Motofierastrau Husqvarna 142 E
Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (34 voturi, media: 3,82 din 5)
Încarc...
119 Reviews | Write your review
  • Producator: Husqvarna
  • SPECIFICATII TEHNICE
  • DESCRIERE PRODUS
  • COMENTARII (119)
  • Motor
    Producator: Husqvarna
  •           Inlocuit de modelul: Husqvarna 240 E


    142_e-series_h110-0102_148Un ferastrau cu greutate redusa, usor de pornit, de mare capacitate, pentru activitatea de acasa, in gradina si pentru taieri mai putin frecvente. Foarte usor de pornit, datorita unui starter cu design nou, unde un resort ajuta la pornirea motorului. Ca toate celelalte fierastraie ale noastre si acesta satisface cele mai inalte cerinte de siguranta.



    Beneficii:


    Air Injection
    LowVib
    Starter asistat cu arc Smart Start
    Frana de lant activata inertial

     

    Date tehnice:































































    Motorul
    Cilindreea 40.2 cm³
    Putere 2.6 CP
    Turatia maxima recomandata 13 000 rpm
    Volumul rezervorului de combustibil 0.41l
    Volumul rezervorului de ulei 0.20l
    Tipul pompei de ulei Debit fix
    Echipamentul de taiere
    Montarea lantului .325"
    Lungimea recomandata a sinei 33-38 cm
    Ergonomia
    Nivelul de sunet 98.5 dB(A)
    Nivelul emisiei de zgomot, LWA 118 dB(A)
    Vibratiile, manerul fata/spate 4.8 m/s² / 6.5 m/s²
    Dimensiuni globale
    Masa exclusiv echipamentul de taiere 4.6 kg
  • 119 Comentarii

    Lasa un raspuns la ciprian Anuleaza raspuns

    1. am schimbat membranele carburatoruluiu si dupa ce am montat carburatorul inapoi porneste greu si merge accelerat ce pot face

      • Verificati tuburile de aspiratie (fac legatura intre cilindru si carburator).

    2. Pt. husqwarna 142 Am schimbat membranele stot ce era de schimbat in carburator mai putin jegloarele .porneste foarte greu si merge accelerat iar cand trag socul functioneaza normal.

      • Probabil “trage aer fals”, trebuie verificate uzurile de la rulmentii de la ambielaj sau tubul de admisie.

    3. Bună seara cit costa pompa de ulei la husgvarna 235.Mulțumesc Mulțumesc.

      • Pompa ulei H235 = 67 lei.

    4. ce pret are 240E

      • Modelul H240E nu se mai fabrica. Modelul similar actual este H236 (unele piese sunt la fel si pot fi folosite de la un model la altul).

    5. Am o problema la Husqvarna…..pana acum imi baga ulei la lama cum trebuie si tot….ieri am curatat-o cu aer (compresoru) si nu mai baga ulei la lama. Acum baga ulei pe undeva pe jos pe langa motor….ce ar putea fi?

      • Este posibil ca, in momentul in care ati suflat cu compresorul, furtunul de ulei sa fi sarit de la locul lui.

    6. buna ziua am o drujba Husqvarna 281 xp si mi se prelinge ulei printre cartere si pe la prezoane ,si bineinteles nu face presiune si nu arunca ulei la lama ce ar putea fi ? va mltumesc

    7. Buna ziua am o problema am o drujba husvarna de 142 si intro zi am taiat lemne si dintro data mi sa oprit si nu am mai putut sa o pornesc sa blocat motoru.dupa parerea mea.nu am mai putut trage de ala sa porneasca.ar putea avea ceva la piston?si oare din ce cauza sa blocat motoru ast ras daca se poate

      • In general in situatii de genul acesta sunt probleme de motor (cilindu/piston/rulmenti ambielaj). Cea mai frecventa cauza este lipsa sau calitatea proasta a uleiului de amestec, dar fara o constatare este greu sa spunem ce s-a intamplat.

    8. am cumparat o drujba husqvarna 142 dar a venit fara gheara de doborire am cumparat gheara dar cind sa o montez am constatat ca gaurile unde vine prinsa gheara nu au filet ,Vasi ruga daca puteti sa ma ajutati Va multumesc.

      • Filetul se formeaza in momentul strangerii surubului.

