Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (51 voturi, media: 4.63 din 5)
Loading ... Loading ...
50,542 vizualizari

Modelul Husqvarna 576XP X-Torq este creat pentru a raspunde cerintelor profesionistilor in sectorul forestier, al intretinerii si exploatarii acestuia. Puterea mare pe care o dezvolta acest model de motoferastrau este corelata cu o greutate redusa, ceea ce duce la obtinerea unui raport greutate/putere deosebit de bun.

Dintre dotarile standard ale acestui produs evidentiem motorul X-Torq, motor capabil sa furnizeze un cuplu mare intr-o gama variata de turatii, coroborat cu un consum redus de combustibil si implicit, emisii reduse de gaze. Datorita sistemului Smart Start, modelul are o pornire usoara, iar Air Injection mareste considerabil fiabilitatea filtrelor de aer.

Caracteristici:

• AirInjection – sistemul centrifugal pentru curatarea aerului, permite indepartarea eficienta a impuritatilor solide aflate in suspensie in aerul necesar arderii, inainte de intrarea in filtrul de aer, marind fiabilitatea si eficienta acestuia si protejand motorul. In dotarea intra si un filtru de aer pentru conditii grele de lucru ( nisip adherent la materialullemnos, s.a.m.d.)

• X-Torq – motor cu consum redus si emisii scazute de gaze de ardere, in atmosfera, datorita in special modului prin care se asigura evacuarea gazelor de ardere din incinta,

• Reducerea vibratiilor prin intermediul sistemului LowVib care are rolul de a amortize vibratiile transmise catre manere si de a permite perioade mare de folosire fara sa apara oboseala mainilor utilizatorului

• Sistemul Smart Start asigura o pornire usoara

• Carter din magneziu, foarte usor, dar in acelasi timp deosebit de rezistent

• Adaptabil conditiilor de lucru ( umiditate si temperature) dar si sarcinii de efectuat datorita pompei de ulei cu debit reglabil, care permite adaptarea ungerii lantului la conditiile pe care le intampina acesta

• Sistemul de fixare al filtrului de aer permite accesarea rapida a acestuia , fie pentru a-l verifica , fie pentru a schimba filtrul, in acelasi timp prinderea fiind sigura, fara sa genereze probleme pe durata exploatarii

• Deosebit de sigur in functionare datorita intrerupatorului combinat soc/stop, care pe langa faptul ca usureaza demarajul motorului, dar reduce riscul de innecare al acestuia

• Designul ergonomic, compact, cu manetele si butoanele dispuse in pozitii foarte accesibile, manerele cu design si pozitie bine gandita ca sa permita utilizarea motoferastraului in pozitii comode, in conditii de siguranta maxima, indiferent de sarcina de executat

• Datorita capacului cilindrului care este prins in cleme si ca atare, foarte accesibil, inlocuirea sau verificarea bujiilor nu mai este o problema de timp

• Posibilitatea tensionarii directe a lantului prin intermediul intinzatorului de lant pozitionat pe carcasa, in partea laterala

• Frana de lant este activata inertial, reusind sa se evite efficient accidentele prin oprirea lantului la scurt timp dupa ridicarea lamei

Date tehnice:
Motorul
Cilindree 73.5 cm³
Putere 5.7 CP/4.2 kW
Turatia maxima recomandata 9600  rpm
Turatia la ralanti 2700 rpm
Volum rezervor combustibil 0.65 l
Volum rezervor ulei 0.37 l
Tip pompa ulei Debit reglabil
Debit pompa ulei 5-22 ml/min
Echipamentul de taiere
Pas lant .3/8″
Lungimea recomandata a sinei 38-71 cm
Lungimea standard a sinei 45 cm
Viteza lantului la turatie maxima 21.4 m/s
Ergonomia
Emisii de zgomot la urechea operatorului 106 dB(A)
Emisii zgomot 116 dB(A)
Nivel vibratii echivalent (ahv, eq) maner fata/spate 2.9 m/s² / 3.6 m/s²
Dimensiuni globale
Greutate (fara echipament de taiere) 6.6 kg

 

caracteristici generale drujbe husqvarnapoza-text-husqvarna2

Pret (TVA inclus): 2,870.00 Lei
Buc

Comentarii

  • Marian pe 24 Martie 2017 at 6:49 am

    D-le Cosma îmi puteți spune dacă există vreo diferență intre husqvarna 576 xp cu filtru de aer normal si cea cu filtru de aer semi-cilindric.?

