Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (23 voturi, media: 4.52 din 5)
Loading ... Loading ...
34,296 vizualizari

           Inlocuit de modelul: Husqvarna 235

136_h110-0010_55Husqvarna 136 este cel mai mic ferastrau produs de noi, ce poate fi folosit pentru taieri mai putin frecvente, in timpul liber. Scopul nostru esential, asa cum v-am obisnuit, se refera la utilizator si la mediul inconjurator, iar cerintele noastre privind siguranta, functionalitatea, ergonomia si rezistenta sunt in conformitate cu cerintele profesionale.


Beneficii:

Functie unica ce ajuta ferastraul sa functioneze pe perioade lungi de timp, fara intreruperi pentru curatarea filtrului.

Caracteristici:

Air Injection
LowVib
Frana de lant activata inertial

 

Date tehnice:

Motorul
Cilindreea 36.3 cm³
Putere 2.2 CP
Turatia maxima recomandata 13 000 rpm
Volumul rezervorului de combustibil 0.41l
Volumul rezervorului de ulei 0.20l
Tipul pompei de ulei Debit fix
Echipamentul de taiere
Montarea lantului .325″
Lungimea recomandata a sinei 33-38 cm
Ergonomia
Nivelul de sunet 98 dB(A)
Nivelul emisiei de zgomot, LWA 118 dB(A)
Vibratiile, manerul fata/spate 4.9 m/s² / 7.7 m/s²
Dimensiuni globale
Masa exclusiv echipamentul de taiere 4.6 kg

Comentarii

  • Pop Vasile pe 18 Martie 2017 at 7:33 am

    Motofierastraul meu credincios de vreo zece ani,folosit casnic.Made in USA.
    In ultima vreme,dupa pornire normala,relanti normal ,cand motorul se incalzeste,daca incerc sa turez sau sa tai se opreste.Filtrul de benzina schimbat de vreo 20 de plinuri,tubul impulsor schimbat,este posibil sa fi crapat la demontare,in carburator nimic anormal.Observ uneori bule de aer in conducta de alimentare,cand turez chiar daca rezervorul e plin.
    Ce este de facut?

    • Cosma pe 22 Martie 2017 at 4:27 pm

      Va recomandam o verificare completa intr-un service autorizat (dupa 10 ani, merita! 🙂 ). Daca tubul de impuls este crapat, el poate fi problema sau simeringurile de la ambielaj.

  • Petcu pe 7 Februarie 2017 at 8:38 pm

    Buna seara …
    Am o drujba husqvarna 136 ,merge perfect,sta la relanti, dar când o accelerez începe sa moara
    Ce as putea să-i fac?

    • Cosma pe 9 Februarie 2017 at 12:27 pm

      Buna ziua.
      Verificati filtrele de carburant si de aer. Daca acestea sunt curate va trebui verificat carburatorul intr-un atelier autorizat.

  • Nelu pe 3 Februarie 2017 at 4:15 pm

    Buna ziua , am o drujba husqvarna 136 si de vreo 6 luni am dus-o la reparat la husqvarna mi-au schimbat pompa de ulei ,rulmentii si simeringurile,tub impuls,semicarterul,filtru de benzina.Si au reglat carburatorul.Bun dupa ce mia-u reparat-o functiona excelent pornea la rece cu socul si la cald fara.Am taiat lemne pana sa uzat un lant cu ea .Dar acum porneste doar cu socul tras rece si cald ,porneste turata si se opreste practic nu vrea sa stea relanti.Ce ar putea sa aiba??

    • Cosma pe 9 Februarie 2017 at 12:34 pm

      Buna ziua,
      Este destul de greu sa va spun ce este in neregula. Daca reparatia a fost facuta in service autorizat, garantia reparatiei este de 90 de zile.
      Va recomand sa mergeti la cei care au reparat. Este posibil sa se fi dereglat carburatorul.

  • Andrei pe 3 Septembrie 2016 at 10:18 am

    Buna ziua,

    As dori sa aflu lungimea maxima a lamei care poate fi instalată pe modelul 136. Văd ca recomandat este 33-38 dar as vrea undeva la 50-60. Imi dau seama ca asta va forța motorul dar nu am de gând sa tai in pădure ci sa spintec un buștean de diametrul 50cm.

    Vamultumesc

    • Cosma pe 5 Septembrie 2016 at 9:53 am

      Lungimea maxima recoamndata de producator este 38 cm, deci orice sina cu o dimensiune mai mare decat cea recoamndata poate cauza probleme utilajului care, cu siguranta, are deja uzuri fiind un model destul de vechi. Cu sina de 33 cm (cea care este livrata standard) puteti taia din doua raze un bustean de 60 cm diametru.

