Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (65 voturi, media: 4.00 din 5)
Loading ... Loading ...
34,111 vizualizari

motofierastrau_440_e-series_H110-0175Dintre dotarile pe care le are modelul 440 de la Husqvarna, putem aminti motorul X-TORQ cu consum redus de combustibil si emisie scazuta de noxe, datorita eficientizarii arderii carburantului in cilindru. Smart Start care ajuta la depasirea inertiei la demarare, pompa de amorsare pentru o pornire usoara si comanda soc-stop care previne inecarea motorului. Sistemul de tensionare a lantului este accesibil si usor de folosit. Motoferastraul Husqvarna 440 II este usor de manevrat, poate fi utilizat fara probleme atat de catre profesionisti cat si de catre utilizatorii amatori.

Caracteristici:

• Exista posibilitatea de a verifica vizual nivelul carburantului, prin fereastra transparenta aflata pe carcasa rezervorului de combustibil, permite controlarea timpului de lucru si organizarea sarcinilor in functie de cantitatea de carburant.

• Motor X-Torq a carui constructie si functionare se bazeaza pe evacuarea cu ajutorul unui jet de aer a gazelor nearse ceea ce creste eficienta motorului si scade simtitor cantitatea de gaze emise.

• Capacul rezervorului de carburant este prevazut cu maner rabatabil, fiind foarte usor de manevrat, fara a necesita unelte atunci cand se doreste realimentarea cu amestec carburant.

• Ambielaj din trei piese, deosebit de rezistente, asigura perioade mari de functionare.

• Intrerupatorul combinat stop-soc evita inecarea motorului si ajuta la pornirea acestuia.

• Sistemul pentru amortizarea vibratiilor (LowVib) reduce cantitatea de vibratii transmise catre manere si face mai comoda utilizarea pe perioade lungi a echipamentului.

• Sistemul de precuratare a aerului aspirat prin miscare centrifugala elimina pulberile prezente in aer si cresc fiabilitatea motoferastraului.

• Frana de lant activata inertial previne accidentele prin oprirea in timp optim a lantului, in cazul aparitiei reculuilui.

• Sistem pentru tensionarea lantului care nu necesita unelte, fiind amplasat pe carcasa, in partea laterala, situatie in care se reduce simtitor timpul necesar acestei interventii.

• Marcaje pentru semnalizarea directiei de doborare, deosebit de utile pentru utilizatorii amator.

• Maner posterior cu design ergonomic, confectionat din material cu o foarte buna aderenta, asigura o pozitie confortabila a mainii pe perioada operarii acestui echipament si o priza mai buna.

• Filtrul de aer foarte usor de scos, eventual de inlocuit, prinderea acestuia fiind simpla, dar sigura.

 

Date tehnice:
Motorul
Cilindree 40.9 cm³
Putere 2.4 CP/1.8 kW
Turatia maxima recomandata 9000  rpm
Turatia la ralanti 2900 rpm
Volum rezervor combustibil 0.37 l
Volum rezervor ulei 0.25 l
Tip pompa ulei Debit fix
Debit pompa ulei 13-13 ml/min
Echipamentul de taiere
Pas lant .325
Lungimea recomandata a sinei 33-45 cm
Lungimea standard a sinei 38 cm
Viteza lantului la turatie maxima 14.69 m/s
Ergonomia
Emisii de zgomot la urechea operatorului 102 dB(A)
Emisii zgomot 114 dB(A)
Nivel vibratii echivalent (ahv , eq) maner fata/spate 2.5 m/s² / 3.2 m/s²
Dimensiuni globale
Greutate (fara echipament de taiere) 4.4 kg

produse-husqvarna-2poza-text-husqvarna2

Pret (TVA inclus): 1,339.00 Lei
Buc

Comentarii

  • Ciprian pe 20 Iunie 2017 at 8:28 am

    Spuneti-mi va rog un pret pt volanta la 440, multumesc!

  • Grasu pe 29 Martie 2017 at 1:03 pm

    Buna ziua,cat costa pompa de ulei,si lantul pentru H61??

    • Cosma pe 30 Martie 2017 at 11:34 am

      Lantul costa 80 lei, iar pompa de ulei completa 316 lei.

  • Grasu pe 19 Martie 2017 at 7:21 am

    Pardon h440

    • Cosma pe 22 Martie 2017 at 4:09 pm

      Ambreiaj H440=124 lei, arc ambreiaj=16lei/buc.

  • Grasu pe 19 Martie 2017 at 7:20 am

    Sabotii ambreiajului h61,ce pret au??

  • Grasu pe 12 Martie 2017 at 8:05 am

    Buna ziua ce pret aveti la segment husqvarna 61 sau piston si segment
    Si m-ar interesa si sabotii la o husqvarna 440

    • Cosma pe 17 Martie 2017 at 12:16 pm

      Segment H61 = 43 lei, piston H61 = 205 LEI. Nu inteleg la ce spuneti “saboti”, va rog sa-mi dati mai multe detalii ca sa va pot raspunde.

  • Nicu pe 23 Decembrie 2016 at 12:15 pm

    Buna ziua,
    In ce tara e fabricat modelul H440?
    Multumesc

  • Ionica pe 26 Noiembrie 2016 at 6:56 pm

    Buna seara. Am o problema la o drujba folosita foarte putin. De ce curge combustibil pe toba…se prelinge. Multumesc mult.

    • Ionica pe 26 Noiembrie 2016 at 6:57 pm

      Nici nu reusesc sa o pornesc.

      • Cosma pe 29 Noiembrie 2016 at 3:32 pm

        Ati inecat motorul, la pornire urmariti pasii figurati pe utilaj.

    • Cosma pe 29 Noiembrie 2016 at 3:30 pm

      Ce curge pe toba este combustibil nears. Cel mai probabil motorul a fost inecat sau utilajul a functionat subturat.

  • Ciprian pe 18 Noiembrie 2016 at 9:55 pm

    Bună seara D-le Cosma; am o mare problemă cu un H 440, dețin acest utilaj de 2 ani, si acum cand s-a terminat garanția utilajul nu se mai oprea; cei de la service mi-au spus că trebuie schimbată o bobină, dar și pistonul deținea urme de calamină cât și de zgârieturi; așa că mi-au schimbat tot motorul cât și volanta și alte piese; dar după ce l-am adus din service când l-am pornit mergea ok, dar după rodaj se îneca la accelerație și se oprea brusc, după ce l-am dus în service au reglat ei acolo ce au știut,tot așea se comporta, accelerez utilajul și se oprște sau are tendința de a se opri utilajul, doar la apăsarea accelerației.
    Sincer l-am dus înapoi la service și mi-au zis să-l duc la preot; fară glumă o mare nesimțire, că la ei merge în sarcină, l-au turat 5 min. intr-un lemn de 10 cm. diametru si este ok din partea lor. Mie nu îmi arde de glume din partea unor astfel de oameni.
    O părere din partea dumneavoastră cam care ar fi problema sau unde ar trebui sa merg cu el.
    Multumesc!

