Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (63 voturi, media: 4.11 din 5)
Loading ... Loading ...
24,148 vizualizari

Husqvarna 562 XP® a fost  conceput pentru taietori  profesionisti si fermieri. Acest model beneficiaza de solutii inovatoare pentru operatiuni eficiente. Filtrul de aer si sistemul Air InjectionTM  maresc  intervalul de curatare intre reprizele de taiere si reduc uzura.

Tehnologia motorului X-Torq® ofera mai multa putere atunci cand este necesara, pana la 20% mai putin consum de carburant  si  cu 75% mai pune emisii.

RevBoostTM  asigura acceleratie rapida si viteza mai mare a lantului pentru performante optime la curatrea crengilor.

AutoTuneTM permite performanta optima a motorului prin intermediul unui carburetor comandat digital. Compenseaza diferiti carburanti, altitudini, umiditati, temperaturi si filtre de aer infundate.

Date tehnice:
Motorul
Cilindree 59.8 cm³
Putere 4.7 CP/3.5 kW
Turatia maxima recomandata 9600  rpm
Turatia la ralanti 2800 rpm
Volum rezervor combustibil 0.65 l
Volum rezervor ulei 0.33 l
Tip pompa ulei Debit reglabil
Debit pompa ulei 6-15 ml/min
Consum carburant 494 g/kWh
Echipamentul de taiere
Pas lant .3/8″
Lungimea recomandata a sinei 38-71 cm
Lungimea standard a sinei 45 cm
Viteza lantului la turatie maxima 21.3 m/s
Ergonomia
Emisii de zgomot la urechea operatorului 106 dB(A)
Emisii zgomot 118 dB(A)
Nivel vibratii echivalent (ahv, eq) maner fata/spate 2.7 m/s² / 3.2 m/s²
Dimensiuni globale
Greutate (fara echipament de taiere) 5.7 kg

produse-husqvarna-2poza-text-husqvarna2

Pret (TVA inclus): 2,549.00 Lei
Buc

Comentarii

  • Axel pe 21 August 2017 at 7:11 pm

    cat costa o bobina inductie dar sa fie bobina model 2017(sa scrie pe ea 2017)
    dar si un carburator ?

    • Cosma pe 27 Septembrie 2017 at 4:36 pm

      Aceste piese se comanda/cumpara in functie de seria/anul de fabricatie al utilajului.

  • Ludovic pe 5 August 2017 at 9:23 pm

    Buna seara .cat costa un carburator pentru husqvarna 242g si daca se merita ,ce parere aveti despre h242

    • Cosma pe 17 August 2017 at 8:47 am

      Carburator H242=473 lei. Merita in conditiile in care restul pieselor nu au uzura foarte mare.

    • Florin pe 16 Septembrie 2017 at 7:20 pm

      Buna seara !ma interesează H 562 Xp 2016 ,îl puteți echipa și cu gheara de pe capac ?

      • Cosma pe 22 Septembrie 2017 at 1:55 pm

        Gheara poate fi comandata separat costa 44 lei.

      • Florin pe 28 Septembrie 2017 at 8:17 pm

        Aveți pe stoc modelul H 562xp 2017 ?Multumesc !

        • Cosma pe 3 Octombrie 2017 at 1:40 pm

          Da, modelele aflate in stoc sunt fabricate in 2017.

  • axel pe 20 Iunie 2017 at 8:10 pm

    model 2017 aveti pe stoc?

    • Cosma pe 5 Iulie 2017 at 4:25 pm

      Nu, momentan in depozit se afla modelul 2016.

  • Andyy pe 17 Iunie 2017 at 5:46 pm

    Aveti si modelul 2017 la 562xp care e diferenta fata de 2016 ?

  • Gicu pe 17 Mai 2017 at 10:05 pm

    Sa traiti domnu’ Cosma! Husqvarna 562 xp unde e fabricata/montata? Rodajul acesteia se face lasand’o sa consume 3 rezervoare la Relanti, (asa imi scrie in manualul unui alt model care o am) taind lemne Subtiri cu primele 2-3 rezervoare, sau nu se face rodaj Deloc?! Multumesc!

    • Cosma pe 19 Mai 2017 at 4:42 pm

      H562XP este asamblata in Suedia. Rodajul tuturor utilajelor Husqvarna se face in sarcina, progresiv. Primele doua plinuri se taie lemne subtiri (aprox 20cm diametru) fara a se tura utilajul la maximum.

  • Narcis pe 12 Martie 2017 at 6:41 pm

    Care motofierastrau este mai fiabil 356 x torq sau 562 xp ? Ce diferente sunt intre ele?

    • Cosma pe 14 Martie 2017 at 6:31 pm

      Ambele sunt utilaje profesionale, cu aproximativ aceeasi putere si aceeasi lungime a sinei. Diferentele sunt datorate tehnologiei si designului de care beneficiaza H562XP, acesta fiind ultima generatie de motoare. Concret H562XP are in plus fata de H365X-Torq urmatoarele caracteristici: AutoTune (carburator cu autoreglare care compenseaza singur diferentele date de altitudine, presiune, temperatura, calitatea carburantului si gradul de infundare a filtrului de aer), RevBoost (acceleratie rapida si viteza mai mare a lantului la schimbarile de directie-curatari de crengi/sectionari), intrerupator combinat stop/soc (are un singur buton pe care daca il ridici ai si contactul pus si socul tras automat), design ingust (e mai usor de manevrat), pompa de amorsare (amorseaza carburatorul inainte de pornirea la rece), piulite sina fixate de capac (nu se mai pierd prin iarba), e putin mai usor, vibreaza mai putin si e un pic mai silentios. Pe scurt, H365X-Torq este “un clasic in viata”, iar H562XP este “catre ce ne indreptam”… alegerea va apartine :)!

  • Adrian pe 7 Martie 2017 at 1:57 pm

    Buna!,m-a interesează preț cilindru Husqvarna 562 Xp,mulțumesc.