    • Cosma pe 24 Martie 2017 at 10:26 am

      Diferenta este chiar filtrul – cel “normal” este filtrul standard, iar cel cilindric poate fi montat cand utilajul este folosit in conditii cu mult praf (este varianta “heavy duty”).

  • Craciun Emanuel pe 11 Decembrie 2016 at 9:53 pm

    Domnule Cosma,
    In cartea H576 scrie ca poți pune șină intre 38-70 , deci nu pot pune șină de 33 cm ?
    Care este prețul unei șine Husqvarna/Oregon de 33 cm respectiv 38 cm ?

    • Cosma pe 13 Decembrie 2016 at 5:06 pm

      Exista sina de 33cm, dar are alt pas de lant, deci, nu poate fi montata pe H576. Sina de 38cm cu pas 3/8 costa 135 lei.

  • Craciun Emanuel pe 6 Decembrie 2016 at 8:55 pm

    Cat costa o sina de ghidaj de 71(daca se poate Husqvarna,nu Oregon) si lant cm pt H576 .

    • Cosma pe 8 Decembrie 2016 at 6:12 pm

      Sina 70cm (28toli) Husqvarna=463 lei (nu este in stoc nici in depozit), Oregon= 312 lei (este stoc). Lant Oregon=125 lei.

  • steasni pavel pe 30 Noiembrie 2016 at 11:08 pm

    mă interesează o gheară doborăre pentru partea exterioară 576 xp ,unde pot găsi ? vă rog informațimă.

  • Rusu Gabriel pe 6 Noiembrie 2016 at 7:12 pm

    Buna ziua domnule Cosma ati putea sa-mi spuneti care dintre urmatoarele motofierastraie este mai bun pentru doborat de arbori cu diametre de 1 m:
    -365 x-torq
    -372xp x-torq
    -576xp x-torq
    m-ar interesa viteza de teaiere pt fiecare

    • Cosma pe 8 Noiembrie 2016 at 6:37 pm

      Oricare dintre cele 3 modele poate fi folosit fara probleme la doborare. H365X-torq = 20.7 m/s, H372X-torq = 22.7 m/s si H576X-torq = 21.4 m/s.

  • Gabryel pe 26 Octombrie 2016 at 8:50 am

    Buna ziua domnule Comsa! Mi-am achizitionat de curand o drujba Husqvarna 555 Autotune. As vrea sa stiu in ce turatii ar trebuii sa tai cu drujba dupa efectuarea rodajului . La turatii maxime sau nu?

    • Cosma pe 26 Octombrie 2016 at 4:21 pm

      Dupa efectuarea rodajului, utilajul poate fi folosit la regimul normal de turatii (peste 10000 rpm).

  • busca clara beatris pe 8 August 2016 at 1:21 pm

    ce spuneti domnu de drujba 372 xp este buna pentru taieri mari a arborilor de esenta tare

    • Cosma pe 16 August 2016 at 11:41 am

      H372XP este un model profesional gandit pt taieri in regim de lucru intens.

  • radu pe 15 Ianuarie 2016 at 8:39 pm

    Ce demaror se potriveste la husqvarna 576

    • Cosma pe 18 Ianuarie 2016 at 1:17 pm

      Nu se potrivesc piese de la un model la altul. La H576 se potrivesc piese doar de la modelul H576.