    • Cosma pe 23 Noiembrie 2016 at 11:36 am

      Buna seara,
      Nu pot sa va zic ce anume este in neregula cu ferastraul dvs. decat daca ajunge la mine pentru constatare. Fptul ca motoferastraul nu se oprea nu are legatura cu modulul de aprindere ci mai degraba cu conductorii de legatura cu butonul de oprire.
      Va recomand sa incercati alt service, lasati-i pe cei cu preotul!

  • danut pe 24 Octombrie 2016 at 10:34 am

    husqvarna 440 e-series este diferita de h440 si de 440 II, care ar fi diferentele tehnice intre cele 3 modele…

    • Cosma pe 25 Octombrie 2016 at 4:25 pm

      H440E (E=EasyStart sau Smart Start) – Motorul si demarorul au fost proiectate astfel incat utilajul sa porneasca rapid, cu un efort minim. Rezistența in snurul demaror este redusa cu pana la 40 %.
      H440 II (II=generatia a IIa) – are unele imbunatatiri fata de modelele anterioare (pornire usoara, busoane cu clapeta retractabila, rezervor de carburant cu fereastra de combustibil…).

  • Bogdan pe 18 Octombrie 2016 at 4:11 pm

    Bună ziua,
    Care este diferența dintre modelul 440 și 440 II. Mulțumesc

    • Cosma pe 21 Octombrie 2016 at 9:48 am

      Exista diferente la carter, ambielaj, busoane. Modelul 440II este imbunatatit fata de 440.

  • Cipri pe 23 Septembrie 2016 at 4:44 pm

    Buna ziua D-le Cosma, am o intrebare in legatura cu un H 440, din pacate sina de ghidaj s-a stricat si am achizitionat o alta sina, dar cei de la reprezentanti mi-au dat tot una de 38 cm doar ca sanțul nu este 13 mm ci de 15; pot sa o folosesc cu lant de 13 sau sa merg sa o schimb.
    Multumesc!

    • Cosma pe 26 Septembrie 2016 at 8:55 am

      Ar trebui sa folositi un lant tot de 1,5mm. Cel de 1,3mm fiind mai subtire se poate misca lateral mai mult decat este normal.

  • AVRAM CRISTIAN pe 14 Septembrie 2016 at 1:40 pm

    BUNA ZIUA DOMNU COSMA . CA MULTI ALTII AM SI EU UN MODEL H440 SUNT FOARTE MULTUMIT DE CUM FUNCTIONEAZA. UN SINGUR LUCRU NU INTELEG SI AR FI BINE SA CLARIFICATI DE CE RECOMANDATI UN AMESTEC DE 30 ML ULEI / LITRU DE BENZINA CAND FABRICANTUL RECOMANDA 2% ADICA 20 ML ULEI HUSQVARNA / LITRU DE BENZINA . AM CUNOSTINTE IN AFARA TARI CARE FOLOSESC ACEST MODEL, SI FOLOSESC RECOMANDAREA CONSTRUCTORULUI. EU DE ASEMENEA SI SINCER NU AM MENAJATO DELOC . MULTUMESC . IMI CER SCUZE DACA V-AM OFENSAT . CU RESPECT.

    • Cosma pe 15 Septembrie 2016 at 3:43 pm

      Recomandarea este facuta de importatorul Husqvarna Romania si se datoreaza calitatii benzinei din Romania (care este destul de slab calitativa). Daca sunteti sigur ca cifra octanica a benzinei este cea inscrisa la pompa, puteti folosi amestecul de 2% recomandat de producator.
      PS: pe ambalajele tiparite in Romania apare recomandarea de a se folosi un amestec de 3%.

  • Cozma relu pe 9 Iulie 2016 at 6:30 pm

    Buna ziua
    Domnule Cosma as vrea sa stiu daca pot taia cu lama de 45cm lungime pas 325 canal 1.5 pentru ca am auzit ca ar solicita motorul prea mult si risc sa o stric.Si inca ceva:
    Motoferastraiele care pleaca dotate din fabrica cu lama de 45 cm tot ocazional se folosesc ?sau acelea au motor mai puternic…vorbim de husqvarna 440…multumesc de raspuns anticipat.

    • Cosma pe 12 Iulie 2016 at 11:00 am

      Producatorul recomanda folosirea ocazionala a sinei de 45cm lungime pas 325 canal 1.5 pentru modelul H440 (ceea ce inseamna ca o poti folosi fara probleme ocazinal, dar daca este folosita permanent pot aparea uzuri mai rapid la motor).
      Da, in general sinele de 45cm sunt recomandate pentru utilaje de peste 3 cp.

  • andrei pe 9 Aprilie 2016 at 7:26 pm

    am o h 236 problema la e ca se opreste dupa ce o las din aceleratie … ce ar trebui sa fac ?

    • Cosma pe 26 Aprilie 2016 at 12:08 pm

      Verificati filtrele si incercati sa mariti putin ralantiul (surubul T). Daca problema nu se remediaza mergeti la un atelier autorizat.

  • claudiu pe 9 Martie 2016 at 8:15 pm

    va salut. as vrea sa stiu daca modelul 440 e ar putea fi livrat cu lama de 35 cm si lant aferent si cam care ar fi pretul. as intentiona sa iau 2 bucati.

    • Cosma pe 10 Martie 2016 at 5:42 pm

      In Romania se comercializeaza modelul H440 (fara E, adica sistem Easy Start). La acest model se poate pune sina mai scurta, dar de 33 cm (pentru a pune o sina de 35 cm trebuie schimbat si pinionul de antrenare a lantului deoarece lantul aferent sinei de 35 cm are alt pas).

      • danut pe 18 Martie 2016 at 2:11 pm

        eu am o H440 e , luata din reprezentanta, dar prin 2009. sau comercializat si la noi canva…

  • ionut pe 31 Ianuarie 2016 at 8:52 pm

    Am o drujba Husqvarna 440 , porneste foarte usor cand e rece si trage foarte bine in sarcina dar cand se incalzeste nu mai porneste deloc pana se raceste din nou. Poate sa fie de vina aprinderea ?

    • Cosma pe 1 Februarie 2016 at 4:44 pm

      De obicei simptomele acestea apar daca sunt uzuri la motor. Ar trebui sa mergeti la un service pentru a constata exact unde este problema.

      • ionut pe 2 Februarie 2016 at 7:22 pm

        Drujba nu este prea uzat este aproape noua .Prima data am avut probleme cu ea cand taiam in sarcina , nu mai tragea dupa ce deschideam busonul de la rezervorul de benzina isi revenea . Apoi iar mergea 3-4 minute bine . Si dupa trebuia sa deschid iar busonul., am curatat carburatorul si a inceput sa imi faca probleme cu pornirea cand se incalzea. nu mai trebuia sa deschid busonul. Nu mai aveam treaba cu el.