    9. Bună ziua ai și eu o problema la drujba 142 pompa de ulei nu -mi da ulei, am înlocuito cu una noua dar tot nu funcționează

      • Ar trebui sa va adresati unui service (sa verifice intreg sistemul de ungere si carterul ca nu este deformat).

    10. am o problema cu o husqvarna 142 ,la consum jumate rezervorul afuma bujia si nu mai porneste decat daca schimb bujia.Care ar fi problema?

      • Simptomele denota prea multa benzina in amestec ceea ce inseamna ca trebuie sa ajungeti la un service pentru a va regla carburatorul.

    11. Buna ziua!
      Drujba mea husqvarna 142 porneste sta la relanti, dar dupa ce tai 1 min sau 2 maxim
      se incalzeste foarte tare , vibreaza si se opreste.Va rog sa ma ajutati.Am fost la reprezentanta in Zalau I-au facut cateva reglaje si au zis ca e ok.Dar cand am ajuns acasa am constatat ca are aceleasi simtome.Inca o data va rog sa-mi spuneti ce ar putea fi.Va multumesc!

      • Buna ziua,
        ne este F.greu sa va facem o constatare la utilaj pe nevazute. Mergeti la serviceul autorizat zonal sa va rezolve problema si cereti sa va faca proba de lucru, ca sa nu mai ajungeti acasa cu aceeasi problema.

    12. Am o Husqvarna 240 care a creat probleme mai mereu. Este folosita foarte rar,menționez că reglajele au fost făcute doar în service autorizate (Câmpina ).Probleme :nu are putere în sarcina, iar cea mai gravă din punctul meu de vedere, când motorul este cald nu mai pornește. Doar dacă stă 10-15 minute. Iar ca idee am testat-o în lemn cu diametrul de 20 cm..Am mai primit sugestii cu ,,alta”.as dori părerea dumneavoastră. Mulțumesc.

      • Buna ziua,
        ne este F.greu sa va facem o constatare la utilaj pe nevazute, faptul ca nu are forta in sarcina poate avea o multitudine de cauze, ca nu porneste la cald denota o uzura majora. Mergeti la serviceul autorizat zonal sa va rezolve problema si cereti sa va faca proba de taiere.

    13. Buna ziua,mentionez ca la jiglerele L si H nu am umblat niciodata.

    14. Buna ziua, am o drujba husqvarna 142 si am o problema cu relantiul este prea mare, care ar fi cauzele.Ma poate ajuta cineva?.Va multumesc.

      • Va recomandam sa mergeti la service pentru verificarea reglajelor, poate fi vorba de uzuri capatate in timp.

    15. Buna ziua, ma intereseaza pretul la set rulmenti cu semering si 1 segment pentru drujba142. si daca ii aveti pe stoc.

      • Buna ziua,
        pret rulment ambielaj/buc – 42lei
        pret segment/buc – 48lei
        in mod normal piesele sunt stoc.

        • salut am si eu o intrebare am o drujba h 142 pot sai pun un set mai mare?

          • Buna ziua,
            din pacate nu se potriveste un cilindru mai mare pe carterul Dvs.

    16. Buna ziua am o drujba 142 mar interesa reglajele standard de la carburarorcarburator, cate ture, suruburile de la carburator nu au arcuri. Va multumesc.

      • Buna ziua,
        reglajul standard este:
        L 1 1/4
        H 1 1/4
        jicloarele ar trebui sa aiba arcuri de tensionare pt pastrarea pozitiei de reglaj.

    17. NU SE OPRESTE DUPA CE COMUT PE OPRIT? cauza???

      • Buna ziua,
        buton on/off defect, cabluri aprindere intrerupte, papuci iesiti din lacasul lor.

    18. Fara lant si lama are ungere, dar cand le montez nu are ungere deloc. Stie cineva motivul?
      Ar putea fi melcul?

      • Buna ziua,
        nu este melcul, debitul pompei pare suficient dar de fapt nu este.
        Pompa este uzata.
        Pret pompa 54lei.

    19. Se slăbeste lanțul după ce se încălzește. Î-mi puteți spune motivul. Nici nu are ungere ca lumea. Model H 142. Mulțam.