  • Daniel pe 16 Februarie 2017 at 9:42 pm

    Ce pret are la comanda online?

    • Cosma pe 17 Februarie 2017 at 1:40 pm

      Pretul afisat in momentul introducerii comenzii este cel valabil (2629 lei este pretul redus).

  • nedelcu lucian petrut pe 27 Ianuarie 2017 at 3:01 pm

    Buna ziua!Ma intereseaza la ce pret aveti decompresor ,segment si rulment cu ace ambreiaj pentru Husq 562 xp ?Va multumesc!

    • Cosma pe 1 Februarie 2017 at 2:24 pm

      Decompresor=104 lei, segment=50 lei, rulment ace=41 lei. Preturile contin TVA, iar produsele pot fi livrate la comanda.

  • cioaca nicolae pe 26 Ianuarie 2017 at 9:30 am

    buna ziua pretul pentru husqvarna 562 cel de 2299 la comanda online mai este valabil?

    • Cosma pe 1 Februarie 2017 at 2:15 pm

      Preturile sunt valabile in limita stocului disponibil.

  • LUPU CATALIN pe 19 Ianuarie 2017 at 9:19 am

    Buna ziua. Sunt interesat de kitul de rulmenti ambielaj si simeringuri la Husqvarna 560 xp x-torq autotune. Daca aveti pe stoc, pret , si posibilitate trimitere prin curier cu plata ramburs. Multumesc.

    • Cosma pe 26 Ianuarie 2017 at 4:30 pm

      Rulment ambielaj (cu simering)=108 lei, rulment=48 lei, simering=34 lei. Piesele pot fi livrate la comanda cu Fan Courier (la preturile pieselor sa va adauga costul transportului).

  • Bane cristian pe 15 Ianuarie 2017 at 3:40 pm

    Buna ziua va rog sa-mi spuneti semeringurile la H562 se schimba cu cu tot cu rulment sau separat. Va multumesc.

    • Cosma pe 17 Ianuarie 2017 at 1:27 pm

      Unul dintre rulmenti este livrat cu tot simering, celalalt este separat.

  • alexandru pe 14 Decembrie 2016 at 2:33 pm

    buna gasesc un capac ambreaj complet cu maner frana pentru 262 si cam cat ar costa VA ROG

    • Cosma pe 16 Decembrie 2016 at 3:21 pm

      Momentan nu se afla stoc nici la depozit, dar poate fi comandat la noi sau la orice magazin Husqvarna. Pretul este 317 lei.

  • radueleodor pe 24 Noiembrie 2016 at 5:57 pm

    Am si eu un XP562 mar interesa camasa piston secment kit la ce preț se gasesc.

    • Cosma pe 25 Noiembrie 2016 at 10:02 am

      Cilindru complet H562 xp costa 1065 lei (contine cilindu, piston, segment).

  • Tudosa pe 22 Noiembrie 2016 at 11:18 am

    Buna ziua, doresc sa inlocuiesc modelul meu de husq 262 xp cu unul nou, ce imi recomandati, eu m-am gandit la unul din modelele 365 x-torq, 372 X-torq sau 562 xp.

    • Cosma pe 23 Noiembrie 2016 at 11:27 am

      Oricare dintre modelele la care v-ati gandit este similar. Cel mai apropiat este Husqvarna 562XP.

      • Tudosa pe 24 Noiembrie 2016 at 8:53 am

        Da ca si fiabilitate in comparatie cu 262XP, ce imi puteti spune despre 562XP.

        • Cosma pe 6 Decembrie 2016 at 3:08 pm

          H562XP a fost promovat ca inlocuitor al lui H262XP. Este vorba de cu totul alta tehnologie, H562XP este mai rapid, mult mai manevrabil si mai usor decat H262XP.

    • Marius pe 24 Noiembrie 2016 at 7:59 pm

      Cumpara 372 xp ,nu vei regreta.(are si un pret bun in perioada asta)

  • danut pe 25 Octombrie 2016 at 12:02 pm

    buna ziua!

    domnule Cosma, imi puteti spune ce model de productie aveti pe stoc la H562 XP, modelul 2015 sau aveti cumva pe cel din 2016 cu ultimele modificari???
    Multumesc!!!

    • Cosma pe 25 Octombrie 2016 at 4:30 pm

      Modelele 2016 nu au ajuns inca pe piata din Romania.

      • danut pe 26 Octombrie 2016 at 8:06 am

        am fost la un dealer husqvarna local si am intrebat de modelele 2016 si a sunat la depozit si cei de acolo i-au spus ca au ajuns cateva de productie 2016.

        Banuiesc ca tot ce sa produs in 2016, are s/n2016, prezinta noile imbunatatiri, fanta de racire pe capac si corp carburator EL 48??

        • Cosma pe 26 Octombrie 2016 at 11:46 am

          Exista si varianta de a va adresa direct importatorului care va poate da toate detaliile de care aveti nevoie – Husqvarna Romania 0213521801 (noua ni s-a comunicat ca nu au ajuns aceste modele). Da, asa ar trebui.

      • danut pe 28 Octombrie 2016 at 2:13 pm

        pot sa va spun cu certitudine ca modelele de 2016 au ajuns in romania, intradevar, cateva nu multe.

        • Cosma pe 28 Octombrie 2016 at 4:42 pm

          Importatorul Husqvarna Romania ne-a confirmat astazi ca (inca) are pe stoc modele din 2015 (ceea ce nu inseamna ca modelele din 2016 nu exista in Romania, ele putand fi achizitionate din alte tari).

          • danut pe 30 Octombrie 2016 at 8:25 pm

            va spun ca de 2 zile sunt in posesia unei H 562 XP s/n 2016, serie de 2016, (o puteti vedea in detaliu pe youtube), asta daca nu e vr-o copie:))), ca cu aerisire suplimentară pe capac langa decompresor, cu carburator EL48 …. Imi pare rau ca nu se Poate pune poze.. Intradevar nu au ajuns multe in Romania.