  • Gabriel pe 12 Ianuarie 2016 at 8:33 am

    Salut an o huzvarna 3.40 si nu se m-ai unge lanțul!stiu ca este pompa de ulei vreau sa o schimb singur ca sunt in masura dar nu stiu ce componente se desface pana ajung la ea.va multumesc anticipat.

    • Cosma pe 12 Ianuarie 2016 at 11:16 am

      Pentru a schimba pompa la acest model aveti nevoie de dispozitive speciale (nu va sfatuim sa incercati sa faceti improvizatii deoarece costurile ulterioare pot fi mai mari decat manopera de montare a pompei este 19,50 lei).

  • vasile pe 21 Decembrie 2015 at 6:55 pm

    buna seara cum pot ascuti un lant cind tae strimb am dat in cui cu el va multumesc.

    • Cosma pe 23 Decembrie 2015 at 6:10 pm

      Ati putea sa mergeti la un atelier Husqvarna care sa il poata ascuti cu masina (aceasta poate reface corect unghiul de taiere).

      • vasile pe 23 Decembrie 2015 at 8:59 pm

        Va multumesc pentru sfat.Sarbatori Fericite !

  • emanuel pe 18 Octombrie 2015 at 8:00 pm

    Buna. Care este reglajul carburatorului la drujba 136? Adica cate ture se deschid suruburile dupa ce le strangi complet. Va multumesc

    • Cosma pe 20 Octombrie 2015 at 2:21 pm

      Buna ziua, reglajul standard este 1 tura si jumatate, dar de la el se ajusteaza in functie de uzura motorului.

  • enoiu marian pe 12 August 2015 at 12:12 pm

    Buna ziua.Am o husqvarna 136,ieri in timp ce taiam niste lemne cu ea a inceput sa nu mai aiba putere,se oprea lantul in lemn.am scos- din lemn astat putin la relanti si a murit.Nu amai vrut sa porneasca decat decateva ori si gata .Am vazut ca aveti un magazin in snagov,reparatia se face acolo sau in alta locatie?

    • Cosma pe 18 August 2015 at 4:12 pm

      Buna ziua,
      reparatiile usoare se pot face in oricare din punctele de lucru, pt cele mai complicate utilajul va fi preluat si trimis la service-ul zonal din Iuliu Maniu.

  • Iuliu pe 15 Iunie 2015 at 4:57 pm

    Am si eu o drujba h136 ,am doso de nenumarate ori la reglat si tot nu merge bine se tureaza singura si peurma se opreste ,dupa care porneste foarte greu .imi puteti spune si mie ce am de facut cu ea .Multumesc

    • Cosma pe 19 Iunie 2015 at 3:58 pm

      Buna ziua,
      lasati-o la un serice zonal sa va faca o constatare completa.

  • Carcei Nicolae pe 1 Februarie 2015 at 5:08 pm

    As vrea sa cumpăr un lanț pentru acest model. Cum îmi dau seama ce mărime trebuie? Pe lamă nu se mai vede nimic.

    • Cosma pe 4 Februarie 2015 at 3:41 pm

      Buna ziua,
      in conditiile in care nu s-a schimbat nimic la ehiparea standard, este un lant de 56 zale(28 taietoare), pas.325, canal ghidaj 1.3mm.
      Daca aveti dubii, mergeti cu lantul vechi, cand achizitionati unul nou.

  • marian pe 16 Noiembrie 2014 at 7:02 pm

    Recunosc public , am facut o mare prostie : am pus motorina in loc de benzina / Si chiar pornea si se accelera . De vina bidonul de motorina linga cel de benzina , culoare inchisa

    • Cosma pe 17 Noiembrie 2014 at 4:55 pm

      Buna ziua,
      va recomandam sa faceti si o curatare a carburatorului.

  • marian pe 9 Noiembrie 2014 at 4:45 pm

    Buna ziua. Am model 136 si astazi la pornire foarte mult fum si umezeala in toba (lichid mult )Si turata la maxim nu scade fumul si curge din toba amestec . Reglaj sau inlocuit segmant ? sau altceva ?

    • Cosma pe 11 Noiembrie 2014 at 4:52 pm

      Puteti incerca un reglaj al carburatorului si daca problema se mentine, o verificare mai amanuntita.