      • Buna ziua,
        uzuri majore la rulmentul de rasturnare din varful sinei(“soarele”),a pinionului de antrenare,nerespectarea procedurii de tensionare a lantului sau toate la un loc,pe fondul unei ungeri deficitare a lantului.
        Va recomandam sa ajungeti la un service autorizat pt. o verificare.

        • Multumesc pentru informatiile oferite !

          • Buna ziua,
            cu placere.

    20. Cat costa demarorr drujba 340

      • Demarorul complet pt modelul H340 costa 252 lei, iar pentru modelul H340E (cu pornire usoara) costa 202 lei. De asemenea, pot fi achizitionate piesele separat, daca nu este necesar tot ansamblul, dar trebuie sa mentionati ce model aveti si ce anume este defect.

        • Nu mai am demaror

          • Daca doriti sa inlocuiti demarorul complet puteti comanda oricare dintre cele doua modele.

    21. Buna ziua am si eu o drujba 142 si este dereglata puteti sami spunet cate ture

      • Daca va referiti la reglajul de baza al carburatorului, puteti porni de la 1 tura si un sfert si in functie de uzuri sa ajustati. Daca va referiti la regimul de turatie, pentru acest model este recomandata o turatie de 12500-13000 rpm.

        • Vreau sa stiu toate reglajele

          • Cele mentionate in comentariul anterior sunt reglajele.

    22. Buna am si eu o husqvarna 142 si ieri iam sch pompa de ulei ca nu baga aproape deloc ulei(cu jumate de rezervor taiam o masina de lemne:))) )am mai avut sch inca 2 si am montato o bagat ulei cam 10 min cand taiam si atat iara se oprea ,mentionez ca totul e sch in ea rezervor de ulei furtunul de aerisire filtru cu tot cu conductul de cauciuc pe care baga rulmenti .ce ar putea fi ma poate ajuta cineva si pe mn??si inca o intrebare am desfacuto si pe furtunul de aerisire scotea ulei continu daca tineam in directia ca sa poata baga ulei daca nu scotea bule de aer se poate ca sa faca compresie in rezervor sa bage pompa si invers:)))?

      • Daca pompa de ulei este originala ar trebui sa functioneze. Verifica melcul de antrenare care este montat pe ambielaj.

    23. am cumparat o drujba husgvarna 236 am facut rodajul dar in sarcina nu functioneaza bine parca se ineaca ce sa fac

      • Probabil trebuie verificate reglajele carburatorului (la service).

    24. salut am si eu o drujba husqvarna e 142 si s.a dlegrat L si H la carborator imi poti spune si mie cum trebuie reglat trebuie sa strang de tot si dupa cate ture sa desfac sau cum se regleaza , si mai am o problema nu mai sta drujba la relanti din ce poate fi asta era inainte sa delegrez L si H ms mult

      • Reglajul de baza la acest model este 1 1/2 si la L si la H, dupa care trebuie ajustate in functie de uzurile motorului. Faptul ca nu sta la ralanti poate fi din cauza ca trage aer fals (verificati: furtun impuls, simeringuri ambielaj, semicarter sau mergeti la un service autorizat).

    25. salut am si eu o drujba husqvarna e142 si am probleme cu ea la pornire am impresia k se dezamorseaza, porneste foarte greu care ar putea si problema

      • Buna ziua,
        se poate sa aveti carburatorul dereglat sau membranele de carburator deformate.

    26. De ce in sarcina moare motorul, la ce am probleme , la segmenti, pieton, camasa sau altceva :model 142

      • Buna ziua,
        oricare din cele enumerate poate fi o cauza,cel mai adesea sunt uzuri majore ale simeringurilor rulmentilor de ambielaj.

    27. buna am scimbat si eu pompa de ulei compleca finca cea veche nu prea baga ulei,iar aceasta noua am taiat o masina de lemne a mers perfec ,iar cand sa tai a doua masina deja nu mai baga ce poate sa fie si cand dau lama jos si o turez nu prea baga ?????

      • Este posibil ca sorbul sa fie infundat, sau pompa sa se fi blocat cu rumegus. Este foarte important ca uleiul pe care il folsesti sa fie curat.

        • deci am desfacuto azi din nou si nu era infundata cu nimic, apoi ca sa verific am dat lama jos si am pornito ,la relanti baga ulei dar la turatie nu mai baga?????de ce????si se infunda foarte repede gaura de la lama pe unde imi baga uleiul???de ce finca nu baga ulei si se strange acolo???

