cu semeringuri .Stie cineva daca se gaseste si cat cosata si daca se pot comanda online? PS pentru Dl Cozma!

    • Cosma pe 16 Septembrie 2011 at 3:48 pm

      Rulment ambielaj (cu simering) H137 = 67 lei/buc.
      Noi ii avem in stoc, pot fi livrati cu Fan Courier.

      • nelutu pe 9 Octombrie 2011 at 10:15 am

        m-ar interesa un cilindru pentru o Huzgvarna 137
        va rog sa imi trimiteti un e-mail
        m-ar interesa si pretul

        • Cosma pe 10 Octombrie 2011 at 8:37 am

          Cilindru H137 (livrat cu rulmentii de ambielaj) = 403 lei, piston = 164 lei. Aceste piese pot fi aduse la comanda.

          • nelutu pe 10 Octombrie 2011 at 2:10 pm

            va multumesc pentru raspunsul trimis.
            o zi buna

  • aldea pe 3 Septembrie 2011 at 3:17 pm

    salut am o drujba ryobi pcn 4040 si am urmatoarea problema :cand dau sa accelerez se tureaza pana pe la jumatate si cand ajunge la maxim moare motoru ,bujia e ok carburatoru l-am desfacut de doua ori si am curatat sita care era cam anfundata si cam atat .sa fie carburatoru sau motoru?si face compresie cand tin numai de sfoara starter coboara greu deci motoru e ok .

    • Cosma pe 13 Septembrie 2011 at 1:47 pm

      Este posibil sa fie vorba doar de reglajele carburatorului, insa ar trebui sa ajungeti la un service care se ocupa de aceasta marca pt a sti exact care este problema.

  • TEODORESCU MARIAN pe 21 August 2011 at 9:01 am

    sunt din iasi,posed o husqvarna 136 s-a rupt acel inel metal ( arc ) care franeaza daca se mai gaseste, unde si care ar fi pretul aproximativ multumesc.

    • Cosma pe 22 August 2011 at 8:59 am

      Inteleg ca este vorba despre banda de frana de lant, care actioneaza in jurul carcasei de ambreiaj. Reperul este in stoc la ambele magazine ( Militari si Rahova) iar pretul este 24 lei TVA inclus.

  • alin pe 21 Martie 2011 at 8:18 pm

    Buna am o drujba 137 si am probleme cu ea .Porneste si dupa care se opeste.si nu o mai ea.Daca scot bujia e plina de benzina cu ulei,O curat dapa care se repeta fenomemul.ca e de facut

    • Cosma pe 22 Martie 2011 at 2:46 pm

      Ar trebui verificat carburatorul (daca inchide cuiul ponto).

  • adi pe 14 Martie 2011 at 7:38 pm

    Buna am si eu Husqvarna 137 de vreo 4 ani am schimbat doar 1 lant pana in prezent si pot spune ca ma-m folosit de unealta aproampe 20 m3 pe an si inca functioneaza ff bine.Ma intereseaza ce sina(spada) sa cumpar de cati (cm)si un lant m-ar interesa,si ce ar mai trebui sa schimb de ex. filtre,
    daca stiti niste preturi.
    Multumesc anticipat.

    • Cosma pe 15 Martie 2011 at 3:56 pm

      Sina 13″ (33cm recomandata pt acest model) costa 104 lei, lant – 51 lei, filtru aer 36 lei, filtru carburant 26 lei.

      • adi pe 15 Martie 2011 at 4:13 pm

        multumesc 🙂

        • adi pe 16 Martie 2011 at 4:26 pm

          cat costa sa-l trimeteti pri firma de curerat?eu loc.in orasul Arad,jud Arad

  • iulian banu pe 25 Februarie 2011 at 4:14 pm

    multumesc .

  • iulian banu pe 25 Februarie 2011 at 11:49 am

    se blocheaza steluta din capatul lamei si nu se mai invarte lantul . ce se intampla?

    • Cosma pe 25 Februarie 2011 at 3:20 pm

      La varf sina are un orificu (chiar langa nitul care tine pinionul) unde trebuie pusa vaselina pentru ca nu are alta sursa de ungere. Incercati sa gresati acel pinion (steluta) cu vaselina negrafitata. Daca se blocheaza in continuare trebuie inlocuita sina de ghidaj.

  • marius pe 9 Februarie 2011 at 9:27 pm

    am eu eu o husquvarna 137 si taie ff bn si poti sa tai cu ea zi de zi si nu are nik taiatu cu ea dar mai intai cumparati ca este ff buna:D

  • Cosma pe 31 Ianuarie 2011 at 9:50 am

    Am un motofierastrau H 137 si astazi in timp ce taiam un trunchi de copac mi s-a slabitb piulitele ce tin lama, ca urmare s-a slabit si lama si a sarit lantul
    de pe lama. si acum cand fixez lantul pe lama intra cam greu in santul acestuia si se intepeneste . lama pare intacta . as dori sa imi spuneti cam ce e de fakut?
    bogdan

    • Cosma pe 31 Ianuarie 2011 at 9:56 am

      Sina de ghidaj nu are nicio problema, lantul se uzeaza in cazul acesta. Din cauza ca a sarit, dintii au lovit la interior opritorul de lant si de aceea nu mai intra corect pe sina. Verificati dintii in partea care intra in sina, daca sunt putini loviti ii puteti pili, daca sunt toti trebuie inlocuit lantul.