  • Florin pe 1 Noiembrie 2014 at 1:02 am

    Am rezolvat Problema ungerii am cumparat o pompa noua dupa cum am scris mai sus…si acum merge brici….multumesc oricum

  • Florin pe 30 Octombrie 2014 at 12:47 am

    Buna seara domnu Cosma,am rezolvat problema ungerii,am fost la magazin/reprezentanta husqvarna …am cumparat o pompa de ulei noua(53 ron) am fost cu pompa si cu drujba la service,mi-au schimbato iar acum merge ungerea brici.Locasul unde a fost montata pompa ,pompa veche nu s-au vazut pe ele culoarea plasticului de cat rumegus a fost pe ele.Mi-a curatat carburatorul,l-a reglat,acum merge totul ceas.Pacat ca nu se mai fabrica 136,mi-as mai cumpara una iar cand mi s-ar strica cea veche mai serios….as incepe s-o folosesc pe cea noua:).Cu drujbelea astea tai 6,7 ore pe zii cu ele (pauze de 5 minute intre taierii)linistit….fara sa zica NU.Motoare SIMPLE,fiabile,fara foarte multa electronica.Pacat ca modelele noi sunt ansambled in usa…sau unde o fii,insa cu piese fabricate in China.Inteleg ca sunt sub standarde de calitate si etc…insa China e tot China

    • Cosma pe 30 Octombrie 2014 at 1:16 pm

      Da, modelul H136 a fost intr-adevar un model foarte fiabil, dar nici cele noi (H236/240) nu sunt mai putin bune, chiar daca sunt asamblate in China.

  • Florin pe 24 Octombrie 2014 at 1:54 pm

    buna ziua domnu Cozma,o intrebare legata de ungerea lamei si a lantului,e posibil ca ungerea sa nu se faca corect daca atunci cand desfac capacu ce tine lama sa curat interioru,lama…etc., iar cand pun lama cu lantu la loc, pun capacu si il fixez,nu trag varfu lamei in sus,e posibil ca din cauza asta sa nu se faca ungerea?

    • Florin pe 24 Octombrie 2014 at 1:55 pm

      am uitat sa specific am un 136(newest it’s not always the best):D

    • Cosma pe 31 Octombrie 2014 at 3:43 pm

      Nu, aceasta operatiune de ridicare a sinei are legatura cu tensionarea corecta a lantului, nu cu ungerea acestuia.

  • iulian pe 23 Octombrie 2014 at 1:20 pm

    am husqvarnq 272 porneste,trage doar ca la un momoentdat nu se mai alimenteaza cu benzina,adica nu ii mai vine benzina din rezervor,iar daca desfac un pic busonul la rezervor merge ok.daca cineva ma poate ajuta lasati un mesaj.Va multumesc!!

    • Cosma pe 31 Octombrie 2014 at 3:41 pm

      Probabil s-a infundat/uzat ventilul rezervorului de carburant.

  • taar pe 30 August 2014 at 7:16 am

    din cauza faptuliu ca pompa de ulei nu functioneaza se poate bloca lantul.ce grosime au sabotii de la ambreaj?daca rulmentul cu ace de la ambreaj are joc se poate bloca lantul dupa 3 taieturi?drujba model 136

    • Cosma pe 8 Septembrie 2014 at 4:23 pm

      Daca nu este uns, lantul se poate intinde, bloca sau chiar rupe. Producatorul nu ofera cote de gabarit pentru piese, deci nu putem spune ce grosime are ambreiajul. Rulmentul cu ace are joc axial aproximatv 3 mm care este normal.

  • florin pe 27 Iulie 2014 at 11:48 am

    Am odrujba 142 si dupa un plin nu mai porneste decit cind se raceste motorul poate fi aprinderea ?Am observat ca filtru de aer este foarte umed poate fi din cauza asta? Scinteia la bujie este foarte slaba

    • Cosma pe 1 August 2014 at 11:46 am

      Cred ca sunt uzuri la rulmentii de ambielaj sau cuiul ponto al carburatorului nu mai etaseaza corect si motorul se ineaca.

  • claudiu pe 30 Mai 2014 at 5:55 am

    salut,
    cat ma costa rezervorul de ulei la o husqvarna 136 ,s-a topit si curge uleiul !

    • Cosma pe 3 Iunie 2014 at 10:02 am

      Rezervorul de ulei este incorporat in “baza” motoferastraului, aceasta costa 312 lei.

  • Stefan pe 26 Martie 2014 at 1:17 pm

    Buna ziua Cosma, poti sa-mi spui te rog de ce toba “scuipa” ulei? Am notat ca si din carburator se prelinge amestec, dar drujba functioneaza acceptabil. Multumesc!

    • Cosma pe 26 Martie 2014 at 3:05 pm

      Buna ziua,
      Faptul ca pe toba iese ulei poate fi din cauza ca amestecul din cilindru este prea bogat in benzina sau daca motorul functioneaza subturat.
      Ar trebui sa verificati reglajele carburatorului sau sa turati ferastraul mai mult atunci cand il folositi.
      Faptul ca imi scrieti ca gasiti benzina in zona carburatorului ma face sa cred ca este o problema a reglajului acestuia.