          • Probabil pompa de ulei este uzata si nu pompeaza suficient ulei pt a face ungerea corecta a lantului. De aceea se infunda si orificiul din sina – debitul de ulei nu este suficient pt a impinge impuritatile de pe canalul sinei. recomandarea este sa mergeti la service pt a demonta si verifica pompa de ulei (mergeti si cu echipamentul de taiere).

            • pompa de ulei e noua de la husqvarna cumparata acum o saptamana deaia nu inteleg de ce nu merge !!!

            • Este posibil sa fi avut mizerie in rezervorul de ulei.

            • deci am duso la reprezentanta si nu iau putut gasi nika rezervorul lam spalat cu benzina e ca nou:)))

    28. buna am si eu o H142 si am o mica problema la ea ,dupa ce termin de taiat orcat as taia si o opresc incepe sa curga ulei pe la gaura acea de langa santul acela pe unde baga pompa ulei la lama ,am verificat de unde vine gaura acea sei am vazut ca in rezervorul de ulei are un furtun pea ea si atat si mam gandit ca acea gaura e pentru a putea intra aer in rezervor ca sa poata uleiul sa mearga la pompa da nu inteleg de ce curge findca furtunul ii pus sus de tot in rezervor si chiar daca e rezervorul plin sau aprope gol tot curge da nu pot sa zic ca ,curge mult dar destul ca daca o pun jos sa faca o mica pata de ulei plus ce sa uns toata drujba ,,,si am mai avut o problema tot la pompa de ulei curgea pe langa acel cauciuc in care sta pompa propiu zisa dar lam curatat si lam lipti si acolo am vazut ca nu mai curge !!!!!ceva sfaturi???

      • mai am o intrebare de unde as putea cumpara segment pt acest mode si cat costa si un set de rulmenti???

        • Segment Husqvarna 142 —24lei
          Rulment ambielaj — 52lei

          Se pot achizitiona de la oricare din punctele noastre de lucru.

      • Daca aerisitorul(furtunul alb) este la locul lui pot fi doua cauze:

        Debitul pompei de ulei este mai mare decat poate prelua lantul pe sina si este normal in stationare sa curga excesul de ulei.
        Rezervorul de ulei este fisurat,asta se poate verifica, se umple rezervorul si se lasa o zi in stationare in prealabil se sterge bine motoferastraul,a doua zi se verifica pe unde are urme de scurgeri.

    29. domnu cosma as vrea sa stiu cat costa o pompa de ulei , o lama husqvarna/oregon + lant , pt modelul h142.Multumesc!

      • Pompa ulei=56 lei, sina ghidaj Husqvarna=125 lei/Oregon=98 lei, lant=68 lei.

    30. CUM POT LIPI CARCASA DE DRUJBA S-A FISURAT IN PARTEA UNDE E DEPOZITUL DE UNGERE SI PIERDE ULEIUL ,,,,DACA POATE CINEVA SA-MI SPUNA VA MULTUMESC AM LIPIT CU LOCTITE 21 A/B DAR NU TINE

      • Din pacate nu poate fi lipit acest material.

      • si io am avut o problema asemanatoare am desfacut totba si nu am incheiatoto calume si mia topit rezervoru de ulei si am avut o gaura mare de tot in el dar am facut o bucata de plastic foarte dur si am lipto cu un pistol de cositor si lam topit plasticu si lam imbinat si o tinut!

    31. Am o husqvarna 240 si cred ca am probleme cu carburatorul nu mai primeste benzina nici cand dau la pompita,pana la carburator vine benzina dar nu inta in el. Daca poate cineva sa ma ajute .Va multumesc.

      • Recomandarea este sa mergeti la un service autorizat, deoarece carburatorul trebuie curatat si reglat corect (nivel cui ponto, sita carburator, orificii benzina/aer).

    32. sal, am husqvarna 142 nu pot sa o reglez am umblat la cele 2 suruburi si nu porneste…..cate ture trebue sai dau la H si cate la L,daca stie cineva va rog sami spuneti si mie

      • H=1 1/2, L=1 1/2

    33. dar cati cai are husqvarna 142e?