          • Cosma pe 1 Noiembrie 2016 at 2:59 pm

            Va rugam trimitei pozele pe adresa de mail office@lacosma.ro. Ati cumparat-o din Romania?

          • danut pe 1 Noiembrie 2016 at 3:13 pm

            da din romania de la un dealer autorizat.

  • BogdanO pe 24 Octombrie 2016 at 10:43 pm

    Motoferastraul este modelul nou 2016 cu corp carburator EL 48 si fanta racire pe capac?

    • Cosma pe 25 Octombrie 2016 at 4:34 pm

      Modelele 2016 nu au ajuns inca in Romania.

  • Saico pe 20 Septembrie 2016 at 12:02 pm

    Buna ziua.M-ar interesa interesa pentru acest model o lama mai scurta decat ce standard cu care vine si lant.Va rog daca se poate un pret si cat ar fi un litru de ulei de amestec.Multumesc

    • Cosma pe 21 Septembrie 2016 at 3:52 pm

      Buna ziua,
      Se poate opta pentru echipament de taiere de 38 de centimetri partea activa.
      pretul pentru varianta de 38 cm (sina si lant) este de 216 lei cu sina Oregon

  • costi pe 17 Februarie 2016 at 10:44 pm

    imi puteti recomanda un model de Husqvarna pentru a face cherestea cu ea?Cat de puternica sa fie daca voi taia si ceva esenta tare?

    • Cosma pe 23 Februarie 2016 at 10:30 am

      Pentru operatiunile despre care vorbiti aveti nevoie de un motoferastrau profesional, de preferat unul care se poate transforma in gater. Recomandarile noastre sunt 372xp sau 395xp.

      • costi pe 24 Februarie 2016 at 4:54 pm

        Va multumesc pentru raspuns.

      • ioan pe 21 Septembrie 2016 at 5:35 pm

        modelul 562 nu e considerat profesional?

        • Cosma pe 22 Septembrie 2016 at 3:51 pm

          Ba da, H562XP face parte din gama profesionala.

    • dantm pe 2 Iunie 2016 at 10:01 am

      Buna ziua..ptr 562 xp as dori sa stiu daca in ro se vand si autotune si fara! si care este diferenta intre cele 2…va multumesc frumos!

      • dantm pe 2 Iunie 2016 at 10:04 am

        si cum se pot deosebi…eu doresc sa cumpar online ca pretul il gasesc mai atragator…sa fie acelasi ferastrau original sau????diferentele de pret sunt destul de mari fata de dealerii locali…sa intelegem ca cele online sunt fara autotune si cele de la dealeri sunt cu…?

        • Cosma pe 14 Iunie 2016 at 3:40 pm

          Toate produsele comercializate pe site-ul http://www.lacosma.ro sunt originale, nu exista diferente de calitate intre produsele de pe raft si cele vandute pe acest site (in ceea ce priveste alte site-uri/dealeri nu cunoastem detalii).

      • Cosma pe 14 Iunie 2016 at 3:37 pm

        H562XP comercializate in Romania sunt echipate standard cu Autotune.

  • danut pe 2 Februarie 2016 at 7:35 pm

    scuze pentru repetare.

  • danut pe 2 Februarie 2016 at 7:32 pm

    pot folosi la o H562 xp ulei stihl HP Ultra in lipsa uleiului XP de la husqvarna.??
    deoarece am inteles ca HP ultra poate fi folosit mai mult timp dupa ce s-a facut amestecul si fiind un ulei sintetic asigura mai multa protectie la utillizarea intensa si temperaturi inalte fata de semi-sinteticul Ls+, intreb pentru a ma asigura ca nu apare “probleme” in utilizarea HP ultra la H562 xp.

  • danut pe 2 Februarie 2016 at 10:46 am

    buna ziua!
    este vro problema daca folosesc ulei de amestec stihl HP Ultra care este sintetic, neavand echivalentul lui la husqvarna. Am inteles ca amestecul cu HP ultra poate fi folosit o perioada mai lunga dupa ce il faci, plus ca fiind un ulei sintetic este net superior lui LS+ , ( aici ma refer la proprietati de ungere, rezistenta mai buna la solicitari si temperaturi ridicate).
    Acum problema este daca este”compatibil” pentru folosirea pe o h 562xp si nu risc alte complicatii…

    • Cosma pe 3 Februarie 2016 at 3:36 pm

      Producatorul recomanda folosirea uleiului Husqvrana.

      • danut pe 8 Februarie 2016 at 9:30 am

        producatorul ca producatorul, e normal sa recomande folosirea uleiului sau, dar dumneavoastra ce parere aveti, e bine sa folosesc HP ultra in locul LS+, daca se gasea XP nu mai era o problema. multumesc

        • Cosma pe 9 Februarie 2016 at 3:29 pm

          Noi utilizam doar produsele Husqvarna, de aceea nu putem recomanda produsele altor marci (nu stim cum se comporta in practica).

  • Lucian Nedelcu pe 1 Februarie 2016 at 3:41 pm

    Totusi la lama nu o sa am probleme cu ungerea oare vine gaura de pe lama suprapusa cu cea de ungere de la drujba?

    • Cosma pe 1 Februarie 2016 at 6:31 pm

      Exista o sina speciala care are acceasi “coada” cu cea livrata standard, dar cu alt pas, deci, nu vor exista probleme in ceea ce priveste ungerea.

  • Nedelcu pe 1 Februarie 2016 at 10:40 am

    Buna ziua domnule Cosma!Detin o husqvarna 560 xp si as dori sa stiu daca se poate trece de la pas 3.25 la pas 3/8?Daca se poate o lista cu fiecare piesa ce trebuie schimbata +pretul pieselor.Va multumesc si astept raspunsul dumneavoastra.O zi buna sa aveti!

    • Cosma pe 1 Februarie 2016 at 2:17 pm

      Da, se poate, aveti nevoie de sprochet (35 lei), sina (100-150 lei in functie de producator), lant (78 lei).