      • Stefan pe 26 Martie 2014 at 7:03 pm

        Prin reglaj va referiti la H si L sau la vintil? Eu cred ca L este ok, la relantiu lantul nu se invarte iar H mi se pare si el tot ok, cred ca cu acceleratorul la maxim se tureaza suficient, nici prea mult nici prea putin. Drujba este veche, o am de la tatal meu, a stat multi ani oprita. Inainte s-o pornesc am desfacut carburatorul si am curatat tot, sita, vintil, membranele sunt ok. E adevarat ca nu am turato, n,u. Poate fi vintilul care inchide cu dificultate motivul scurgerii de amestec din carburator?

        • Cosma pe 7 Aprilie 2014 at 4:41 pm

          Da, se poate ca parghia cuiului ponto (vintil) sa fie deformata si astfel sa nu inchida corect, permitand scurgeri de benzina.

  • Stefan pe 26 Martie 2014 at 9:05 am

    Buna ziua Cosma, imi spui te rog de ce iese ulei din toba de esapament? Drujba merge fara multe probleme, dar vad ca iese ulei din drujba ( ar trebui sa fie amestec dar e foarte uleios) si cred ca e prea mult amestec in carburator, filtru de aer nu e umed dar pe langa carburator vad benzina. Multumesc anticipat

  • Ion pe 1 Martie 2014 at 11:14 pm

    Am o Husqvarna 136. Nu mai porneste, pare sa nu dea scanteie cum trebuie. Am demontat modulul de aprindere si am masurat valorile rezistentei infasurarilor:
    primarul pare sa aiba in jur de 230 ohm iar secundarul circa 3000 ohm. Problema este ca primarul pare sa aiba scurtcircuit la miezul magnetic (rezistenta masurata circa 0,3 ohm). E normal asa ceva sau modulul e defect? Cat costa unul nou ?

    • Cosma pe 3 Martie 2014 at 12:27 pm

      Buna ziua,
      am masurat o aprindere noua si avem aproximativ aceleasi valori cu cele masurate de Dvs.
      Pret modul de aprindere:121lei(TVA inclus)

  • Alin pe 19 Noiembrie 2013 at 5:59 pm

    As dori sa stiu daca s-ar potrivi carterul de la o H137 la o H136?

  • Ciprian pe 26 Octombrie 2013 at 8:14 am

    Buna ziua!. Puteti sa-mi spuneti va rog daca la 136 se potriveste carter de 235? Stima!

    • Cosma pe 28 Octombrie 2013 at 1:33 pm

      Nu, carterele celor doua modele sunt diferite, nu pot fi schimbate intre ele.

  • enachescu dan pe 22 Octombrie 2013 at 2:11 pm

    Buna ziua ! Am o husqvarna 235, porneste greu. Ce sa-ifac? Se mai fabrica? Daca nu. ce model imi recomandati care sa fie usor, sa porneasca usor, sa nu ridice probleme mari de intretinere, pentru uz casnic?

    • Cosma pe 22 Octombrie 2013 at 3:55 pm

      Pornirea grea poate fi cauzata de problemele la carburator (mizerie in carburator,carburator dereglat),va recomandam sa ajungeti la un serice autorizat pt.un reglaj.Modelul care-l inlocuieste pe 235 este 236 pret lista 799lei.

  • calin pe 16 Octombrie 2013 at 8:49 pm

    un filtru d aier model 136 cit costa

    • Cosma pe 17 Octombrie 2013 at 10:29 am

      Filtru aer Husqvarna136 — 35lei

  • vasile pe 9 Octombrie 2013 at 6:28 pm

    buna seara va deranjez din nou cu o intrebare,am schimbat garnitura dintre carburator si partitie acum citeva zile si de atuncu nu mai porneate de loc ce ar putea fi ?scintee are tubul de impuls lam schimbat in primavara.modelul 136.

    • Cosma pe 10 Octombrie 2013 at 1:30 pm

      Cu parere de rau va scriu ca nu pot sa va dau o solutie fara a vedea ferastraul.

  • vasile pe 24 Septembrie 2013 at 5:18 pm

    buna ziua dupa cit timp se inlocuesc garniturile la carburator va multuesc.

    • Cosma pe 25 Septembrie 2013 at 4:16 pm

      Nu exista un termen la care acestea trebuie inlocuite, se schimba daca se constata ca sunt uzate si influenteaza functionarea corecta a utilajului.