        • Cosma pe 3 Februarie 2016 at 3:56 pm

          Verificati aerisitorul de la rezervorul de benzina.

  • Cipri pe 29 Ianuarie 2016 at 6:48 pm

    Bună ziua, d-le Cosma, am o neintelegere la un motoferastrau h 440, ieri l-am adus din service pentru ca se bloca coarda de la demarou, si ceide acolo au rezolvat problema, mi-au spus ca au fost prea multe depuneri de praf si rumegus, in fine dar a doua zi dupa ce am lucrat cu ea, am observat ca pe esapament ieseau scantei, si mi s-a parut utilajul foarte turat sincer numai cand a fost nou a mers asa turat, oricum el este si acum in garantie, de ce a acos acele scantei, este o problema cu motorul ? mentionez ca eu in benzina am pus 30 ml. de ulei.
    Multumesc!

    • Cosma pe 1 Februarie 2016 at 5:03 pm

      Ar trebui sa mergeti la service pentru a verifica reglajele carburatorului, interventia asupra demarorului nu are legatura cu problema ulterioara.

  • sorinel pe 29 Noiembrie 2015 at 10:35 pm

    mai aveti acest model pe stoc

  • Grasu pe 29 Octombrie 2015 at 11:15 am

    Salut,am o problema cu o husqvarna 440 II,dupa ce o pornesc si tai un pic cu ea,vreo 5min,se accelereaza prea rau,dar la relanti merge bn,ce ar pute-a sa fie,imi este frica sa nu se intample ceva la motor daca se aceelereaza mai mult decat trebuie.ce ar pute-a sa fie,am schimbat si benzina si tot asa face.

    • Cosma pe 30 Octombrie 2015 at 10:03 am

      Supraturarea poate fi cauzate de neetanseitati ale motorului sau carburatorului. Cu alte cuvinte motorul “trage aer fals”. de aceea, cand se incalzeste, se tureaza mai mult decat normal. Va recomand sa nu mai folositi ferastraul pana nu il verificati la un service autorizat.

  • danut pe 23 Octombrie 2015 at 8:15 am

    eu nu mi-am dat seama si am folosit benzina de 98 de la rompetrol, pentru ca deasta am alimentat in masina. am ars cam vr-o 4-5 litri, cu amestec 30-35 ml/ litru benzina. este vr-o problema??

    • Cosma pe 23 Octombrie 2015 at 9:59 am

      Buna ziua,
      se foloseste benzina de minim 95, deci nu este nici-o problema daca ati folosit de 98.
      Mergeti pe 30ml/1L.

      • danut pe 23 Octombrie 2015 at 2:30 pm

        multumesc.
        ma gandeam sa nu fie bine ca am bagat benzina de 98, uleiul mai pun putin peste 30 ml, 2-3 ml.

        o sa bag fix 30 ml daca sunt probleme daca depasesc amestecul.

      • danut pe 26 Octombrie 2015 at 11:15 am

        multumesc!
        am crezut ca nu este indicata benzina de 98.
        referitor la amestec, cand am luat drujba (H440e) cei din rprezentanta au spus sa ii bag 35 ml/litru benzina, ulei LS, am avut odata si LS+, eu ii bag undeva la 32-33 ml rar ii mai fac la 35ml. daca nu este indicat ce mi-au spus o sa ii fac la 30 ml. pe bidonul de ulei scrie ca trebuie facut in raport de 1:33.

        • Cosma pe 30 Octombrie 2015 at 10:56 am

          Buna ziua,
          Referitor la amestecul carburant, proportia corecta este de 3% (30 ml./litru benzina), iar amestecul benzina+ulei trebuie folosit in maxim 30 de zile deoarece uleiul fiind amestecat isi pierde din proprietatile de ungere si face depuneri.

      • danut pe 28 Octombrie 2015 at 9:54 am

        multumesc

  • Cipri pe 19 Octombrie 2015 at 5:54 pm

    Bună ziua D-le Cosma, am un motoferastrau 440 si de 1 saptamana l-am adus din service pentru ca aveam probleme cu turatiile in sarcina, si la pornire, utilajul pornea foarte greu acesta. Eu sunt din Oradea și mentionez ca utilajul a fost trimis si in Bucuiresti, pentru verificari mai amanuntite si totul a fost ok, cei din service l-au incercat si pornit, cu mine de față, si au verificat inca o data și turatiile, si ei mi-au spus ca sunt in regula, in fine, acum dupa o saptamana am lucrat cu el ceva dulgherie si dupa cam o ora am incercat sa il pornesc dar tot asa, nu pornea rapid, si m-am gandit sa ii pun socul, cand am pus socul s-a auzit o pusctura la esapament si s-a oprit brusc, am incercat inca o data fara soc si a pornit; normal dar cu multe sfori sincer, ce s-a putut intampla, sa fie bujia am voie cat este in garantie sa o scot eu personal sa o vad? sau altceva?
    Multumesc anticipat!

    • Cosma pe 22 Octombrie 2015 at 4:42 pm

      Buna ziua,
      da aveti voie sa verificati bujia,care ar putea fi cauza unui rateu. Cititi manualul de utilizare in care va spune ce aveti voie sa faceti si ce nu.

  • Grasu pe 19 Octombrie 2015 at 10:16 am

    Dupa ce termin cele 2 rezervoare la rodaj,se poate taia cu ea in regim normal?Cam cati m3 se poate taia cu ea intr-o zi?O problema am intalnit la ea,mi-a cazut un surub in volanta si mi-a creeat niste semne pe palele volantei,dupa acest nefericit incident ce imi recomandati sa ma suc cu ea la service sa imi localizeze acel surub de unde a cazut?volanta se ar trebui schimbata sa nu existe vreun dubiu ca sa defectat din alta cauza,si unde se fabrica si se asambleaza aceste model 440 II?
    Va multumesc,si imi cer mii de scuze pentru atatea intrebari dar nu mai vreau sa am si alte probleme pe viitor,multumesc si o zi cat mai frumoasa.

    • Cosma pe 20 Octombrie 2015 at 3:17 pm

      Da, dupa primele doua plinuri puteti folosi utilajul in regim normal de lucru. Puteti taia aproximativ 5 m3 pe zi, dar ocazional, nu zi de zi.
      Da, va recomandam sa mergeti la un service autorizat pentru a recupera surubul (ca sa nu provoace alte defectiuni mai grave), de asemenea, pentru a evita astfel de probleme pe viitor e bine sa verificati toate suruburile la care aveti acces la fiecare 5 ore de functionare. In mod normal nu ar trebui sa existe probleme daca surubul a provocat doar zgarieturi pe volanta, dar cei de la service va pot spune exact.
      Modelul H440 este asamblat in USA.
      Pentru putin, va multumim, la fel si dvs.