  • alin pe 23 Ianuarie 2011 at 3:30 pm

    dc nu face husqvarna motoare in 4 timpu da totu e in 2 atunci de alta fiabilitata am putea vorbi si de alte puteri sau nuse fabrica in 4 timpi ca sa se scoate bani din piese din astea in 2 timpi asta e politica companiei si a doua problema am avazut ca e cam arderea incompleta la motoare sa faceti in 4 timpi si ar fi ceva da pana atunci mai e.multumesc pentru raspuns asta daca ami veti da!

    • Cosma pe 25 Ianuarie 2011 at 5:16 pm

      Husqvarna echipeaza deja un model de motounealta cu motor in 4 timpi (324RX).
      Avantajele motoarelor in 2 timpi sunt ca sunt mai turate si mai usoare, dezavantajul celor in 4 timpi fiind in principal greutatea. Avand in vedere ca sunt unelte tinute in mana sau pe umeri trebuie sa fie cat mai usoare pt a nu solicita excesiv utilizatorul.

  • alin dublea pe 17 Ianuarie 2011 at 10:15 pm

    buna ziua. as dori niste piese pt o drujba husqvarna 137. Un rulment si un piston. cum pot sa fac rost de ele? multumesc

    • Cosma pe 19 Ianuarie 2011 at 1:18 pm

      Piesele pot fi comandate in oricare din magazinele noastre (pistonul nu este o piesa care se schimba frecvent asa ca nu o avem in stoc).
      In general rulmentii sunt in stoc (nu am inteles care rulment va trebuie – cel cu ace de la ambreiaj sau cel cu bile de la ambielaj).

  • Cosma pe 27 August 2010 at 1:20 pm

    Modelul solicitat nu se mai produce. A fost inlocuit de Husqvarna 235E al carui pret este de 750.00 RON TVA inclus.

  • iarca gyorgy pe 20 Iunie 2010 at 6:21 pm

    multumesc

  • Cosma pe 20 Octombrie 2009 at 9:23 am

    Preturile produselor pot fi gasite pe acest site la sectiunea promotii.

  • preda c-tin pe 19 Octombrie 2009 at 11:54 am

    este bun

  • preda c-tin pe 19 Octombrie 2009 at 11:52 am

    am probleme cu drujba.
    cand intru cu ea in sarcina se opreste motorul ca si cum nu ar mai avea benzina.
    ce sa-i fac?
    am curatat filtrul de aer si tot asa e.

    • Cosma pe 20 Octombrie 2009 at 1:04 pm

      Sunt mai multe cauze posibile:
      1. Filtrele ( benzina sau aer murdare)
      2. Sita din carburator murdara ( in cazul in care ati folosit ferastraul mult timp cu filtrul de benzina murdar) – se rezolva la service 3. Carburator dereglat – se rezolva la service.
      4. Mai pot fi si alte cauze dar trebuie facuta o constatare.

    • asd pe 27 Octombrie 2010 at 1:13 pm

      posibil probleme de carburator,segment uzat,semeringuri uzate,toate astea pot duce la simptomul drujbei dvs

  • cristi vizitiu pe 13 Octombrie 2009 at 1:16 pm

    as vrea sa stiu si eu pretul

  • Ionel pe 23 Septembrie 2009 at 4:41 pm

    Am un motofierastrau model 137, foarte multumit de el, dar nu avea in dotarea standard si coltii aceia de fixat lemnul! De unde as putea cumpara acest reper si cat costa?

    Multumesc,
    Ionel Dinu

  • dadu pe 3 Septembrie 2009 at 7:06 pm

    afisati preturile frate sa facem raportul calitate/pret

    • Cosma pe 25 Octombrie 2009 at 10:46 pm

      Preturile variaza in functie de cursul valutar, perioada de promotii si de aceea inca mai lucram la o varianta de site in sistem magazin online.
      Daca va intereseaza pretul unui produs, verificati daca nu cumva il gasiti in sectiunea “Promotii”, iar daca nu este acolo trimiteti-ne un mail la office@cosma-husqvarna.ro si va vom raspunde.

  • Cipriana Petre pe 30 Mai 2009 at 11:35 pm

    Va rog sa imi trimiteti pe email pretul acestui produs (Motofierastrau 137E) in urmatoarele 2-3 zile. Cit este pretul (cu sau fara TVA)? Intra cumva in campania de promotie pe care o aveti acum? Astept raspunsul dumneavoastra cit de repede se poate, multumesc,
    Cipriana Petre

Log-in
[x]