  • vasile pe 7 Septembrie 2013 at 6:23 pm

    buna ziua revin cu o intrebare ;am taiat ceva lemne dupa aceia am desfacut-o sa ocurat inclusiv carburatorrul am asamblat-o si numai porneste. scintee are tubul de impuls eate nou da sa pornesca si nu vrea.astept raspuns. va multumesc,

  • vasile pe 4 Septembrie 2013 at 7:45 pm

    buna seara dl.cozma va rog spune-ti in ce sens trebue sa se roteasca pistonasul de la pompa de ungere la lant pentru h 136 va multumesc.

    • Cosma pe 5 Septembrie 2013 at 9:16 am

      Buna ziua,
      in partea de jos a pompei.

    • Cosma pe 9 Septembrie 2013 at 9:35 am

      Cu pompa montata, pistonul se invarte spre dreapta.

  • marius pe 28 August 2013 at 10:38 am

    buna ziua va rog sa ma ajutati cu o imformatie , am o drujba 353 si se prelinge benzina pe la ventil este normal asa ceva ?

    • Cosma pe 29 August 2013 at 2:09 pm

      Buna ziua,
      nu este normal,schimbati ventilul, daca recidiveaza inseamna ca este largit spatiul din carter in care sta ventilul.

  • Flaviu pe 22 August 2013 at 3:16 pm

    Am un h136 cind o pornesc se tureaza foarte tare dupa care se opreste , daca in acest timp incerc sa accelerez parca se inneaca dupa care se opreste,in relanti sta numai cu socul tras, care ar fi problema?
    Multumesc

    • Cosma pe 29 August 2013 at 11:47 am

      Faptul ca sta la ralanti cu socul tras(admisie aer opturata)denota faptul ca motorul Dvs.nu este etans.
      Cel mai adesea la utilajele mai vechi este vorba de rulmentii de ambielaj(simeringurile acestora) insa cauzele pot fi multiple.
      Mergeti la o constatare la un service autorizat.

      • Flaviu pe 4 Septembrie 2013 at 9:06 am

        am fost la service cu ea si mia schimbat carburatorul, acuma merge f bine
        multumesc

    • emil pe 22 Decembrie 2014 at 4:46 pm

      Domnul cozma,am o husvarqna 371xpg,si imi da rateuri in carburator. Care ar fi problema.

      • Cosma pe 23 Decembrie 2014 at 3:18 pm

        Buna ziua,
        cel mai adesea se intampla de la “aprindere”, bujie cu probleme, fisa intrerupta, modul aprindere defect, volanta fugita de la punct.

        • bucur grigore pe 11 Mai 2016 at 9:24 pm

          va rog distanta dintre volanta si miezul aprinderi

          • Cosma pe 12 Mai 2016 at 10:04 am

            Buna ziua, distanta este de 0.3mm.

  • nicu pe 5 August 2013 at 8:55 am

    Buna ziua am o problema cu H136: merge putin si se opreste iar cand desfac busonul de benzina sufla (se vede ca face presiune in rezervor)

    • Cosma pe 5 August 2013 at 9:32 am

      Este posibil ca ventilul de la rezervor sa fie uzat.

      • nicu pe 5 August 2013 at 10:09 am

        unde se afla pozitionat ventilul? l-am cautat dar nu l-am gasit!

        • Cosma pe 6 August 2013 at 12:07 pm

          Pentru a-l gasi trebuie sa demontati rezervorul (se afla deasupra busonului de benzina).

          • nicu pe 7 August 2013 at 12:22 pm

            Va multumesc!

  • Titi pe 19 Iulie 2013 at 11:18 am

    care este distanta dintre bobiona magnetica si volanta(sau daca are alta denumire la dvs este vb despre pisa care este responsabila cu scanteia la bujie)va multumesc

    • Cosma pe 19 Iulie 2013 at 12:45 pm

      Buna ziua,
      distanta intre modulul de aprindere si magnetul volantei trebuie sa fie de 0.3 mmm.

  • alin pe 31 Mai 2013 at 8:12 pm

    Care este diferenta intre modelele 136 si 137?
    Multumesc!

    • Cosma pe 3 Iunie 2013 at 9:30 am

      Constructiv au aceleasi caracteristici, modelul H137 are in plus un arc la demaror – pt pornire usoara. Niciunul dintre aceste modele nu se mai fabrica.

  • vasile pe 15 Februarie 2013 at 6:38 pm

    buna seara domnu cozma va rog sa-mi spuneti care este pozitia corecta a segmentului pe piston la h 136 astept raspuns va multumesc

    • Cosma pe 18 Februarie 2013 at 11:28 am

      Buna ziua,
      La Husqvarna 136, segmentul nu poate fi pus pe piston decat intr-un singur fel. Stiftul de centrare al segmentului nu va va lasa sa gresiti. Fanta segmentului trebuie sa fie orientata spre carburator daca ati demontat pistonul de pe ambielaj.