  • cezar pe 1 Martie 2015 at 8:43 pm

    M-ar interesa un lant pentru o sina de 50 cm pt modelul 576 xp autotune (asa am achizitionat motofierastraul cu sina de 50 cm) pas 3/8 1.5mm oregon sau husqvarna eventual si o sina de 50 cm si un kit de ascutire lant .la ce pret le aveti. multumesc

    • Cosma pe 2 Martie 2015 at 4:43 pm

      Buna ziua,
      in Romania echiparea de sina este de 18″(45cm)
      sina 18″ producator Husqvarna – 147lei
      lant 18″ producator Oregon – 71lei
      Set ascutire 3/8 – 58lei
      Daca intradevar este echipata cu sina de 20″(50cm)
      sina 20″ producator Oregon 153lei nu este stoc
      lant 20″ producator Oregon 81lei
      Va recomand sa achizitionati sina+lant echipare standard Romania, pt a putea gasi stoc, mai usor, la oricare dealer, aceste consumabile.

  • cezar pe 26 Februarie 2015 at 4:46 pm

    Buna Domnu Cosma. De curand am achizitionat un motofierastrau husqvarna 576 xp Autotune din strainatate nou nout. nelamurirea mea este urmatoarea. La capacul de aer in compartimentul unde este filtrul de aer are un orificiu care daca apesi mai tare sare de acolo gen jumate taiat. Acea usita este pentru perioada de iarna??? si anume vara o lasam asa si iarna lasam gaura deschisa???

    • Cosma pe 27 Februarie 2015 at 5:44 pm

      Buna ziua,
      corect, acea gaura este eficienta pe sezonul rece deoarece da voie sa vina aer cald dispre motor catre filtru de aer.
      Este nevoie insa si de kit iarna care optureaza admisia de aer extern.

  • petrica pe 8 Ianuarie 2015 at 6:15 pm

    toata stima domnule Cosma! care este diferenta intre modelul 576 cu filtru de aer mai mare si capacu de sus mai bombat fata de modelul 576 cu filtru mai mic ecapac plat pt ca tot aceias putere o scoate si unul si altul? nu am vazut sa fie diferente de putere intre ele!

    • Cosma pe 12 Ianuarie 2015 at 4:46 pm

      Buna ziua,
      diferenta consta in timpul mai lung intre curatari, la cel cu volumetria mai mare a filtrului de aer.

  • Andrei pe 4 Decembrie 2014 at 2:09 pm

    Buna ziua! Il aveti pe stoc acest kit sau trebuie data comanda? Daca nu-l aveti pe stoc faceti comanda va rog! Pentru orice problema survenita contactati-ma la numarul 0766799382! Va multumesc mult

    • Cosma pe 5 Decembrie 2014 at 10:47 am

      Buna ziua,
      pt o comanda ferma, trebuie sa va trimit o proforma cu valoarea integrala a reperelor solicitate.
      Dupa achitarea acesteia se face comanda.

  • Andrei pe 2 Decembrie 2014 at 5:01 pm

    Buna seara domnule Cosma! Si cat ar costa acest kit plus drumul pana la Vaslui? As fi interesat de el!

    • Cosma pe 4 Decembrie 2014 at 10:46 am

      Buna ziua,
      ne scuzati intarzierea dar nu a mai fost adus acest kit in Romania si a durat un pic pana am obtinut preturile:
      Filtru aer – 66lei
      Dop iarna – 22lei
      Placa+suruburi iarna – 116lei
      Transport oras Vaslui – 27lei

  • Andrei pe 29 Noiembrie 2014 at 2:29 pm

    Buna seara. Domnule Cosma este disponibil un kit winter pentru Husqvarna 460 Rancher? In ce, consta acest kit? Multumesc foatre mult!

    • Cosma pe 2 Decembrie 2014 at 4:38 pm

      Buna ziua,
      exista winter kit pt H460 si este compus dintr-un dop, o placa si filtru de aer de 80 microni.
      Acesta face ca motoferastraul sa traga aerul cald de langa cilindru.