  • Lucian Nedelcu pe 31 Ianuarie 2016 at 10:43 am

    Buna ziua domnul Cosma.Detin o husqvarna 560 xp aveti idee daca pot sa ii schimb pasul de taiere din 325 in 3/8 din cate stiu trebuiesc cam multe schimbate dar as vrea si sfatul dumneavoastra.daca stiti va rog o lista cu fiecare piesa + pret.va multumesc!

    • Cosma pe 1 Februarie 2016 at 2:34 pm

      Da, se poate, aveti nevoie de carcasa ambreiaj = 116 lei, sina Husqvarna = 147 lei, lant Oregon = 78 lei.

  • Sorin pe 7 Ianuarie 2016 at 11:10 pm

    Cati segmenti are pe piston 570 x torque?

  • daryus pe 23 Decembrie 2015 at 4:17 am

    Buna ma-m uitat si eu in desfasurator si la pagina 26 apar si cele 2 gheare .

    • Cosma pe 29 Decembrie 2015 at 9:43 am

      Buna ziua,
      apar pt ca pot echipa motoferastraul,insa standard vine doar cea de pe carter, cea de pe capac trebuie achizitionata ulterior.

  • tudorel pe 21 Decembrie 2015 at 11:02 am

    cand ancep promotiile la dv multumesc

    • Cosma pe 21 Decembrie 2015 at 6:29 pm

      Promotiile au inceput in 21.09.2015 si mai sunt valabile pana la 31.12.2015, deci in acest moment motoferastraiele sunt in promotie.

  • daryus pe 19 Decembrie 2015 at 9:44 am

    Buna na intereseaza gheara de doborare care vine pe capacul ambreajului am inteles ca e la set vin ambele gheare . Multumesc anticipat

    • Cosma pe 21 Decembrie 2015 at 6:36 pm

      Din desfasuratorul de piese reiese ca gheara exterioara este livrata separat fara suruburi si piulite de prindere. Gheara=40 lei, surub=5 lei, piulita=5 lei (surubul si piulita sunt 2 buc). Gheara de pe carter este livrata standard pe motoferastrau.

  • danut pe 27 Noiembrie 2015 at 11:44 am

    care lant este mai indicat(mai rapid la taiere, rezistent etc) pentru taierea de lemne de foc si aici ma refer la pasul lantului, cel cu 3/8 sau cel cu 0.325. dupa cate stiu eu cel cu pas 0.325 ade mai multi dinti decat cel cu 3/8(la aceiasi lungime a sinei), dar e mai ingust.
    l a drujba cu care am taiat pana acum avea pas 0.325 si am observat ca se uzau zalele( prindea joc in nituri), mentionez ca avea ungerea buna si nici intins prea tare nu il folosesc (atat cat sa nu atarne sau sa iasa “dinti” de pe sina).
    intreb pentru ca nu sunt hoatarat inca ce alegre sa fac si mai e putin si se incheie campania de toamna…

    intreb pentru a ma lamuri ce model sa aleg, 560xp sau 562xp, amandoua sunt cam la acelasi pret.
    multumesc!

    • Cosma pe 2 Decembrie 2015 at 5:16 pm

      Dintre cele doua modele de lant, cel cu pas 3/8 este mai agresiv-avand dintii taietori mai mari agata si rupe mai mult si mai repede materialul; cel cu pas .325 face o taietura mai fina/subtire.

      • danut pe 3 Decembrie 2015 at 3:37 pm

        deci sa inteleg ca lantul cu pas 3/8 este mai bun ca cel 0.325 atat la doborat cat si la feliat lemne de foc?

        • Cosma pe 4 Decembrie 2015 at 3:00 pm

          Da.

          • danut pe 4 Decembrie 2015 at 3:29 pm

            multumesc

  • ioan pe 26 Noiembrie 2015 at 6:53 pm

    am si eu un 562 xp de ce porneste asa de greu nu pot s-o pornesc decat numai cu piciorul pe acceleratie pun ulei 25 grame la 1 litru ulei xp oare trebuie ulei mai mult

    • Cosma pe 2 Decembrie 2015 at 4:45 pm

      Proportia corecta de ulei in benzina este de 30 ml ulei la 1l benzina. Problema de pornire poate avea mai multe cauze de la uzura bujiei, reglajul carburatorului pana la probleme ale motorului. Va recomadam sa va adresati unui service autorizat pentru a constata exact de unde este problema.

  • tudorel pe 10 Octombrie 2015 at 1:11 am

    sa traiti dl. COSMA din pacate dilarii din ALEXANDRIA nu dau fierastraie an rate firma la care lucrez are sediul an BUCURESTI eu locuiesc an POENI TELEORMAN dispun de un avans de peste 1000 lei ce ati putea sa ami recomandati . MULTUMESC.

    • Cosma pe 15 Octombrie 2015 at 8:35 am

      Buna ziua,
      motoferastraiale se achizitioneaza, ideal, in functie de nevoile fiecaruia si nu dupa buget.
      Mi-este foarte greu sa ve recomand un model nestiind la ce urmeaza sa-l folositi.

  • tudorel pe 22 Septembrie 2015 at 8:26 pm

    buna seara mar interesa un H562 an rate pe 2 ani fara avans sau cu avans multumesc.

    • Cosma pe 25 Septembrie 2015 at 10:32 am

      Buna ziua,
      daca sunteti din provincie, va rugam sa va adresati unui dealer local.
      Daca sunteti din Bucuresti va asteptam la unul din punctele noastre de lucru.

  • danut pe 23 Iulie 2015 at 9:08 am

    domnule cosma, care sunt sunt motoferastraiele din gama XP in afara de 576xp care au 2 segmenti pe pistron. si daca se gaseste in romania 567 xp cu si fara autotune, su la noi vine numai cea fara autotune? multumesc!

    • Cosma pe 23 Iulie 2015 at 12:23 pm

      Buna ziua,
      H365X-torq, H372X-torq, H395XP.
      In Romania se comercealizeaza doar cel fara autotune.