  • vasile pe 11 Februarie 2013 at 7:10 pm

    buna seara modelul este h 137 va rog sami spuneti de ce in timpul functionarii din toba de esapament curge benzina va multumesc

    • Cosma pe 12 Februarie 2013 at 3:02 pm

      Buna ziua,
      poate curge benzina pe toba, daca utilajul a fost “inecat”.
      Va arde benzina din toba si va reveni la normal,daca nu se intampla astfel, va recomandam sa ajungeti la un service autorizat

  • vasile pe 29 Ianuarie 2013 at 4:30 pm

    buna ziua cit costa un ambielaj pt husqvarna 136.va multumesc.

  • vasile pe 8 Ianuarie 2013 at 6:05 pm

    sina e aceiasi dar banuesc ca pompa nu poate impinge suficient uleiul poate e uzata de aceia va intreb cum se poate constata acest lucru vamultumesc si de asta data!!@

  • vasile pe 6 Ianuarie 2013 at 11:05 am

    bunaziua. revin cu problema infundarii orificiului de ungere de la sina de ghidare .dupa maximum doua trei taeri si nu grosi in diametru orificiul este infundat ceia ce iana trecuta nu se intimpla aceasta problema.mentionez ca,cu sina indepartata pompa scoate ulei.va multumesc pentru intelegere!!!

    • Cosma pe 8 Ianuarie 2013 at 8:23 am

      Intre timp (de anul trecut si pana a aparut aceasta problema) sina a fost schimbata? Daca da, este posibil (daca nu este aceeasi marca si acelasi model cu cea originala) ca orificiile de ungere sa nu corespunda cu cele de pe utilaj.

  • vasile pe 3 Ianuarie 2013 at 4:53 pm

    buna ziua .am un model 136 pompa scoate ulei dar se infunda orificiu de la sina foarte des .ce sar putea face .va multumesc ica o problema cind pompa este uzata?

    vasile_daniliuc@yahoo.com

    • Cosma pe 4 Ianuarie 2013 at 4:38 pm

      Daca va referiti la orificiul de ungere (gaura din sina, pe unde intra uleiul de ungere), atunci este normal ca acesta sa se infunde cu rumegus. De aceea este recomandata curatarea sinei dupa fiecare utilizare (se curata gaura de ungere si canalul de glisare a lantului).
      Daca pompa de ulei este uzata, atunci ungerea lantului nu mai este facuta corect.

  • ovidiu pe 1 Octombrie 2012 at 4:09 am

    buna am si eu un motoferastrau modelul 136 si as vrea sa stiu cat costa ambriaju cu tot cu capacu de frana si arcul de la aceleratie?\

    • Cosma pe 1 Octombrie 2012 at 9:57 am

      Ambreiaj H136 (piesa aflata in carcasa cu pinionul care trage lantul)=125 lei
      Capac frana (doar plastic)=88 lei
      Capac frana complet (cu maneta)=210 lei
      Arc acceleratie=11 lei

  • dany pe 24 Mai 2012 at 10:49 am

    buna,as dori sa aflu daca a aparut modelul 262 si pretul acestuia?

    • Cosma pe 24 Mai 2012 at 2:00 pm

      H262XP este un model vechi care nu se mai fabrica de vreo 10-15 ani. Cred ca va referiti la modelul H562XP, care este promovat ca “inlocuitor” al lui H262. Modelul H562xp este deja e piata din Romania la un pret promotional-2900 lei. Detalii tehnice gasiti aici: http://www.lacosma.ro/motoferastrau-husqvarna-562-xp/

  • Anonim:) pe 6 Mai 2012 at 8:40 pm

    Bună ziua as vrea sa stiu si eu cat costa un asemenea model H136 astazi :).Va multumesc.

    • Cosma pe 7 Mai 2012 at 1:33 pm

      Acest model nu se mai fabrica. Un model similar este H236 care costa 799 lei.

  • Constantin pe 28 Aprilie 2012 at 4:10 pm

    Salut,am o drujba 136 si am facut o greseala,in loc de benzina am bagat motorina,a mers cu motorina si la un momendat a inceput sa scoata fum.am golit rezervorul si am pus de 3 ori benzina in rezervor,a mers de 2 ori si la a 3 pe jumate,iar acum nu mai merge(porneste).Daca ma poate ajuta cineva sami spuna cum as putea-o repara,sau curata.Multumesc.