  • danut pe 12 Noiembrie 2014 at 3:02 pm

    domule cosma imi puteti spune care sunt modelele de drujbe din gama XP care au 2 segmenti pe piston, si ce implica, in detaliu acest aspect, fata de cele care au un singur segment pe piston.
    multumesc.

    • Cosma pe 14 Noiembrie 2014 at 5:36 pm

      Buna ziua,
      576xp – 2 segmenti
      560xp – 1 segment
      562xp – 1 segment
      comprimarea mai buna a camerei de ardere.

  • ulesan pe 20 Iunie 2014 at 10:06 pm

    V-as ruga sa-mi indicati intre 560xp si 562xp care ar fi mai indicat pentru exploatari forestiere. Multumesc mult!

    • Cosma pe 23 Iunie 2014 at 11:07 am

      Ambele modele sunt recomandate pt operatiuni de exploatare, insa daca utilajul se va folosi preponderent pentru doborare, va recomandam H562XP.

  • stefan pe 11 Aprilie 2014 at 7:21 pm

    va rog sa-mi spuneti daca pentru modelu 576 XP, aveti pe stoc lama + lant mai mari decat cele standard (71 cm). Si care ar fi pretul pentru un pachet complet (motofierastrau 576XP + lama 71 cm+ lant)
    multumesc anticipat

    • Cosma pe 14 Aprilie 2014 at 11:15 am

      Pachet motoferastrau H576+sina si lant 28″ = 3836 lei (fara sina si lantul standard de 18″)
      Sina de 28″ nu este stoc la depozit.

  • Andrei pe 24 Ianuarie 2014 at 6:27 pm

    Acum am inteles D-le Cosma! Multimesc foarte mult de lamuriri!

  • Andrei pe 24 Ianuarie 2014 at 11:25 am

    Domnule Cosma cand ma refer la turatie mare ma refer la modele cum ar fi legendarele Husqvarna 353, 365, 357 care au de la 13 000 de turatii in sus! Ce modele actuale in afara de cele mentionate mai au caracteristicile acestea?

    • Cosma pe 24 Ianuarie 2014 at 3:03 pm

      Buna ziua,
      faceti o confuzie, una este turatia maxima de lucru(in sarcina) si alta este turatia maxima a motorului(in gol).
      Sa luam de exemplu modelul Husqvarna 357XP
      Turatie maxima(in gol,fara sarcina) 14000rpm
      Turatie maxima(in sarcina) 9600rpm
      La noile modele din seria 500 turatia maxima fara sarcina este de 14000rpm(+/- in functie de model).
      Va spuneam ieri ca exista un model care exceleaza insa si la turatia in sarcina nu numai la cea fara sarcina,acesta este Husqvarna 550xp
      care are:
      Turatie maxima(in gol,fara sarcina) 14000rpm
      Turatie maxima(in sarcina) 10200rpm

  • Andrei pe 22 Ianuarie 2014 at 8:43 pm

    Buna seara d-l Cosma! As dori cu multa stima si respect sa-mi recomandati cateva modele de drujbe Husqvarna cu turatie mare! Multumesc anticipat foarte mult!

    • Cosma pe 23 Ianuarie 2014 at 6:54 pm

      Buna seara,

      plaja de turatie maxima de lucru este cam aceeasi la toate motoferastraiele 8700-9600 rpm,modelul care le depaseste pe toate este Husqvarna 550XP care are 10200 rpm.
      Turatia maxima fara sarcina la care pot ajunge insa aceste motoare este mult mai mare dar este limitata in jurul valorii de 12500-13500rpm in functie de model.
      Acest criteriu de turatie maxima nu trebuie sa primeze in alegerea unui motoferastrau,decat daca-l folositi la altceva(navomodele,etc).

  • florin pe 21 Decembrie 2013 at 8:33 pm

    e buna adresa de jos ,,MAGAZIN MILITARI,, BD. IULIU MANIU…….?