  • Grasu pe 16 Octombrie 2015 at 7:03 pm

    Si dupa ce termin cele doua rezervoare de benzina pot taia cu ea in regim normal?drujba husqvarna 440

    • Cosma pe 20 Octombrie 2015 at 2:07 pm

      Da, dupa primele doua plinuri (considerate rodaj) puteti folosi motoferastraul in regim normal de lucru.

  • Grasu pe 16 Octombrie 2015 at 8:16 am

    Buna ziua,ieri am achizitionat o drujba husqvarna 440 si doresc sa stiu cum se face rodajul perfect si fara greseli la acest model,si ce trebuie tinut cont la acest rodaj.
    Va multumesc,si va doresc o zi placuta.

    • Cosma pe 16 Octombrie 2015 at 8:34 am

      Rodajul motoferastraului

      Rodajul acestui motoutilaj se va face in sarcina usoara; se vor taia lemne de maxim 20 cm diametru, de preferat esente moi, primele doua plinuri ale rezervorului de benzina.
      Nu se va lasa sa functioneze la ralanti (in gol) perioade lungi de timp (motor racit cu aer, racirea optima se face la peste 6000 rpm).
      Functionare recomandata la ralanti: maxim 30 secunde.
      Utilajul nu se va tura la maxim primele doua ore de functionare (primele doua plinuri de benzina).
      Pentru amestecul de carburant se va folosi ulei 2 timpi Husqvarna in proportie de 3% cu benzina fara plumb 95 (30 ml ulei/1L benzina). Carburantul (ulei+benzina) nu se va folosi dupa 30 de zile de la data amestecului.
      Va recomandam sa cititi manualul de utilizare inainte de a folosi produsul.

  • Ostafi Gheorghe pe 11 Octombrie 2015 at 9:15 am

    Bună ziua. Am o husqvarna 440 e și când o scot din sarcină se turează și când accelerez se oprește , care ar fi cauza ?

    • Cosma pe 15 Octombrie 2015 at 8:45 am

      Buna ziua,
      cea mai simpla cauza ar fi un carburator dereglat.

  • Andrei pe 7 Octombrie 2015 at 8:20 pm

    Salut, cat costa carcasa de ambreaj pentru 440 ???

  • Adi pe 29 August 2015 at 6:26 pm

    buna ziua ,am un 440 x Torq si am încercat la magazinele din Petroșani sa fac comanda de sistemul de strângere al capacului si doamna de la magazin zice ca nu exista Așa ceva .pot comanda la dv .multumesc

    • Cosma pe 1 Septembrie 2015 at 12:48 pm

      Buna ziua,
      puteti comanda, dar pt aceasta va rugam sa ne contactati telefonic, pt a stabili exact ce piesa va este necesara.

  • Tohanean Dumitru pe 20 Iulie 2015 at 9:40 am

    Bunza ziua se poate comanda 440 sau 445 fara e series adica vreau ca intinderea lantului sa se faca cu surubelnita…

    • Cosma pe 22 Iulie 2015 at 4:03 pm

      Buna ziua,
      ambele modele importate in Romania sunt cu intinderea lantului cu ajutorul surubelnitei.

  • Alex pe 14 Iulie 2015 at 9:58 pm

    Buna ziua,
    O singura intrebare am: unde este fabricat acest model de motofierastrau?
    Va multumesc anticipat!

    • Cosma pe 16 Iulie 2015 at 11:42 am

      Buna ziua,
      modelul H440 este asamblat in U.S.A.

  • danut pe 2 Iulie 2015 at 3:07 pm

    Buna ziua..
    Domnule Cosma as vrea sa va intreb 2 lucruri: 1. care sunt reglajele la carburatorul drujbei H440 e-series x-torq( cate ture se desfileteaza dupa strangerea totala a suruburilor H si L) si 2. daca aveti pe stoc si la ce pret o surubelnita pentru reglarea H si L, ulei XP si un set de membrane carburator pentru acest model de drujba.
    multumesc…

    • Cosma pe 2 Iulie 2015 at 3:44 pm

      Buna ziua,
      L – 2.5 ture
      H – 2.0 ture
      nu se comercializeaza catre clienti subelnita de reglaj.
      Nu avem stoc noul XP puteti folosi LS+.
      Set garnituri+membrane – 53lei.

      • danut pe 3 Iulie 2015 at 7:55 am

        L-2.5 ture
        H-2 ture reprezinta reglajul standard, acesta se mai poate ajusta? sau trebuie facut exact cum ati spus mai sus.

        • Cosma pe 3 Iulie 2015 at 12:20 pm

          Buna ziua,
          intradevar acesta este reglajul standard de la care plec, apoi ajustej reglajele in functie de mai multe elemente:
          motoferastraul trebuie sa stea la ralanti la turele cele mai mari fara sa antreneze lantul(ture recomandate de producator)
          cand este accelerata trebuie sa plece rapid in ture
          turele maxime nu trebuie sa depaseasca maximum recomandat de producator pt. acel model
          toate aceste operatiuni se fac cu ajutorul unui tahometru, va recomandam sa mergeti la un service zonal pt. un reglaj, este mai simplu si mai sigur.

          • danut pe 3 Iulie 2015 at 12:29 pm

            multumesc pentru lamuriri…

            idea este ca am fost cu ea de 2 ori la service (autorizat) pentru reglaj si de fiecare data nu o regleaza cum trebuie, porneste se accelereaza bine pana mai spre finalul cursei de acceleratie si acolo incepe sa piarda din putere, se ingatuie si tremura, asta daca o tin accelerata la cap de tot, daca slabesc putin acceleratia nu mai tremura, dar nu are destula turatie pentru a taia lemne mai groase.

          • Cosma pe 3 Iulie 2015 at 3:33 pm

            Buna ziua,
            solicitati proba de lucru si mergeti si cu materia prima(busteanul), daca sunteti in continuare nemultumit mergeti la alt service zonal(verso cert.garantie).

          • danut pe 3 Iulie 2015 at 12:32 pm

            mentionez ca le-am spus sa verifice motoferastraul de la A la Z si de e defect sa inlocuiasca, au spus ca nu are nimic defect si ca totul e in regula, ultima oara au schimbat bujia si tot degeaba. nu am decat sa ma duc cu busteanu la ei si sa imi faca o demonstratie…

          • Cosma pe 3 Iulie 2015 at 3:34 pm

            Buna ziua,
            solicitati proba de lucru si mergeti si cu materia prima(busteanul), daca sunteti in continuare nemultumit mergeti la alt service zonal(verso cert.garantie).

  • dorin pe 9 Aprilie 2015 at 9:38 pm

    d-le Cosma am un 440 la care motorul trage slab in sarcina si consuma mult ,iar din zona pinionului care antreneaza lantul se incalzeste si iese fum ,mentionez ca lantul merge usor si ungerea merge bine.