  • gabriel pe 15 Iulie 2015 at 8:14 am

    Domnule Cosma care este diferenta dintre motofierastraiele cu XP SAU XP G

    • Cosma pe 16 Iulie 2015 at 11:44 am

      Buna ziua,
      modelele cu G au echipare standard manere si carburator incalzite.

      • gabriel pe 19 Iulie 2015 at 8:32 am

        este vreo diferenta mai mare la motor sau singura difenta este cea scrisa de dumneavoastra

        • Cosma pe 22 Iulie 2015 at 4:01 pm

          Buna ziua,
          singurele diferente care le specifica producatorul sunt cele amintite.

  • gabriel pe 13 Iulie 2015 at 8:21 pm

    Domnule Cosma cit costa un carburator de h 262xp

    • Cosma pe 14 Iulie 2015 at 9:49 am

      Buna ziua,
      pret carburator Huqvarna 262XP – 412lei.

  • gabriel pe 2 Iulie 2015 at 3:25 pm

    Domnule Cosma la h 562 xp se poate pune si echipaj de taiere cu pasul de 325”

    • Cosma pe 2 Iulie 2015 at 3:54 pm

      Buna ziua,
      da, cu conditia sa se schimbe pinionul de antrenare, care practic impune pasul de lant.

      • gabriel pe 3 Iulie 2015 at 8:47 pm

        si se potriveste cu tot cu sina mica de 32 dinti taietori

        • gabriel pe 3 Iulie 2015 at 8:48 pm

          cit costa un astfel de pinion pe pas de 325

          • gabriel pe 3 Iulie 2015 at 8:49 pm

            vine acelasi pinion ca si la 357 xp

          • Cosma pe 7 Iulie 2015 at 11:49 am

            Buna ziua,
            la primele modele de H357XP era invers se dorea schimbarea pasului standard de .325 in 3/8.

          • Cosma pe 7 Iulie 2015 at 11:47 am

            Buna ziua,
            35lei.

        • Cosma pe 7 Iulie 2015 at 11:36 am

          Buna ziua,
          nu, pt ca sina la randul ei are un rulment de rasturnare in varf care trebuie sa fie imperechiat cu pinionul de antrenare ca pas.

  • Lucian pe 27 Martie 2015 at 9:17 am

    Buna ziua Domnu Cosma.Sunt interesat de un intinzator de lant pentru husqvarna 562xp daca se poate sa i-mi spuneti un pret si modalitatea de a intra in posesia lui?Va multumesc

    • Cosma pe 27 Martie 2015 at 2:07 pm

      Buna ziua,
      pret 104lei, poate fi adus la comanda in baza unui avans, la unul din punctele noastre de lucru.
      Daca sunteti din provincie comandati la un dealer local.

  • Nedelcu Lucian pe 26 Martie 2015 at 4:43 pm

    Ma scuzati revin cu o alta intrebare.defapt eu am nevoie doar de bunghiul acela care intra pe lama si o misca cum aveti piesa completa sau separata?

  • Nedelcu Lucian pe 26 Martie 2015 at 4:36 pm

    Buna ziua Domnule Cosma sunt interesat de un intinzator de lant pentru o Husqvarna 562 xp i-mi puteti spune daca aveti si cat ar costa?Va multumesc

    • Cosma pe 27 Martie 2015 at 1:06 pm

      Buna ziua,
      intinzator lant complet H562 – 104lei se aduce la comanda

  • catargiu iosif pe 22 Martie 2015 at 5:12 pm

    Buna domnu Cosma mar interesa 3 buc Husqvarna 562xp cum as putea proceda sa le achizitionez?

    • Cosma pe 23 Martie 2015 at 12:22 pm

      Buna ziua,
      v-am trimis o proforma cu reperele solicitate, dupa plata acesteia, motoferastraiele vor ajunge la Dvs in 2-3zile.

  • darius pe 27 Februarie 2015 at 10:40 pm

    Buna. Ma intereseaza a doua gheara care vine pe capacul de la ambreaj pentru Husqarna 562xp.

    • Cosma pe 2 Martie 2015 at 4:04 pm

      Buna ziua,
      ghera de doborare H562XP – 41lei
      Surub prindere 5lei/buc
      Piulita prindere 5lei/buc

    • Cosma pe 2 Martie 2015 at 4:05 pm

      Buna ziua,
      gheara de doborare H562XP – 41lei
      Surub prindere 5lei/buc
      Piulita prindere 5lei/buc

  • darius pe 10 Februarie 2015 at 9:21 pm

    Buna . De curind am luat un motofierstrau 562xp merge extraordinar nu are nici o problema

    • Cosma pe 11 Februarie 2015 at 2:40 pm

      Buna ziua,
      si nici nu va avea, daca nu-l imprumutati.
      Sa-l stapaniti sanatos!

      • darius pe 13 Februarie 2015 at 10:53 pm

        Multumesc.Numai eu pun mina pe ea si mai am si o husqarna 40 si merge aproape brici.

  • danut pe 18 Noiembrie 2014 at 9:59 am

    multumesc pentru lamuriri. in urma celor spuse de dumneavoastra am ramas sa ma hotarasc intre 562xp si 365 x-torq.
    sa inteleg ca si 365, la fel ca si 372 xp are tot 2 segmenti pe piston, fiind modele apropiate d.p.d.v. tehnologic, si 562 xp 1 singur. am intrebat pentru ca cineva mi-a spus ca ar fi mai bune cele cu 2 segmenti pe piston, aici se referea strict la motor, fata de cele cu 1 singur segment, dar nu a putut sa ma lamureasca mai mult.

    • danut pe 20 Noiembrie 2014 at 10:37 am

      domnule cosma, 365 x-torq are tot un singur segment pe piston? sau 2? va intreb pentru ca, asa cum am scris si in comentriul de mai sus, cineva mi-a spus ca motoarele de drujbe cu 2 segmenti ar fi mai bune decat cele cu 1 singur segment? este adevarat?, dar nu a putut sa ma lamureasca mai mult.
      multumesc!!