    • Cosma pe 24 Decembrie 2013 at 8:19 am

      Da, adresa este corecta, insa momentan este inventar, deci, incercati sa ne contactati din ianuarie.

  • florin pe 21 Decembrie 2013 at 8:31 pm

    spuneti mi va rog cum pot sa platesc dati mi o adresa … va rog…. si va multumesc, astept …..

    • Cosma pe 24 Decembrie 2013 at 8:17 am

      Va putem trimite o factura proforma pe care sa o platiti in cont. Va rugam sa trimiteti pe mail (office@cosma-husqvarna.ro) sau la telefon (0724742307) nr dvs de telefon si datele dvs pentru factura. Adresa magazinului cu care ati corespondat este Bd. Iuliu Maniu nr 109, bl E, parter, Bucuresti, sector 6.

  • florin pe 7 Decembrie 2013 at 8:01 pm

    multumesc . prin zona am tot incercat la multe reprezentante Huski dar raspunsul a fost ca doar pt. citeva piese nu mi aduce nimeni … astept o veste buna

    • Cosma pe 9 Decembrie 2013 at 5:33 pm

      Buna ziua,

      piesele pot fi aduse,nefiind stoc la importator termenul de livrare este de 4-6sapt.
      Se comanda doar dupa achitarea integrala a valorii.
      Va dau preturile:
      surub/buc–15lei
      filtru/buc–114lei
      surub suport/buc–5lei
      piulita suport/buc–5lei
      suport/buc–13lei
      capac/buc–116lei

  • florin pe 30 Noiembrie 2013 at 9:13 pm

    buna domnul Cosma ….puteti sa mi faceti rost sau sa ma sfatuiti de unde sa mi cumpar pt. 576 filtru heavy duty plus cap si adaptorul la filtru …multumesc daca se poate las si un nr. de tel 0765535778

    • Cosma pe 2 Decembrie 2013 at 12:14 pm

      Da, piesele pot fi comandate la noi sau la orice dealer Husqvarna. Momentan asteptam raspunsul celor de la depozit pentru preturile pieselor.

  • Florin Ursa pe 24 August 2013 at 10:47 am

    Buna domnul Cosma un prieten are un fierastrau 575 xp si i s a stricat rau , piston cilindru ,biela puteti sa mi da ti un pret sa vada daca i se merita sa o repare ….piston cu segmanti ,cilindru ,ambielaj……multumesc

    • Cosma pe 29 August 2013 at 1:41 pm

      H575XP
      ambielaj—719lei
      cilindru+piston — 1327lei

  • Florin Ursa pe 12 Aprilie 2013 at 7:11 pm

    Multumesc mult

    • iuliandumitrescu pe 15 Mai 2013 at 1:34 pm

      Buna ziua. Am si eu un 576xp nou si de abia acum am inceput sa tai cu el, am citit in instructiuni ca primele 10 ore nu trebuie folosit cu acceleratia la maxim. Momentan nu am lemne cu diametre foarte mici 10-15 cm, ci de la 20 in sus .E bine daca tai cu el diametre de maxim 30-35 cm (maxim 10taieturi) cu acceleratia la jumatate poate cateodata la maxim cateva secunde, dupa care pauza de1/2 ore timp care tai cu alta drujba ?Uleiul de amestec este xp. Puteti sa-mi spuneti la ce pret aveti acum uleiul xp. Si eu am scos sita de la toba de frica sa nu uit sa o curat regulat.Va multumesc.

      • Cosma pe 15 Mai 2013 at 4:51 pm

        Important este ca in timp ce taiati cu alta “drujba”, Husqvarna 576XP sa nu stea pornita la ralanti.
        Nu veti avea probleme daca faceti taieturile de care a-ti spus.
        Uleiul XP era ultima oara la 40lei,insa in acest moment nu este stoc la importator,puteti folosi uleiul LS+(noua varianta de LS)pana apare XP-ul.