    • Cosma pe 10 Aprilie 2015 at 2:04 pm

      Buna ziua,
      este posibil ca motoferastraul dvs sa functioneze cu maneta de frana actionata si din cauza asta sa scoata fum sau sa verficati capacul de la ambreiaj sa fie montat corect.

  • Cipri pe 4 Aprilie 2015 at 5:23 pm

    Bună ziua am o problemă cu motoferăstrăul 440, azi am adăugat benzină în rezervor și am apăsat pe pompa de amorsare a combustibilului, după ce am pornito foarte greu la turațiile maxime avea tendința în lemn să se oprească, și anume: urcau turațiile și scădeau brusc, iar urcau și tot așa, simțeam o bruscare a motorului o perioadă cam de 30 minute aproximativ. din ce cauză să fie, poate am înecat motorul nu trebuia să apăs pe pompa de amorsare? sau am amestecat prea mult ulei de ungere? sau de când am adus-o din service Husqvarna de la reglarea carburatorului face așa?. Nu știu ce să fac , ce îmi recomandați dumneavoastră, să o duc în service?.
    Mulțumesc!

    • Cosma pe 7 Aprilie 2015 at 5:37 pm

      Buna ziua,
      corect mergeti inapoi la service-ul zonal sa va faca o verificare,
      solicitati proba de lucru inainte de a ridica motoferastraul.

  • Ciprian pe 25 Martie 2015 at 9:50 pm

    Ok vă mulțumesc frumos așa am să și fac.
    Scuzați-mi deranjul.

    • Cosma pe 26 Martie 2015 at 10:21 am

      Nu este niciun deranj, ma bucur ca v-am putut ajuta.

  • Ciprian pe 20 Martie 2015 at 6:12 pm

    Bună ziua aș avea o întrebare, am dus un motoferăstrău 440 în luna ianuarie în service pentru reglaj de carburator, și acum când o pornesc prima dată cu șocul activat la a 3 sfoară pornește, asta este ok dar după ce dezactivez șocul motoferăstrăul pornește doar la a 9 – 10 sfoară și turațiile sunt foarte joase dacă o bag în lemn după 5 minute de la pornire are tendința să se oprească numai dacă o țin turată la maxim circa 10 minute de la pornire abia atunci intră în regimul termic normal.
    Ce să fac D-le Cosma să o duc în service iar?. Sar putea să o fi reglat cei din service la turații mai mici?, menționez că am garanție numai din octombrie anul trecut am cumpărat-o de la Husqvarna din Oradea.
    Mulțumesc și scuzați-mi deranjul.

    • Cosma pe 23 Martie 2015 at 12:07 pm

      Buna ziua,
      daca respectati procedura de pornire la rece si utilajul nu porneste corect, va recomandam sa ajungeti din nou la un service autorizat, pt un reglaj de carburator.

  • valentin pe 21 Decembrie 2014 at 6:07 pm

    buna ziua am si eu o antrebare am o huspvarna 340 si cand o pornesc daca nu o tin accilerata se opreste asa face tot timpu ….

    • Cosma pe 22 Decembrie 2014 at 12:59 pm

      Buna ziua,
      se poate sa necesite doar un reglaj de carburator, eventual cu schimbarea membranelor acestuia.

  • Ciprian pe 6 Decembrie 2014 at 12:48 pm

    Mulțumesc frumos, Numai bine!

  • Ciprian pe 4 Decembrie 2014 at 1:11 pm

    Problema cu benzina s-a rezolvat nu mai consumă așa după reglarea carburatorului numai turațiile cam mici zic eu ma pun pe gânduri.
    Mulțumesc încă odată și scuzați-mi deranjul!

    • Cosma pe 5 Decembrie 2014 at 10:45 am

      Buna ziua,
      orice motor obtine turele maxime, dupa ce intra corect in regim termic.
      Asta se intampla si in cazul motoferastraului Dvs.nu este nimic anormal.

  • Ciprian pe 4 Decembrie 2014 at 1:07 pm

    Bună ziua, în legătură cu reglajul carburatorului l-am făcut deja în service-ul huqvarna și mi-au pus un fel de cronometru pe el când l-au reglat, numai că problema mi se pare mie sau nu știu sigur eu sunt la turații după cum am specificat, după prima pornire chiar și când o turez la maxim turațiile mari le simt după 5-10 minute până atunci degeaba turez că merge subturată, dar acestea sunt chiar după ce am adus-o din service.
    Mulțumesc frumos pentru răspunsuri!

    • Cosma pe 5 Decembrie 2014 at 10:44 am

      Buna ziua,
      orice motor obtine turele maxime, dupa ce intra corect in regim termic.
      Asta se intampla si in cazul motoferastraului Dvs.nu este nimic anormal.

  • Cipri pe 1 Decembrie 2014 at 2:57 am

    Bună ziua D – le Cosma revin cu o întrebare, am dus motofierăstrăul H 440 în service pentru că îmi consuma foarte rapid benzina din rezervor la fel şi cu uleiul se întâmpla, cănd era gata benzina era gata şi uleiul, din câte am înţeles lucrul acesta este ok, dar problema este ca îmi consuma după aprox. 6 buc. de lemne cu un diametru de aprox. 30 cm, şi am hotărât să îl duc în service, acolo mi – au reglat carburatorul au pus şi un fel de aparat pentru turaţii pe el, dar când am ajuns acasă şi l – am pornit turaţiile au fost prea joase primele 5 minute chiar dacă turam la maxim utilajul, doar după 5 – 10 minute am simţit turaţii mult mai mari. Şi încă o problemă am observat că lanţul se aşează doar pe vârful dinţilor pinionului este vreo problemă asta că nu se aşeaza pe mijlocul lor.
    Mulţumesc ! Scuzaţi – mi încă odată deranjul.

    • Cosma pe 2 Decembrie 2014 at 4:54 pm

      Buna ziua,
      toate aceste probleme sunt rezolvabile cu un reglaj de carburator(exact ce ati facut),solicitati insa si o proba de lucru(eventual mergeti dvs.cu un butuc de 30cm diametrul).
      Nu este o problema daca lantul nu calca exact pe mijlocul pinionului de antrenare,atata timp cat nu sare de pe acesta.

  • madalin pe 19 Noiembrie 2014 at 1:53 pm

    salut husqvarna 440 se da in rate la reprezentanta craiova si cat este rata pe luna va multumesc frumos

    • Cosma pe 19 Noiembrie 2014 at 2:04 pm

      Buna ziua,
      v-am raspuns mai devreme.

  • Ostafi Serban pe 18 Noiembrie 2014 at 10:27 am

    La un lanț de 325 ce pilă este mai recomandată , 4.5 sau 4.8 ?

    • Cosma pe 18 Noiembrie 2014 at 1:55 pm

      Buna ziua se foloseste pila de 4,8

    • Cosma pe 19 Noiembrie 2014 at 1:55 pm

      Buna ziua,
      se ascute cu ambele diametre,
      4.8mm cand lantul este nou si 4.5mm cand lantul este mai uzat.