      • Cosma pe 20 Noiembrie 2014 at 6:00 pm

        Buna ziua,
        modelul Husqvarna 365X-torq are doi segmenti,avantajul unui motor cu doi segmenti este faptul ca dintr-o cilindree mai mica se scoate aceeasi putere,frecarea pe cilindru este insa mai mare la cele cu doi segmenti,precum si costurile de intretinere(reparatie).
        Ambele modele constructive sunt bune.

        • danut pe 21 Noiembrie 2014 at 8:34 am

          multumesc pentru explicatii, cred, in cele din urma, ca o sa iau 562 xp. sper sa fie alegerea buna. :))

          • Cosma pe 21 Noiembrie 2014 at 1:07 pm

            Buna ziua,
            este o alegere f.buna.

    • bya pe 9 Februarie 2015 at 8:39 pm

      Care este diferenta dintre 560xp si 562 xp ???

      • Cosma pe 10 Februarie 2015 at 11:51 am

        Buna ziua,
        echiparea elementelor de taiere diferita si o volumetrie mai mare a filtrului de aer la 562.

  • danut pe 13 Noiembrie 2014 at 9:58 am

    domnule cosma,am si eu cateva intrebari legate in special de 562 xp (am postat si in urma cu o zi, dar nu stiu ce s-a intamplat de ce nu a aparut comentariul aici).
    – din ce cauza au fost retrase de pe iata, ce defectiune a afut?
    – cum se comporta carburatorul cu auto tune, a avut probleme pana acum, acest model de carburator?
    – daca au aparut prbleme tehnice la acest model, pana acum?
    – legat de diferentele intre 560xp si 562 xp, una din ele ar fi pasul lantului 0.325 respectiv 3/8, care este mai “bun”, daca imi puteti spune cateva date legate de acest aspect( date lefate de nr. de dinti, durabilitate).
    vreau sa achizitionez un motoferastrau, am un buget de 3200 +- 2-300 ron, si ma gandeam la 365 x- torq, 560xp,562xp, 372 xp x-torq sau 576 xp.
    lasand la o parte pretul, cu toate ca daca ar fi sa aleg in functie de pret as alege 365 x-torq, (mi se pare cel mai bun raport calitaie pret dintre cele 5 modele), dumneavoastra pe carel l-ati alege ma gandesc aici la fiabiliate, tehnologie, intretinere.
    si inca ceva care dintre acestea au 2 segmenti pe piston si care ar fi avantajele unui ferastrau cu 2 segmenti fata de cel care are 1 singur segment….

    • Cosma pe 14 Noiembrie 2014 at 5:11 pm

      Buna ziua,
      diferenta intre 365 si 372(adica 0.5cp) nu justifica diferenta de pret(adica 800lei),diferenta intre 365 si 576 este si mai mare(1100lei).
      Este adevarat ca 372 si 576 au in acest moment un pachet promo de 1sina+2lanturi care mai diminueaza din diferenta
      insa eu consider castigator pana acum 365.
      Daca vorbim insa de 562 sau 560 se schimba situatia deoarece beneficiati de f.multa tehnologie de ultima ora(toate datele tehnice sunt in site,nu le insir aici).
      Motivul pt care au fost retrase la un moment dat din piata aceste modele este faptul ca sub toba de esapament distanta intre suruburile de prindere a celor doua semicartere era prea lunga si in momente de solicitare maxima acestea se distantau.
      S-a remediat problema suplimentand cu un surub de prindere si ridicand cativa milimetri toba pt. a nu se mai incinge atata de tare zona.
      De atunci au plecat multe motoferastraie in piata si nu a mai avut probleme nici unul.
      Deci cele doua castigatoare sunt 365 sau unul din modelele 562/560.
      Incadrarea lui 365 este la profesionale pt utilizare forestiera partiala iar 560/562 profesionale pt utilizare forestiera completa.
      Alegerea va apartine:
      Motoferastrau robust,fiabil la un pret f.bun vs. motoferastrau de cea mai buna calitate,tehnologie de ultima ora.
      Avantajul motoarelor cu doi segmenti este ca au camera de ardere mai comprimata obtinand o putere mai mare dintr-o cilindree mai mica.

      • danut pe 17 Noiembrie 2014 at 9:39 am

        multumesc pentru lamuriri. in urma celor spuse de dumneavoastra am ramas sa ma hotarasc intre 562xp si 365 x-torq.
        sa inteleg ca si 365, la fel ca si 372 xp are tot 2 segmenti pe piston, fiind modele apropiate d.p.d.v. tehnologic, si 562 xp 1 singur. am intrebat pentru ca cineva mi-a spus ca ar fi mai bune cele cu 2 segmenti pe piston, aici se referea strict la motor, fata de cele cu 1 singur segment, dar nu a putut sa ma lamureasca mai mult.

        • danut pe 17 Noiembrie 2014 at 9:43 am

          deci la esapament au avut probleme, fiinca spunea cineva ca ar fi avut probleme la carburator( ceva cu auto tune) partea electronica de autoreglaj, nu stiu daca m-am exprimat corect d.p.d.v. tehnic.

          • Cosma pe 17 Noiembrie 2014 at 5:05 pm

            Buna ziua,
            nu au fost probleme cu carburatoarele cu AutoTune.