      • Husqvarna 142 avea 2.6cp.

    34. Dar intre modelul H142 si modelul H240 este o diferenta de 0,6 cai putere

    35. buna am si io o drujba husqvarna nu face ungerea la lant cum trebuie ,pornesta usor dar nu prea tine relanti citeodata trebuie accelerata altfel se ineaca si se opreste ,am reglato si mi se pare caconsuma pre multa benzina

      • In ceea ce priveste ungerea lantului – trebuie verificat sistemul de ungere care se poate sa se fi infundat si pompa de ulei. In ceea ce priveste faptul ca se ineaca si consuma mult carburant, se poate sa fie din reglajele carburatorului.

    36. Buna ziua.Am si eu o intrebare despre o H142.Am curatat carburatorul cu ultrasunete si cu aer comprimat dar la reglaj nu pot sa-i reglez turatia din surubul de relantin ,doar din LsiH.Semeringurile au fost verificate ca si etansarile .Imi puteti da un sfat?

      • Buna ziua,
        Surubul din care se regleaza turatia de ralanti este surubul “T”.
        Motivele pentru care nu puteti regla turatia pot fi: membrane uzate sau imbatranite, tub de impuls fisurat, tub de aspiratie fisurat, joc la axul de acceleratie al carburatorului…sau altele. greu de zis fara a vedea utilajul.

        • Multumesc de raspunsul prompt.

    37. La ce pret este modelul 141 si 142

      • Aceste modele nu se mai fabrica de mult timp.

    38. am o husgvarna 142 si de mai multe ori imi sringe arcul mic de la demaror si nu stiu care este cauza astept raspunsul vostru va multumesc

      • Daca v-a stricat arcul spiralat de mai mult de 2 ori, inseamna ca aveti uzuri intre tambur (cel pe care sta snurul) si axul capacului demaror (pe care intra tamburul). Solutia este sa schimbati tot setul din demaror (exista un set care contine: tamburul demaror, arcul spiralat si surubul de prindere). Pretul acestui set este de 40 lei.

    39. buna am si eu husqvana 142 am schimbat pistonu si segmentul porneste sta in relantiu dar in sarcina se ineaca si scoate mult fum am umblat si la reglaje dar nu ii dau de capat ce asi putea face? unde as putea umbla?

      • Poate fi vorba de reglajele de la carburator sau pot fi uzuri ale rulmentilor/simeringurilor de la ambielaj.

    40. Salut
      Am si eu o drujba Husqvarna 142e si nu mai sta la relanti
      am tot citit si multi spun ca trebuiesc stranse jiglerele(L-H) Cate ture sa desfac apoi la fiecare jigler pt a functiona iar la parametrii normali?

      • Ar trebui sa mergeti la un service pt a verifica utilajul (este posibil sa nu functioneze corect din alte motive decat reglajele carburatorului).

    41. salutare tuturor celor care viziteaza..”husqvarna” ……. daca e sa vb de acest model…142e ,ce pot sa spun…….sunt foarte multumit avand in vedere pretul si destinatia modelului.vreau sa spun ca si eu am cumparat prin 2005 acest model aici (spania) si inca il mai folosesc.chiar de curand am fost nevoit sa ii schimb spada…mda.la casa stihl si dupa cum va imaginati …. cum sa te duci la stihl sa ceri pt husqvarna? dar ca sa nu ma lase cu treaba nefacuta mi-au pus o spada de Oregon de 45 cred deci mai mare cu vreo…5-6 cm fata de original si.lant de stihl….. .nu stiu cum si ce fel au facut asta insa va pot spune ca a doua zi cand am probat sa vad cum taie sa fiu al naibii daca am putut sa cred.si aici…….in general taiem..almendru(migdal) banuiesc ca sunt cunoscatori pe aici si stiti cat de tare este acesta.ma gandeam ca la banii pe care i-am dat prin 2005(315 euro) plus ultima reparatie …..de 75 de euro asta cu spada si lantul….inca sunt foarte multumit.eu nu prea le am cu drujbele,cu taiatul deci sunt in afara cauzei sa spun asa dar sunt multumit.si vazusem pe aici o faza cu filtrul de aer ca nu se poate spala/curata.eu il scot si il spal cu apa fierbinte si detergent si………nu am treaba cu el.iar cu spada spunea cineva ca nu se poate pune o alta mai mare.este adevarat ca nu iti indica nimeni acest lucru pt ca i-ar mai trebui ceva potenta acestui model insa daca insisti o poti pune mai mare.sper sa nu reusesc sa enervez pe careva………asta este tot asa pt ca vazuse,m discutii pe aici…referitot la un model de stihl……ms 230 …ce pot sa spun ,iarasi sunt multumit .nu sunt tzaranoi asa cum ii numeste cineva pe cei care au stihl dar trebuie sa spunem lucrurilor pe nume.nu compari husqvarna 142e cu stihl ms 230.din intamplare am si un stihl ms 230.nu l-am cumparat de nou……(nu are rost sa dezvoltam subiectul) ,insa in afara de faptul ca nu imi place ca porneste un pic mai greoi………imi place cam tot.de potenta ce sa mai vb? este destul sa vezi datelñe tehnice si sa iti dai seama ca nu le poti compara.in fine…..sunt bune amadoua……..va asigur…….bani sa avem sa le cumparam ca sunt mai bune decat ..acele rusesti………….cu care ne mancam zilele…..sper sa nu va fi enervat prea tare,am spus doar o parere.bye bye……