        • iuliandumitrescu pe 16 Mai 2013 at 8:15 am

          Va multumesc. Nu o las sa functioneze la ralanti, numai ca inainte sa o opresc o mai las aproape un minut sa functioneze la ralanti dupa ce am taiat cu ea.

          • Cosma pe 16 Mai 2013 at 3:15 pm

            Nu va recomandam sa o lasati nici macar un minut, racirea corecta a motorului se face la peste 5000 rpm, turatie la care motorul nu ajunge la ralanti.

  • Florin Ursa pe 12 Aprilie 2013 at 6:40 am

    Buna D.Cosma am un 576 xp si vreau sa va intreb daca i scot sita de pe toba oare o sa mearga mai bine sau risc sa stric motorul?

    • Cosma pe 12 Aprilie 2013 at 4:43 pm

      Buna ziua,
      Acea sita are rol de parascantei. Daca o scoateti, nu riscati sa stricati nimic la ferastrau, singurul risc este, in cazul in care sar scantei din toba, sa produceti un incendiu de vegetatie.

  • Florin Ursa pe 3 Aprilie 2013 at 10:14 pm

    Dl. Cosma nu stiu care e caacul de pe demaror care trebuie inlaturat vara este vorba de cel din interior ,cel care directioneaza aerul in forma rotunda ? Multumesc

    • Cosma pe 4 Aprilie 2013 at 9:12 am

      Nu, este vorba despre un plastic (cu forma demarorului) care se prinde pe exterior, in mod normal nu este atasat. Daca va veti uita in manualul de utilizare veti intelege despre ce e vorba.

  • vicu pe 3 Aprilie 2013 at 12:47 pm

    domnu cosma ce are in plus modelul; ato tune fata de cel standard

  • Florin Ursa pe 1 Aprilie 2013 at 2:14 pm

    Buna d. COSMA puteti sa mi spuneti cum se foloseste gaura acea din capacul deasupra inchisa sau deschisa vara?

    • Cosma pe 2 Aprilie 2013 at 2:25 pm

      Vara se indeparteaza ambele capace, cel din capacul superior si cel de pe demaror. Ambele sunt gandite pentru timp de iarna pentru a obtura patrundrea aerului rece.

  • Florin Ursa pe 3 Martie 2013 at 4:10 pm

    Buna am un fierastrau 576 xp auto tune 2011 fabricatie nu stiti au avut probleme acest model? Multumesc

    • Cosma pe 4 Martie 2013 at 4:23 pm

      Buna ziua,

      acest model nu este comercializat inca in piata din Romania.
      S-au vandut alte modele cu auto-tune, care nu au avut probleme.

  • Florin Ursa pe 27 Februarie 2013 at 10:02 pm

    Buna domnul Cozma , multumesc pt. lamuriri ….oare de ce nu se comercializeaza in Rominia modelul cu autotune este mai pacatos ….? Si daca mai are ceva deosebiri modelul cu autotune….pasul la lant sau alceva fata de cel comercializat la noi….inca odata multumesc!!!

  • Florin Ursa pe 26 Februarie 2013 at 4:56 pm

    Buna domnu Cosma 576 xp are auto tune sau nu pt. Ca am vazut la comparatii drujbe pe un sait husquarna si scria ca nu are pe cind eu credeam ca are auto tune……. multumesc!

    • Cosma pe 27 Februarie 2013 at 12:26 pm

      Buna ziua,
      Motoferastraul Husqvarna 576 XP se fabrica in ambele variante (cu si fara Auto Tune). Cel comercializat in Romania este fara Auto Tune.

  • Florin Ursa pe 17 Februarie 2013 at 6:05 pm

    Buna , imi spuneti va rog ce diferenta este intre 72 si 76 un prieten mi a zis ca diferenta majora ar fi ca 72 are un segment iar 76 ar avea doi segmenti

    • Cosma pe 18 Februarie 2013 at 11:00 am

      Salut, daca este vorba despre diferentele dintre Husqvarna 372XP X-Torq si 576XP X-Torq, intr-adevar 576 are 2 segmenti, pe cand 372 are 1. Ambele motoare sunt X-Torq. Mai sunt diferente la cartere, la sistemul de aprindere si altele. Sunt doua generatii diferite de motoferastraie.