  • madalin pe 18 Noiembrie 2014 at 1:12 am

    salut husqvarna 440 se da in rate de la reprezentanta craiova si cat este pe luna multumesc frumos

    • Cosma pe 19 Noiembrie 2014 at 1:53 pm

      Buna ziua,
      nu stim,noi suntem un dealer din Bucuresti.
      Contactati-i direct.

  • Ostafi Serban pe 12 Noiembrie 2014 at 11:14 am

    Mă scuzați , pentru modelul 440 , am greșit , ce ulei să folosesc ?

    • Ostafi Serban pe 12 Noiembrie 2014 at 11:15 am

      Și cam cât ar merge la litru ?

      • Cosma pe 13 Noiembrie 2014 at 1:27 pm

        La un litru de ulei se pun 30ml de ulei de amestec.

    • Cosma pe 13 Noiembrie 2014 at 1:25 pm

      Pentru orice utilaj Husqvarna cu motor in doi timpi (inclusiv pt H440) se foloseste uleiul de amestec Husqvarna LS+ (este cel mai des utilizat).

  • Ostafi Serban pe 11 Noiembrie 2014 at 9:15 pm

    Care ulei este cel mai indicat ? se poate folosi și ulei normal de amestec pentru modelul 440 e ? sau doar Ls și Xp ?

    • Cosma pe 12 Noiembrie 2014 at 10:22 am

      Buna ziua,
      trebuie folosit ulei de amestec Husqvarna oricare din cele trei variante(HP,LS,XP).

  • Ostafi Serban pe 11 Noiembrie 2014 at 9:12 pm

    Salut , se poate folosi ulei normal de amestec pentru drujba husqvarna 440 e , sau se poate folosi doar Ls și Xp ?

    • Cosma pe 12 Noiembrie 2014 at 10:25 am

      Buna ziua,
      trebuie folosit ulei de amestec Husqvarna oricare din cele trei variante(HP,LS,XP).

  • Ciprian pe 7 Noiembrie 2014 at 10:32 pm

    Vă mulțumesc frumos încă o dată pentru răspunsuri.

  • boby pe 7 Noiembrie 2014 at 10:28 pm

    imi puteti face va rog un top 3(fabricanti) in materie de carburatoare.va multumesc

    • Cosma pe 11 Noiembrie 2014 at 4:36 pm

      Desi nu suntem autorizati sa facem astfel de clasificari, va putem spune din experienta de service, in ceea ce priveste carburatoarele pentru motoferastraie, ca Zama si Walbro produc carburatoare fiabile.

  • boby pe 6 Noiembrie 2014 at 4:25 pm

    buna ziua,imi puteti spune va rog ce cheie imi trebuie la carburatorul de husqvarna 440 pentru a regla debitul de benzina si aer.multumesc

    • Cosma pe 7 Noiembrie 2014 at 3:55 pm

      Buna ziua,
      cheia de reglaj carburator nu se comercealizeaza catre clienti,mergeti la un service autorizat pt. reglajul carburatorului.

  • Ciprian pe 5 Noiembrie 2014 at 7:58 pm

    Bună ziua, îmi cer scuze D-le Cosma, vă mai deranjez cu încă o problemă în legătură cu frâna de lanț și anume, când o activez se aude o pușcătură, iar când o dezactivez se mai aude încă una când ajunge mânerul înapoi la capăt, ceea ce în primele zile după ce am cumpărat-o nu se auzea acea pușcătură la dezactivarea frânei, oare de ce?
    Mulțumesc încă o dată și mii de scuze pentru deranj!

    • Cosma pe 7 Noiembrie 2014 at 4:01 pm

      Buna ziua,
      acel zgomot descris de Dvs.se aude la toate motoferastraiele si este arcul de pozitionare a manerului franei.
      Este adevarat ca este mai puternic la activarea franei decat la dezactivare.

  • Ciprian pe 4 Noiembrie 2014 at 6:17 pm

    Vă mulțumesc frumos pentru răspunsuri!

  • Ciprian pe 3 Noiembrie 2014 at 10:45 pm

    Bună seara D-le Cosma aș mai avea o întrebare în partea dreaptă a utilajului H 440 la relanti se aude un sunet parcă este un clopoțel mic, când o accelerez nu se mai aude după ce las accelerația revine imediat înpoi sunetul, și după ce las de accelerație mai scoate un sunet parcă ar fi o ,, turbină,, nu știu ce ar putea fi sau nu am băgat de seamă eu prima data ?
    Mulțumesc!

    • Cosma pe 4 Noiembrie 2014 at 4:01 pm

      Buna ziua, ce auziti Dvs. se aude la orice motoferastrau este vorba de carcasa de ambreiaj care este antrenata de ambreiajul centrifugal cand accelerati si atunci sunetul se estompeaza sau decelerati si carcasa este eliberata uneori auzindu-se ca un “clopotel”.

  • Ciprian pe 1 Noiembrie 2014 at 11:56 pm

    Bună seara Domnule Cosma, iar vă deranjez cu o întrebare în legătură cu H 440 este normal ca utilajul să mă vibreze în mâini sau mai bine zis (să-mi scuture) mâinile atunci când intră în lemn mai gros, deoarece are tendința de a-mi vibra foarte tare mâinile când intră în lemn, menționez că sunt începător și drujba este nouă și nu prea am destule informații și experiență despre motoferăstraie, iar în legătură cu înroșirea lanțului (are pe dinți ca și o cojbă-pojiță roșie ce se poate îndepărta și cu unghia degetului) apoi și încălzirea șinei de ghidaj la care după rodaj începe să dispară culoarea rapid, din ce cauză poate să fie, menționez că i-am făcut rodajul aproape cu 3 rezervoare și apoi am băgat-o în lemn cu diametru de peste 60 cm până la 120 cm, sper că nu am forțat-o prea repede, sau ar trebui s-o duc la service?. Aș dori un sfat, Vă mulțumesc încă o dată pentru răspunsurile anterioare și vă rog să mă scuzați de deranj.
    Mulțumesc anticipat!

    • Cosma pe 4 Noiembrie 2014 at 1:04 pm

      Buna seara. Vibratia motoferastraului despre care imi spuneti poate proveni de la o ascutire incorecta a lantului sau de la faptul ca poate taiati cu motorul subturat. Vopseaua de pe sina de ghidaj este normal sa se uzeze. Lantul se va supraincalzi daca este tocit sau daca sistemul de ungere al lantului nu functioneaza corect. Motoferastraul Husqvarna 440 are echipamentul de taiere standard de 38 cm, deci puteti taia cu el un diametru de aproximativ 70 cm (dublul lungimii sinei). In mod normal ar fi bine sa va duceti la un service autorizat pentru o verificare a sistemului de ungere si a echipamentului de taiere.