      • Catalin,
        ceea ce ai citit mai jos nu inseamna ca cine are Stihl este ‘tzaranoi’ ci inseamna ca sunt multi oameni de la tara care au fost prostiti (sau manipulati) de dealerii Stihl dintre care unii au o abordare agresiva a pietei si le zic oamenilor cu mai putina scoala ca “Stihl e cele mai bune drujbe din lume bre! Nu exista alta mai buna. Uite … are 2 segmenti …”
        Mie mi s-a intamplat asa ceva cand m-am dus sa caut o lama (tu ii spui spada – foarte nostim). Am fost oarecum jignit de dealer care m-a lasat sa inteleg cat de prost sunt ca am cumparat Husqvarna dar am tacut din gura, n-am vrut sa ma iau in gura cu mandrul si prostul dealer/patron si sa-l intreb care e definitia calitatii, daca a facut vreodata calcule de segmenti, ce spune filozofia 6sigma (aplicata de Toyota de ex) referitor la ‘cu cat creste numarul de piese dintr-un ansamblu cu atat creste numarul de oportunitati de defectare’.
        Cam toti vecinii mei gandesc conform ‘implantului’ inoculat de cei de la Stihl. Nu stiu daca asa se intampla in toata tara dar cam asa e pe aici, pe Valea Prahovei si Doftanei.
        Ideea e ca atat 142e cat si MS230 sunt niste motoare bune, care desi sunt proiectate si construite dupa filozofii diferite cu atat plus-uri cat si minus-uri, isi fac treaba cu constinciozitate multi ani. Ceea ce conteaza pentru noi, acum in criza economica, e sa-si faca treaba la un cost de achizitie si exploatare cat mai mic. Din acest punct de vedere, Stihl avea, la momentul la care am vizitat eu magazinele, un dezavantaj evident (pe care il mentionam mai jos).
        Inca cred – nu am o analiza documentata – ca costul de intretinere al unui Stihl e mai mare decat al unui motor Husqvarna. Ii mai aud pe unii Stihl-isi ce averi dau pentru a schimba nu stiu ce piesulica.
        Recomand celor ce vor sa-si ia un motor sa tina cont si de aspectul de mai sus. Faceti o lista: cat costa motorul, cat costa un lant, o lama, un pinion de antrenare, o bujie, un filtru de ulei, un filtru de benzina, o segmentare si cat de des se fac aceste lucruri. Orientati-va pe forum-uri, pe site-uri, etc inainte de a va duce in magazin. Apoi, cu lista in mana, vizitati magazinele. Atentie! veti gasi vanzatori mai mult sau mai putin informati dar feriti-va de cei care isi lauda excesiv produsul – nu ii intereseaza ce vreti voi ci doar ce vor ei: sa vanda!
        Doar o parere …
        Sanatate si atentie la regulile de siguranta!