        • Cosma pe 17 Noiembrie 2014 at 5:02 pm

          Cu placere

  • danut pe 12 Noiembrie 2014 at 2:43 pm

    buna ziua

    domnule cosma, ma adresez dumneavoastra cu cateva intrebari legate de acest model de motoferastrau, 562 xp, pentru a ma decide ce sa achizitionez. precizez ca oscilez intre 562 xp, 365 x-torq si 372 xp, initial ma gandeam si la 576 xp dar cred ca este cam mare pentru ce imi trebuie mie, cu toate ca inca il iau in calcul si acum.
    intrebarile legate de 562 xp ar fi urmatoarele:
    – care a fost cauza retrageri de pe piata, ce defectiuni au constatat ca are?
    – printre diferentele dintre 562 xp si 560 xp se regasesc, faptul ca 562 xp are filtru de aer mai mare, si pasul lantului 3/8 fata de 0.325 la 560 xp, lasand la pe ce cu filtrul de are mai mare, ce imi recomandati , paul de 0.325 sau 3/8, care sunt diferentele intre lanturile cu 3/8 si 0.325, cum se comporta la taiere, sau alte cele?
    – eu am un buget in jurul a 3200 ron +-2-300ron si va intreb ce mi-ati recomanda intre 562 xp,560 xp, 365 x-torq, 372 xp x-torq, 576xp, referitor la fiabilitate, cost intretinere, probleme si defectiuni ce a-ti constatat ca apar la fiecare dintre ele “daca este cazul”, aici sa imi spuneti in special la 560 xp 562 xp, cu toate ca este intrat de putin timp in “branza”.
    multumesc..

    • Cosma pe 14 Noiembrie 2014 at 5:12 pm

      Buna ziua,
      diferenta intre 365 si 372(adica 0.5cp) nu justifica diferenta de pret(adica 800lei),diferenta intre 365 si 576 este si mai mare(1100lei).
      Este adevarat ca 372 si 576 au in acest moment un pachet promo de 1sina+2lanturi care mai diminueaza din diferenta
      insa eu consider castigator pana acum 365.
      Daca vorbim insa de 562 sau 560 se schimba situatia deoarece beneficiati de f.multa tehnologie de ultima ora(toate datele tehnice sunt in site,nu le insir aici).
      Motivul pt care au fost retrase la un moment dat din piata aceste modele este faptul ca sub toba de esapament distanta intre suruburile de prindere a celor doua semicartere era prea lunga si in momente de solicitare maxima acestea se distantau.
      S-a remediat problema suplimentand cu un surub de prindere si ridicand cativa milimetri toba pt. a nu se mai incinge atata de tare zona.
      De atunci au plecat multe motoferastraie in piata si nu a mai avut probleme nici unul.
      Deci cele doua castigatoare sunt 365 sau unul din modelele 562/560.
      Incadrarea lui 365 este la profesionale pt utilizare forestiera partiala iar 560/562 profesionale pt utilizare forestiera completa.
      Alegerea va apartine:
      Motoferastrau robust,fiabil la un pret f.bun vs. motoferastrau de cea mai buna calitate,tehnologie de ultima ora.
      Avantajul motoarelor cu doi segmenti este ca au camera de ardere mai comprimata obtinand o putere mai mare dintr-o cilindree mai mica.

  • alina pe 17 August 2013 at 7:46 pm

    buna
    acest model de motoferastrau este disponibil /pret? sau cind apare noua varianta cu revizia ,la carburator……..am inteles ca acesta ar fi motivul pt. care a fost retras temporar de pe piata de desfacere?

    • Cosma pe 20 August 2013 at 11:49 am

      Momentan acest model nu este disponibil si nu avem informatii despre cand va ajunge in stoc la importator.

  • gheorghe pe 30 Iulie 2013 at 9:13 am

    va rog daca puteti sami spuneti care este reglajul corect la carburator la modelul 262xp,va multumesc!!!!

    • Cosma pe 30 Iulie 2013 at 2:43 pm

      Reglajul de baza este L=1, H=1, insa acestea se ajusteaza in functie de uzurile motorului.

  • Alexandru pe 9 Martie 2013 at 9:56 pm

    salut
    unde pot gasi un set de imbusuri husqvarna de 3 4 si 5?
    multumesc

    • Cosma pe 11 Martie 2013 at 10:40 am

      Husqvarna nu comercializeaza imbusuri, insa, cu siguranta, puteti gasi in supermarket-urile de profil.

  • florin pe 19 Noiembrie 2012 at 9:24 pm

    ce pret are Husqvarna 562 xp ?

    • Cosma pe 20 Noiembrie 2012 at 4:52 pm

      Acest model nu se afla momentan in stocul importatorului, deci nu poate fi livrat (de aceea nu apare nici pretul).

  • VASILE pe 26 Octombrie 2012 at 11:52 am

    MA INTERESEAZA PENTRU HUSVSRNA 262XP MELCU DE LA POMPA DE ULEI.
    CUM IL POT PROCURA?

    • Cosma pe 27 Octombrie 2012 at 9:08 am

      Il puteti comanda la orice magazin Husqvarna, inclusiv la noi. Piesa costa 19 lei.

  • eduard pe 17 Octombrie 2012 at 3:25 pm

    domnu cosma stiti cumva daca in Campina PH exista vreun service Husqvarna?

    • Cosma pe 18 Octombrie 2012 at 2:52 pm

      Da, exista service Husqvarna in Campina pe Str Republicii 4.

  • adrian pe 14 Octombrie 2012 at 4:48 pm

    domnu cosma am auzit ca modelele profesionale de motoferastraie husqvarna au garantie 3 luni…si cele hobby au garantie 2 ani ,este adevarat???Multumesc!

    • Cosma pe 15 Octombrie 2012 at 3:02 pm

      In Romania, daca produsul este cumparat de o persoana juridica garantia este de 6 luni, daca este cumparat de o persoana fizica garantia este de 24 luni. Aceasta regula este valabila pt orice model de motoferastrau. In alte tari, da, garantia pt produsele considerate cu utilizare intensiva este mai mica decat la noi.

  • alin pe 20 Septembrie 2012 at 7:08 pm

    la modelul 262xp pompa de ulei nu mai baga suficient ulei desi este reglata la maxim, din experienta d-voastra credeti ca se poate repara pompa sau trebuie inlocuita cu alta noua?. precizez ca sorbul nu este infundat. multumesc

    • Cosma pe 21 Septembrie 2012 at 10:54 am

      La modelele semiprofesionale si profesionale pompa de ulei este alcatuita din mai multe piese care pot fi comandate separat (melc, piston, cilindru). Recomandarea noastra este sa mergeti la service pentru a verifica ce este in neregula si inlocuit (in general piesele nu pot fi reparate).