    • Cosma pe 2 Mai 2012 at 5:39 pm

      Ar trebui sa ajungeti la un service pt a-i curata carburatorul.

  • Adrian pe 24 Martie 2012 at 6:15 pm

    cam cat costa o toba pentru 137 ? am inteles ca este comuna cu cea de la 136

    • Cosma pe 26 Martie 2012 at 4:58 pm

      Toba esapament (fara suruburi) pt H136/137 = 159 lei. Toba se desface si se pot comanda separat toate piesele componente.

  • marcus pe 19 Martie 2012 at 9:02 pm

    cat ma costa si pe mine rotitza care invarte lantul pare foarte uzata

    • Cosma pe 20 Martie 2012 at 1:55 pm

      Daca utilajul dvs este H136 (aici ati postat comentariul), acesta are carcasa ambreiaj monobloc (pinionul este corp comun cu carcasa de la ambreiaj), deci trebuie schimbata cu totul. Carcasa+rulment cu ace+pinion costa 96 lei.

  • levy pe 19 Decembrie 2011 at 5:29 pm

    buna ziua as vrea sa stiu cat costa rezervoru de ulei pentru modelu 136 multumesc

    • Cosma pe 20 Decembrie 2011 at 10:49 am

      Rezervorul de ulei face parte din carter care este practic corpul utilajului – pret carter 272 lei.

  • johnny pe 15 Decembrie 2011 at 9:21 pm

    as vrea sa stiu cit costa pompa de ulei pentru 136.

    • Cosma pe 16 Decembrie 2011 at 5:43 pm

      Pompa de ulei la acest model costa 60 lei.

  • dany pe 24 Noiembrie 2011 at 5:40 pm

    buna as vrea sa aflu daca se poate pune la hus 136 lama si lant mai ingust cum ii la modelul 236 mai nou?ma gandesc ca daca se face o taietura mai ingusta trece mai repede prin lemn?

    • Cosma pe 25 Noiembrie 2011 at 5:00 pm

      Se pot pune sina si lant ca cele de H236, dar trebuie sa inlocuiti si pinionul de antrenare a lantului, iar costurile sunt cam mari.

  • dany pe 2 Noiembrie 2011 at 5:45 pm

    buna,am un model 136 din 2008 si am toba sparta,motorul functioneaza normal sau pot interveni avarii? Este spart pe partea superioara si imi incalzeste carcasa de sus.

    • Cosma pe 3 Noiembrie 2011 at 9:26 am

      Nu va recomandam sa folositi utilajul cu probleme la toba de esapament. In afara de “micile” probleme de genul topirii capacului superior, pot aparea probleme mai mari ca supraincalzirea motorului.

  • dany pe 28 Octombrie 2011 at 9:10 pm

    buna mar interesa cat costa un set piston la husqvarna modelu 136 multumesc

    • Cosma pe 29 Octombrie 2011 at 12:26 pm

      Buna ziua,

      Astazi pistonul de 136 costa 164.00 lei TVA inclus. Contine piston, segment, bolt, sigurante bolt.

  • nelu pe 25 Septembrie 2011 at 11:39 am

    doresc sa stu pretul unui carburator ptr. modelul
    136

    • Cosma pe 27 Septembrie 2011 at 2:33 pm

      Carburator H136 = 257 lei (TVA inclus).

  • dan pe 18 Mai 2011 at 8:22 am

    Inca o data .
    nu credeam ca functioneaza, dar se pare ca da. Super.
    Deci, am primit 1 buc. drujba Husqvarna 136.
    De pe la neamuri … Austria.
    Dar problema mea e urmatoarea Ș
    Se pare ca a cazut de undeva de la inaltime , pentru ca talpa cu rezervorul de amestec e rupta , deci as vrea sa o obtin de undeva la un pret rezonabil, si de asemenea plasticul (suportul) de la opritorul de le lant, daca spun bine e rupt si acela. Apreciez orice ajutor.
    Stima si respect pentru voi.

    • Cosma pe 19 Mai 2011 at 12:04 pm

      Noi avem decat piese noi, deci va pot spune pretueile de lista pt piesele de care sunteti interesat. Rezervor 294 lei si (presupun…) maneta care actioneaza frana de lant 127 lei. Preturile contin TVA.

  • daniels pe 10 Mai 2011 at 9:17 pm

    Buna ziua,
    as dori sa stiu cat costa setul motor pt modelul 137

    multumesc anticipat

    • Cosma pe 12 Mai 2011 at 10:56 am

      Buna ziua,

      cilindru +rulmenti ambielaj=394lei
      piston complet=160lei

      Preturi cu TVA inclus.