  • Florin Ursa pe 13 Februarie 2013 at 7:16 pm

    Azi l am probat e mult mai tare ca 357 xp cel mai bun motofierastrau cu care am taiat eu

    • Cosma pe 15 Februarie 2013 at 4:54 pm

      E normal, este vorba de motoferastraie care fac parte din game de putere diferite: H576XP-73,5cc/5,72cp fata de H357XP-56,5cc/4,36cp.

  • Florin Ursa pe 13 Februarie 2013 at 7:14 pm

    Merci

  • Florin Ursa pe 11 Februarie 2013 at 2:21 pm

    Buna , imi spuneti va rog ce inseamna ,, cel mai avansat model din gama noastra,, cel mai avansat din clasa de mijloc sau modelul cu celeai noi inovatii?

    • Cosma pe 12 Februarie 2013 at 3:14 pm

      Buna ziua,
      modelul Husqvarna 576XP X-Torq este un model profesional, care inglobeaza tehnologie de ultima generatie.
      Doar modelele H395XP si H3120XP sunt mai mari ca cilindree si putere ca acesta.

  • stefan pe 5 Februarie 2013 at 12:31 pm

    Domnu cosma, care motoare sunt mai eficiente intro exploatare profesionala cele xp sau xtorq? Multumesc anticipat.

    • Cosma pe 8 Februarie 2013 at 10:05 am

      Eficienta mai mare veti obtine cu un motor X-Torq. Caracteristicile acestuia asigura rezultate mai bune cu mai putin efort – cuplu mai mare la turatii joase, consum mai mic de carburant si emisii reduse de noxe.

  • Florin Ursa pe 1 Februarie 2013 at 5:41 pm

    Va rog spuneti mi cum sa i fac rodaju la 576 xp si daca e problema ca nu am gasit ulei ..xp..

    • Cosma pe 4 Februarie 2013 at 11:30 am

      Rodajul se face in sarcina usoara, primele doua plinuri se vor taia lemne subtiri (maxim 20 cm diametru), de preferat de esenta moale. Daca folositi uleiul Husqvarna LS, nu vor aparea probleme pe termen scurt. Este un utilaj care functioneaza la peste 14000 rpm, de aceea necesita un ulei special (XP).

  • Florin Ursa pe 30 Ianuarie 2013 at 3:50 pm

    Salut am intrat in posesia a doua motofierastraie husquarna 357 si 576 amindoua xpcare din ele ar trebui sa mi o tin si care s o vind , e diferenta mare de putere sau aproximativ egale???? Merci

    • Cosma pe 30 Ianuarie 2013 at 5:26 pm

      Diferenta de putere este semnificativa – H357xp=4.4cp, semiprofesionala, 5.5kg, H576XP=5.7cp, profesionala, 6.6kg. Depinde foarte mult de cat de mult doriti sa o utilizati – intensiv (doborari frecvente la padure) recomandam H576 sau ocazional – H357XP.

  • marian pe 24 Noiembrie 2011 at 6:36 pm

    ce cantitate de ulei de amestec trebuie

    • Cosma pe 25 Noiembrie 2011 at 5:14 pm

      Proportia corecta este: 30ml ulei la 1litru benzina. Amestecul nu trebuie folosit dupa mai mult de 30 zile.

  • piratul pe 7 Octombrie 2011 at 7:00 pm

    ca aliaj motor xp.mi se pare ok da k forta crd.k se buleste repede.prea mult se cere dl.el.

    • floriceeel pe 15 Octombrie 2011 at 2:06 pm

      ai dat ca nuca-n perete cu comentariul ala domnu’ pirat! Multumim pentru pareri dar aici avem nevoie de ceva mai clar,din partea celor care stiu cva despre acest model.