    42. rugaminte, am si eu acest model si am intampinat o problema legata de pompa de ulei,am constatat ca nu mai face ungerea la lant,am mers la cineva care se ocupa cu reparatia acestor utilaje aceiasi constatare pompa de ului,bine, cumpar pompa de ului si o inlocuiesc(nu personal) ,merge timp de o saptamana dupa care cedeaza iar ,care sa fie problema ,ce sa fie ,uleiul de ungere de calitate fara impuritati,VA RoG UN SFAT!!!

      • Daca uleiul este curat, atunci nu ramane decat varianta impuritatilor din rezervor (cand alimentati, aveti grija sa nu cada rumegus in rezervor, acesta poate trece de sorb si bloca pompa de ulei).

      • ceea ce ai patit tu am patit exact ca tn si nu iam dat de cap inca!!!daca afli ceva posteaza te rog!!

    43. de ce 240 intra la categoria hobby avand in vedere ca e mai puternic decat 440e care intra la categoria semiprofesionale?

      • Husqvarna 240E are 2.0cp, iar Husqvarna 440E are 2.4cp.
        Este mai puternica 440 decat 240, dar nu numai puterea o incadreaza pe una sau alta intr-o categorie.

        Diferentele sunt majore intre cele doua motoferastraie.

        • va multumesc, cred ca 142 e mai puternica, ptr asta am fost derutat

    44. am o husq 142 cand o pun an sarcina dupa ce se ancalzeste tinda sa se opreasca.Care ar fi problema e dus segmentul sau…..Va multumesc

      • Pot fi uzuri ale rulmentilor/semeringurilor de ambielaj. Daca va hotarati s-o reparati ar fi bine sa inlocuiti si segmentul.

    45. cilindru de la e 142 cat costa in magazin????
      nu am reusit sa gasesc pe net cat costa
      astept raspuns

    46. ce pret are camasa de la piston pentru ca am inteles in felul urmator pistonul include si segmentul si pretul ar fi 155 lei dar camasa cat costa?

      • Cilindru complet H142 = 396 lei (TVA inclus).

    47. cat costa sa schimb segmentul si pistonul de la e142 pret piese magazin ca sa le pot cumpara si sa mi le monteze cineva
      va rog astept raspuns

      • Segmentul costa 34 lei, pistonul – 155 lei.
        Pistonul contine si segmentul.

        Manopera pt o astfel de reparatie este de 100 lei (curatare si reglat carburator incluse) si beneficiati de 90 zile garantie.

    48. ma poate sfatui cineva,va rog de unde as putea procura o gheara pt modelul de drujba husqvarna141?Am cumparat una second hand care nu avea gheara si nu sunt deprins sa folosesc drujaba fara ea. Va multumesc!

      • Gheara, impreuna cu suruburile (sunt set) pot fi cumparate de la orice dealer Husqvarna.
        In mod normal este in stoc (a fost f solicitata anii trecuti avand in vedere ca modelele 136, 137, 142 nu erau echipate standard).

      • Vasi,
        recomandarea mea e sa te obisnuiesti sa o folosesti fara gheara. Eu am cumparat una originala, de la dealer (a costat intre 20 si 30ron) si am folosit-o o perioada de 1…1,5 ani si nu pot spune ca am fost incantat de ea, de solutia tehnica adoptata de cei de la Husqvarna de a o prinde cu suruburi autofiletante in gauri facute in plastic (chiar daca e unul mai dur). O solutie tehnica buna era metalizarea gaurilor respective. Daca ai un lant mai nervos cum ar fi Oregon 20LPX sau (si mai nervos si mai scump) Stihl 23RSC … acestea vor forta gheara si deci suruburile care vor largi gaurile. E adevarat ca functioneaza solutia data de mine mai jos dar … functioneaza doar de vreo cateva ori (la mine a mers cam 1,5ani).
        O alta solutie pt gheara e sa-ti confectionezi tu una din tabla de 1mm pe care sa o prinzi cu piulitele (numai) pe exteriorul carcasei franei.
        Nu te lua dupa unii care iti spun sa schimbi suruburile cu unele mai groase … pana cand sa le tot maresti? Pana cand ajung in rezervorul de ulei?
        Tragand linie … incearca sa protejezi scula lasand spatiu intre motor si bustean. Daca ai busteni grosi (de curand eu am avut niste stejar de Ø 40-50cm) ii tai din doua parti. Asta e … ti-ai luat scula de hobby :).
        Numa’ bine!