  • M pe 14 Martie 2011 at 7:27 pm

    Cosma, am impresia ca tu iei partea “URSULUI” dar ceea ce au facut “specialisti” de la reprezentanta nu-i scuza cu nimic asa ca te rog ,
    puteau sa-mi spuna verde-n fata cum pot iesi mai ieftin si apoi si varianta mai scumpa si atunci eu puteam sa aleg , ei mi-au spus varianta cea mai scumpa . nu ,mai merg la ei nici odata si-au dat cu firma-n cap.

    • Cosma pe 15 Martie 2011 at 4:04 pm

      Dupa cum v-am spus, nu le cautam scuze pt ca nu am avea motive, mai ales ca atitudinea corecta este cea pe care o asteptati si dvs, insa au preferat sa va dea varianta scumpa, sa se tocmeasca, sa piarda un client si mai ales sa-si piarda reputatia…

  • marian pe 13 Martie 2011 at 2:04 pm

    Da buna drujba dar cu piese chinezesti in ea am ramas cu un gust amar cand mi-am dus drujba la reparat la reprezentanta si mi-au cerut 1180 RON sa mi-o repare ,drujba initial costand 7oo RON,cand sa ies din reprezentanta unul dinre “specialisti” mi-a spus ca mi-o face pentru 5ooRON ,mi-am luat drujba m-am dus acasa si m-am interesat pe la unul pe la altul ce poate avea drujba .Sa va spun ce avea ?Trebuia facut e niste reglaje atat si nu m-a costat nimic. La reprezentanta ma costa 1180RON.Astia da profesionisti.Cum sai numesc pe acei specialisti?Sa le fie rusine .

    • Cosma pe 14 Martie 2011 at 12:51 pm

      Modelul H136 are intr-adevar carburatorul fabricat in China, insa restul pieselor componente nu sunt fabricate in China.
      In ceea ce priveste reparatia, e normal ca la service sa-ti treaca pe deviz toate piesele la care s-au constatat defectiuni sau uzuri, iar clientul poate confirma sau refuza intreaga reparatie sau doar anumite piese.
      Nu dorim sa-i scuzam pe cei in cauza, insa la oricare utilaj daca e vorba de o reparatie ce include motorul si alte piese importante (modul aprindere, volanta, rulmenti ambielaj) reparatia se poate ridica sau chiar depasi valoarea unui utilaj nou. In acest caz recomandarea ar fi achizitionarea unui produs nou.

  • Ionut pe 28 Februarie 2011 at 4:45 pm

    Am nevoie urgent de un ambielaj de husqvarna 136 la un pret rezonabil.

    • Cosma pe 28 Februarie 2011 at 5:08 pm

      Ambielajul pentru acest model costa 404 lei (TVA inclus).
      Nu comercializam decat produse si piese de schimb noi.

  • Marky pe 27 Ianuarie 2011 at 7:08 pm

    Cat ma costa un piston pentru modelul acesta?
    Dar segmentul?
    Pot gasi si elemente din carcasa?(de exemplu am rezervorul pentru ulei-ungere spart,carcasa de deasupra esapamentului topit.
    Mentionez am cumparato second hand si cel de a folosito inainte nu a menajato deloc.
    Sper sa o readuc la viata.Are doar 2 ani si ceva ,made in usa.
    Stima.

    • Cosma pe 28 Ianuarie 2011 at 12:03 pm

      Piston=169 lei, segment=34 lei.
      Puteti gasi si comanda orice piesa.

  • Razvan pe 26 Octombrie 2009 at 5:30 pm

    Nu am inteles. Se mai distribuie modelul 136?

    • Cosma pe 27 Octombrie 2009 at 2:24 pm

      Modelul 136 a iesit din productie la sfarsitul anului trecut, fiind inlocuit cu modelul 235.
      Probabil il mai gasiti la acei distribuitori care inca nu au epuizat stocul.

  • PANA ALEXANDRU pe 18 Septembrie 2009 at 1:30 pm

    AS DORI DACA SE POATE O LISTA CU PRETURILE LA PIESE DE SCHIMB PT ACEST GEN DE MOTOFIERASTRAU.URGENT MI-AR TREBUI RULMENTII DE AMBIELAJ.ORICUM ESTE CEA MAI BUNA DRUJBA

  • GORE pe 24 August 2009 at 1:14 pm

    As dori daca puteti sa-mi timiteti si pretul acestui produs pe mail.
    Multumesc

  • Adrian pe 8 Iulie 2009 at 9:05 pm

    As dori daca puteti sa-mi timiteti si pretul acestui produs pe mail.
    Multumesc

Log-in
[x]