  • Ciprian pe 31 Octombrie 2014 at 6:32 pm

    Bună ziua aș mai avea o întrebare dacă nu deranjez, dacă am terminat cu rodajul drujbei H 440 pot să o bag și în lemne mai groase,pentru că după ce am tăiat aproape 3 rezervoare doar în rodaj am băgat motoferăstrăul în lemne cu diametru între 50 – 70 cm și am observat la șina de ghidaj cât și la lanț că s-au încălzit foarte tare încât de pe lamă începe să dispară total vopseaua, iar la lanț am observat o înroșire a dinților aceasta nu știu din ce cauză este.
    Menționez că aparatul este nou din luna aceasta și mai precizez că are ungere la șină cât și la lanț am tăiat aproximativ doar cam 4 ore cu pauză.
    Ce ar trebui să fac s-o duc în service sau am tăiat prea repede după rodaj lemne groase, am forțat-o cumva nu știu.
    Mulțumesc anticipat!

    • Cosma pe 3 Noiembrie 2014 at 6:00 pm

      Sina si lantul se incalzesc in timpul utilizarii pana la o temperatura la care nu mai pot fi atinse cu mana. O incalzire anormala a echipamentului de taiere poate proveni de la o ungere incorecta sau de la faptul ca lantul nu este ascutit corect.

  • catalin pe 29 Octombrie 2014 at 10:45 pm

    lantul se intinde cu cheia ?

    • Cosma pe 30 Octombrie 2014 at 1:19 pm

      In functie de model, exista un surub de intindere a lantului care se insurubeaza/desurubeaza cu cheia.

  • Ciprian pe 25 Octombrie 2014 at 12:13 pm

    Buna ziua as avea o intrebare am cumparat un H 440 II si cand este la relanti lantul trebuie sa mearga sau nu? pentru ca prima data dupa pornire lantul merge iar dupa ce accelerez lantul se opreste, si in legatura cu scurgerea de ulei din zona pinionului este ok sa picure dupa ce drujba este oprita. mentionez ca drujba este noua de 4 zile am achizitionat-o.
    Multumesc!

    • Cosma pe 30 Octombrie 2014 at 3:36 pm

      Da, este normal sa se intample ce spuneti. Utilajul porneste turat si cu lantul in miscare, dupa ce este accelerat prima data motorul sta la ralanti, iar lantul se opreste. Dupa utilizare este normal sa gasiti picaturi de ulei sub utilaj, pompa de ulei are debit fix (atata timp cat motorul functioneaza, pompa unge lantul), iar uleiul aruncat pe lant/sina nu este preluat in totalitate, el scurgandu-se dupa ce utilajul a fost oprit.

  • Ciprian pe 23 Octombrie 2014 at 1:12 pm

    Bună ziua aș avea o întrebare am achiziționat ieri 22.10.2014 un H 440 și după ce am tăiat câteva crengi și am oprit-o am observat în partea lamei chiar în zona pinionului că picură puțin ulei sau ceva așa mai vâscos de culoare închisă este normal sau trebuie s-o duc în service?
    Mulțumesc anticipat!

    • Cosma pe 30 Octombrie 2014 at 3:39 pm

      Buna ziua, este normal. Uleiul pe care pompa il arunca in timpul functionarii nu este preluat in totalitate de sina si lant, astfel el scurgandu-se in zona pinionului de antrenare a lantului (unde se afla si pompa de ulei).

  • Cosmin pe 26 Septembrie 2014 at 10:04 pm

    Buna ziua!
    Vreau sa achizitionez o drujba pe care sa o folosesc la casa de la tara pentru taiat lemne de foc si doborat cativa pomi uscati. M-am gandit la unul dintre produsele H 435 II sau H 440 II. Pe care dintre ele mi-l recomandati, tinand cont de fiabilitate?

    • Cosma pe 1 Octombrie 2014 at 4:44 pm

      Va descurcati fara probleme cu modelul H435II.

  • Daniel pe 12 August 2014 at 9:26 pm

    Buna ziua,
    Daca asi echipa acest model de drujba cu lama si lant de 1.5 mm ar fi un avantaj sau un dezavantaj fata de 1.3mm cum vine din fabrica.
    Sar reduce temperatura lamei?
    Asi dorii sa o echipez cu o lama si lant de la oregon de 1.5mm.

    • Cosma pe 13 August 2014 at 10:22 am

      Buna ziua,
      lantul cu 1.3mm este un lant mai rapid pe cand ansamblul sina/lant 1.5mm este un pic mai rezistent in timp,alegerea va apartine.

  • Daniel pe 9 August 2014 at 1:17 pm

    Buna ziua,
    Ce tip de pompa de ulei are acest model de drujba sau nu are pompa?
    Imi puteti da cateva detalii daca se poate.
    Multumesc.

    • Cosma pe 11 August 2014 at 4:14 pm

      Buna ziua,
      are pompa de ulei cu debit fix.
      Poate fi achizitionata pe componente: piston pompa,cilindru pompa,melc antrenare.

  • ovidiu.a pe 25 Martie 2014 at 2:45 pm

    Va rog sa imi spuneti ce consum/ ora are acest model de drujba.Multumesc mult!!!!!!!!!!!!!!

    • Cosma pe 26 Martie 2014 at 2:52 pm

      Producatorul nu ofera aceasta informatie, deoarece consumul de carburant poate varia in functie de mai multi factori printre care sunt duritatea lemnului (esenta moale sau tare) sau priceperea celui care taie. Din practica, va putem spune ca un plin (aproximativ 400ml) asigura o functionare in sarcina de 45-60 minute.

  • Marius pe 13 Martie 2014 at 8:39 am

    Buna ziua,detin un 440 e de aproximativ 2 ani si sunt multumit de scula i-si face treaba ,intrebare ,pot sa echipez aceasta scula cu lama si lant,de 1,5mm in loc de 1,3mm respectand standartul de 325 ? ,si este normal dupa ce o folosesc un timp si se incalzeste,opresc acceleratia,si lantul continuie sa se invarta cateva secunde? ,mentionez cand o pornesc si accelerez lantul se opreste imediat..multumesc

    • Cosma pe 14 Martie 2014 at 1:49 pm

      Da, se pot monta lantul si lama mentionate de dvs.
      Da, este normal, turatia la ralanti creste atunci cand motorul ajunge la regimul termic normal. Daca este nevoie puteti corecta aceasta, desuruband surubul T conform instructiunilor din manual.

  • floryn pe 20 Ianuarie 2014 at 10:35 am

    cat costa capac ambreiaj husqvarna 440?

    • Cosma pe 21 Ianuarie 2014 at 9:45 am

      Capac ambreiaj (cu piulita normala)=207 lei (TVA inclus)
      Capac ambreiaj cu intindere rapida=237 lei (TVA inclus)

      • floryn pe 22 Ianuarie 2014 at 4:17 pm

        va multumesc mult de rasp.si carcasa ambreiaj Husqvarna 440 cat costa?