  • seby pe 4 Octombrie 2011 at 12:31 am

    as vrea sa achizitionez o astfel de drujba…fac o alegere buna???…ma tot invart in jurul ei dar nimeni nu a mai folosit un astfel de motor ca sa poata sa-mi dea ceva indicatii??? …decat ce am vazut pe youtube!!!…pornirea, greutatea, puterea….

    • Cosma pe 6 Octombrie 2011 at 2:14 pm

      Avand in vedere ca in piata din Romania acest model este relativ nou, nu avem inca un raspuns de la utilizatori in ceea ce priveste fiabilitatea acestui model. Acesta poate fi un lucru bun, in sensul ca nu au aparut probleme in ceea ce priveste service-ul.

    • bela fulop pe 9 Octombrie 2011 at 2:26 pm

      draga seby de ce nu achizitionezi o H372xp care deja este cunoscuta ca un model fiabil si bun etc…

      • seby pe 9 Octombrie 2011 at 9:44 pm

        Pai ca asemanare vad ca sunt la fel, problema este ca nu am vazut modele XP la nimeni inca, sa vad real cum functioneaza si problemele care apar, cred ca o sa ma orientez la H372XP, la greutate este mai redusa…fiabile sunt toate modelele husqvarna daca le si intretii, eu am un model 353 are probleme la piston(asa cred), as vrea sa o inlocuiesc, in Pitesti am vazut numai modelul 576xp x-torq.

        • bela fulop pe 10 Octombrie 2011 at 9:26 pm

          Draga Seby!Concret un prieten are exact o 353(bijou mecanic) cum ai tu,pana,in timp ce eu faceam 3taituri!!(cu 372) el 1 UNA !,in lemn de aceasi sectiune!~35-40cm,ca sa nu mai zic la diam. de 50-60cm…!Mentionezi ca el avea montat un lant nou luat din magazin eu lant uzat cam 1/2 dar ascutit de mine cu pila si cu sablonul (ala cu role) inclusiv limitatorii piliti conform sablonului. NU MA LAUD !dar pana si mai multi drujbisti de la padure au admirat-o ce” fain” merge ,i-am lasat sa taie si ei,si la astia or trecut multe modele prin mana… Vezi comentarii la 365,372 la ,,ciceu felix” Deci nu te influentezi deloc decizia iti apartine dar un XP e XP ,eu in conditia ca as avea mai mult de lucru achizitionam si un H346xp (no dar banii…nu stau la nimeni pe gard).Si exact cum ai zis si tu DACA LE INTRETII… mi-o replicat un drujbist ,,apa bade io nu fac norma daca fac totu ca la carte”.

          • seby pe 11 Octombrie 2011 at 3:47 pm

            eu nu sunt lemnar din pacate sunt juris, dar imi place mecanica si c-am tot ce mi-am luat pe langa casa am reusit sa-mi iau unelte mai bune, ca sa nu stau sa ma chinui si nici sa cer la vecini, deci in concluzie….daca ai avea bani ti-ai lua un xp! deci un xp este mult mai bun decat celelalte! asta vroiam sa stiu…eu nu tai la norma si incerc pe cat posibil sa le intretin! :)) un xp inca nu am vazut functionand, nici lemnarii n-au inca in zona, stii una cand o tii in mana sa vezi cum functioneaza si alta pe net.

  • Dragan Florin pe 30 Iunie 2011 at 4:20 am

    o dunga p drujba care cand dai tapa iti arata unde cade pomul

  • bela fulop pe 26 Mai 2011 at 11:18 pm

    Ce inseamna ,, marcaje pt stabilirea directei de doborare” ????????eu studiezi pret de un minut doua un pom .. un copac ,calea de fuga pt mine ,siguranta etc.. zona unde trebuie sa cada , tapa si pene de doborare(dela caz la la un alt caz), depinde ce taietura trebuie sa aplic si… cadeeeeeeeeee!

Log-in
[x]