    49. Gabi , mulţumesc mult pentru sfat . Dar m-am deprins să lucrez fără ghiară, şi dacă aş pune-o nu sunt sigur că o să pot llucra mai performant decât fără ea. Oricum îţi mulţumesc , pentru o să pot să transmit sfatul tău altora, care văd o problemă că motoferestrăul lor nu are ghiară.
      Cu privire la filtru, problema este rezolvată. am rugat un prieten să-mi găsească două filtre pe undeva şi le-a găsit la Odessa ( eu locuiesc în Moldova).

    50. Am doar modelul vechi 142 dar, referitor la comentariul lui Gabi ar fi niste observatii:
      – placuta de aluminiu/plastic tine o vesnicie dupa prima lipire in cazul in care folosesti silicon si il lasi suficient la uscat (sau un alt adeziv care rezista la temp inalte si nu devine casant) .
      – referitor la gheara vanzatorul mi-a recomandat sa strang suruburile la fiecare desfacere a sinei, pina la un moment dat cand se blocheaza suruburile respective.

      Spor

    51. Ce pret are acest produs?

      • Acest motoferastrau nu se mai fabrica, fiind inlocuit de modelul Husqvarna 240E.

    52. Asta e un fierastrau suficient pt un utilizator casnic nu prea pretentios. O am de un an si … face fata la busteni de fag/carpen/salcam de peste 30cm si … poti taia chiar busteni cu diametrul mai mare decat lungimea lamei standard (maxima admisa) de 38cm. Am taiat chiar si niste grinzi de stejar de vreo 22cm, vechi de vreo 100ani. Cred ca face treaba mai bine decat principalul concurent, Stihl MS 230. Am comparat-o doar cu Stihl MS 210 si … ii da ture. Oricum … pretul fierastraului Husqvarna 142e e mult mai mic decat al MS 230 cu cateva milioane iar performanta … cel putin egala (nu stiu ce e isteria asta cu Stihl printre tzarani ?! ).
      Daca vrei sa faci “ciubucuri” prin vecini (sau prin sat) iti recomand un motor semiprofesional sau profesional mai mare intrucat … daca vrei sa te tina … e bine sa o utilizezi cel mult 2ore pe zi. Vezi si site-ul producatorului pentru calculul vibratiilor. Eu o folosesc cam o data pe saptamana, 1-2ore.
      Singurele lucruri care nu imi plac la modelul asta sunt:
      1. placuta izolatoare de plastic gri de deasupra esapamentului (se va dezlipi dupa cateva utilizari si … cu orice o vei lipi … nu va sta acolo);
      2. sistemul de prindere a ghearei de doborare … e cam prost. Daca ai un lant mai nervos (20LP) vei misca si slabi foarte repede aceasta gheara intrucat suruburile autofiletante vor manca locasurile lor;
      3. nu poti pune o lama mai mare de 15″ [38cm]. Cel putin … cei de la service zic ca nu se poate.

      • Am citit cu atenţie obiecţiile despre acest motoferestrău, şi sunt deacord, doar cu ceea că întradevăr, plăcuţa cea gri se dezlipeşte, şi nu o poţi lipi cu nimic la loc ca să nu cadă. Dar, chiar dacă lungimea lamei este de 38 cm, poţi tăia buşteni de un diametru cu mult mai mare. Eu la fel o am acum de un an, şi îmi place să lucrez cu ea, pentru că este foarte comodă, şi uşor de mânuit.
        Apropo de ghiară! Nu lucrez cu ea, şi de fapt m-am şi deprins să lucrez fără ea, şi nici nu observi că ea lipseşte.
        Un singur lucru mă deranjează: filtru de aer. tre de fiecare dată de cumpărat unul nou, că nu se spală . Odată în an , sunt nevoit să cumpăr un filtru nou.

        • am gasit solutia pt prinderea ghearei: se infasoara pe suruburile de prindere banda de teflon intocmai ca la imbinarile filetate la conducte. In acest mod gheara va sta fixa 1-2 (sau poate chiar mai multe) sesiuni de taiere. Oricum, sistemul este putin mai bun (cred eu) decat cel de la Stihl (corp comun cu carcasa din plastic).
          Cu filtrul de aer nu am avut probleme.