      • alin pe 21 Septembrie 2012 at 8:09 pm

        multumesc de rasp

  • ciprian pe 19 Septembrie 2012 at 5:44 pm

    domnu cosma cat costa o lama de drujba husqvarna de 70 de cm sau oregon si m-ar interesa la ce pret sunt si un lant tot de aceeasi marime.Eu vreau sa o pun pe un 365.Si as vrea sa-mi spuneti care este mai durabila.Multumesc!

    • Cosma pe 20 Septembrie 2012 at 5:38 pm

      Sina ghidaj 70 cm cu pas 3/8 Husqvarna costa 414 lei, iar cea Oregon costa 295 lei (ambele se aduc la comanda). Lantul costa 103 lei.

  • ionut pe 12 Septembrie 2012 at 9:46 am

    Domnule cosma si acest model 262 xp nu poate fi adus la comanda poate la un pret mai mare

    • Cosma pe 14 Septembrie 2012 at 4:10 pm

      Nu, acest model nu se mai fabrica.

      • florin pe 25 Iunie 2014 at 10:07 pm

        salut detin un 562 si as dori a doua gheara de sprijin a cat costa si daca exista in stoc .multumesc

        • Cosma pe 27 Iunie 2014 at 2:55 pm

          Gheara de care ma intrebati nu se gaseste in stoc, momentan importatorul este in inventar si din acest motiv nu pot da un termen de livrare si pret.

  • marian pe 12 Septembrie 2012 at 12:20 am

    Domnule cosma as dori sa stiu daca se poate fabrica modelul 262 xp la comanda

    • Cosma pe 14 Septembrie 2012 at 4:59 pm

      Nu, nici la comanda nu mai poate fi gasit.

  • ionut pe 7 Septembrie 2012 at 12:17 am

    Domnule cosma as dori sa stiu daca se fabrica din nou modelul 262 xp ca am vazut o reclama pe site-ul dumneavoastra cu acest model?

    • Cosma pe 7 Septembrie 2012 at 9:25 am

      Nu, acest model nu se mai fabrica. Reclama este pentru noul model H562xp care il inlocuieste.

  • danut pe 23 Mai 2012 at 10:07 am

    nici o parere?? as vrea sa stiu si eu cate ceva (detalii practice ) de la cineva care a utilizat acest model/modele in special 562 XP

    • Cosma pe 24 Mai 2012 at 3:38 pm

      Este (inca) un model nou in Romania si sunt (inca) putine in piata. Ce va putem spune noi, este ca pana acum nu s-au intors in service.

  • danut pe 21 Mai 2012 at 9:42 pm

    intre husqy 576 xp si 562xp ce ma-ti sfatui sa achizitionez

    • Cosma pe 24 Mai 2012 at 4:15 pm

      H576 este mai puternic, H562 este mai manevrabil (datorita tehnologiei RevBoost) si mai usor. Pana pe 31.07 modelul H562xp este in promotie si are un pret bun 2900 lei fata de H576 care costa 3525 lei

  • andrei pe 13 Mai 2012 at 5:41 pm

    ce lungime are lama standar la aceasta drujba cand o cumperi

    • Cosma pe 14 Mai 2012 at 8:08 pm

      Acest model este livrat standard cu sina de 45 cm.

  • lucian pe 15 Martie 2012 at 7:59 pm

    as vrea sa cumpar un 562 xp o folosesc o saptamina pe an si tai circa 40 metri cubi. ce imi recomandati

    • Cosma pe 19 Martie 2012 at 4:55 pm

      H562xp este potrivit pt ce doriti sa faceti, poate putin cam mult. Va puteti achizitiona H562XP care are un pret f bun momantan sau puteti achizitiona un H365 care are si el pret bun in aceasta perioada.

  • Cristian Corches pe 15 Martie 2012 at 12:24 pm

    V-a fi urmatorul motofierastrau pe care o sa-l cumpar!!!

  • ionut pe 8 Martie 2012 at 8:48 pm

    Am cumparat si eu un 562xp si as vrea sa stiu daca pot folosi ulei de amestec stihl

    • Cosma pe 10 Martie 2012 at 11:07 am

      Puteti folosi orice ulei de amestec pentru motoare in 2 timpi, racite pe aer, cu specificatie de turatie la peste 13000 rotatii pe minut

  • Calin pe 29 Februarie 2012 at 9:04 pm

    De altfel sincer, cea mai buna scula care mi-a trecut prin mana vreodata

  • Calin pe 29 Februarie 2012 at 9:02 pm

    Mi-am cumparat o scula 562 xp de curand,foarte buna,as vrea sa cumpar o lama de 28 inch si un lant pentru lama respectiva,si o lisa daca se poate care se monteaza pe capacul cu suruburi astfel ca sa aiba 2,pentru o ghidare mai buna.Cat costa si cum se procedeaza sa cumpar?

    • Cosma pe 1 Martie 2012 at 12:27 pm

      Nu inteleg la ce lisa te referi. Lamureste-ma te rog si te ajut

      • Calin pe 1 Martie 2012 at 6:03 pm

        Ma refer la gheara sau pintenul care se infinge in bustean sau se sprijina.Unele modele mai mari au standard 2 gheare pe o parte si alta a lantului. 562 are doar una si se mai poate monta una pe capacul ala cu intinzatorul de lant

    • Cosma pe 2 Martie 2012 at 1:20 pm

      Sina ghidaj 70 cm Husqvarna = 419 lei / Oregon = 277 lei, lant = 120 lei. In ceea ce priveste gheara, nu stim inca pretul.

  • floriceeel pe 23 Februarie 2012 at 9:35 pm

    in sfarsit in Romania

Log-in
[x]