        • Cosma pe 22 Ianuarie 2014 at 4:46 pm

          Buna ziua,
          carcasa ambreiaj Husqvarna 440 — 130lei.

  • Pandele pe 16 Ianuarie 2014 at 12:05 pm

    Care este pretul cu transportul pana in Pitesti ?ridic eu coletul de la sediu

    • Cosma pe 16 Ianuarie 2014 at 12:23 pm

      Transportul pana la Pitesti costa 39 lei.

  • Pandele pe 15 Ianuarie 2014 at 3:12 pm

    Buna ziua.La modelul 440 pretul este ctualizat????

    • Cosma pe 16 Ianuarie 2014 at 9:57 am

      Da, pretul este corect, inca avem acest model la pretul de anul trecut.

  • adrian pe 8 Noiembrie 2013 at 4:20 pm

    bun aziua ,as dori sa stiu si eu ,cate ore as pute sa tai intr-o zi cu acest model440e.de ce va intreb asa?deoarece acu detin un model236 pe care lam luat pentru mine [adica sal folosesc ocazitional in gospodaria mea,mai precis sami tai lemnele pentru iarna mai precis in jur de 8 m steri pe ansi rareori sa mai curat cate un pom prin gradina]dar stiti cu se intampla la tara mai apare cate un vecin sa un prieten cu rugaminte sa le tai si lor.dar in moment ce te chiama nu stiu cu se foloseste h 236 si ei vor sa le tai 3m steri in 90de minute ca se grabesc.de aceea am rugamintea sa-mi spuneti daca m 440e indeplineste aceste norme de taiere.va multumesc din suflet si astept raspunsul dv.o zi buna.

    • adrian pe 8 Noiembrie 2013 at 4:29 pm

      acest model 440e cate ore las putea folosi intr-o zi,in continiu bineinteles cu pauze la golirea rezervoruluide cate 10 minute?

  • adrian pe 3 Noiembrie 2013 at 1:10 pm

    salut.amsi eu o intrebare ?din ce gama face parte acest model,si cam cati metri steri pot taia cu el pe ansi de asemeni daca il pot folosi mai mult decat ocazitional la dobobat.dar bine inteles fara sa fac abuz[nu in fiecare zi,ocazitional?]acum am un model de h236 si as vrea sal inlocuiesc cu acesta440e.ce parere aveti?va multumesc si astept raspunsul dv.o zi buna.

    • Cosma pe 4 Noiembrie 2013 at 12:24 pm

      Modelul H440E face parte din categoria semiprofesionala, poate fi folosit ocazional la doborare. Producatorul nu normeaza cantitatea de lemne care poate fi taiata cu un motoferastrau.

  • paul pe 18 Octombrie 2013 at 10:14 pm

    salut ma poti ajuta si pe mine cu un raspuna ca mi,am facut peri alb am o drujba imi uda bujia o desfac o curat o pun pe argaz o montez si o ia merge ok trage bine tine relanti cand opres si vreau sa pornesc nu mai porneste numai dac o iau jos iar si o curat scanteie da am verificat cu bujia langa bloc motor

    • Cosma pe 22 Octombrie 2013 at 12:17 pm

      Problema pe care cred ca o ai este de la carburator. Cred ca nu inchide cuiul pontou si in momentul in care ferastraul sta, fara a fi folosit, se ineaca.
      Recomand sa mergi la un service sa verifice carburatorul.

  • Sergiu pe 6 Octombrie 2013 at 9:43 pm

    Ce tip de ulei de amestec si de lant este recomandat pentru aceasta drujba? Si cati ml de ulei se pune la 1 litru de benzina?

    • Cosma pe 7 Octombrie 2013 at 12:27 pm

      Producatorul recomanda uleiul in doi timpi Husqvarna LS+. La 1l de benzina se pun 30 ml ulei.

  • Vinatoriu vasile pe 1 Ianuarie 2013 at 2:44 pm

    Cat costă bobina de inducţie pentru husqvarna 440 E?

  • paul pe 2 Noiembrie 2012 at 7:02 pm

    am cumparat un model 365xtorq puteti sami spuneti cum se face rodajul si cit ulei se pune in amestec si ce ulei se pune la ungere va multumesc

    • Cosma pe 3 Noiembrie 2012 at 8:22 am

      La amestec trebuie sa folositi 30 ml de ulei Husqvarna la un litru benzina fara plumb. La lant se poate folosi ulei T90. Rodajul se face in sarcina, progresiv, adica primele doua plinuri de carburant se vor taia lemne subtiri (max 20 cm diametru) si de preferat esente moi.

  • serban pe 23 Octombrie 2012 at 9:24 am

    buna ziua!
    am un motofierastrau AL-KO KOBER, D-8871 KOTZ, tip KB 3500, cu motor de 1,35kw la care imi trebuie cilindru + piston complet. Cine imi poate recomanda sursa sau daca exista compatibilitate cu alti producatori. Va multumesc.

    • Cosma pe 23 Octombrie 2012 at 1:36 pm

      Din cate stim, nu se potrivesc piesele de la un producator la altul, deci va trebui sa gasiti un fulnizor de piese AL-KO.

  • nicu pe 20 Octombrie 2012 at 7:51 pm

    cat costa o tija de acceleratie pentru husqvarna 340 si un piston complet?

    • Cosma pe 23 Octombrie 2012 at 4:46 pm

      Tija acceleratie H340=32 lei, piston=269 lei.

  • Catalin pe 26 August 2012 at 10:43 am

    Va salut .
    Am ceva probleme incepand de ieri cu pornirea la cald a unei drujbe 440 E achizitionata din ianuarie 2012 . Rece porneste imediat , dar daca o las oprita cam 5-10 minute nu mai vrea sa porneasca fara sa i trag socul , trag 1 data de demarou si apoi imping socul si porneste cam la a 3-4 a incercare . Mentionez ca nu cred ca am taiat cu ea mai mult de 5-6 ore adunate in tot acest timp . Bujia este ok , benzina are , filtrul de aer curatat – oare ce sa fie ?
    Multumesc .

    • Cosma pe 28 August 2012 at 3:22 pm

      Va recomandam sa mergeti la un service autorizat pentru a verifica reglajele carburatorului.

  • mihai pe 15 August 2012 at 10:31 am

    Mai este valabil pretul afisat ?

    • Cosma pe 16 August 2012 at 8:22 am

      Pretul este valabil in limita stocului (momentan modelul H440E se afla inca in stoc in magazinele din Militari si Rahova).

  • ionel cosmin pe 11 Iulie 2012 at 12:42 pm

    Buna ziua. Domnule, Cosma se poate folosi benzina fara plumb de 99+(produsa de petrom) la motoferastraul 440e ? Daca da spune-ti si ce cantitate de ulei de amestec trebuie folosit. Mutumesc.

    • Cosma pe 13 Iulie 2012 at 12:33 pm

      Se poate folosi benzina de minim 95 (99+ cu atat mai bine). La un litru de benzina se pun 30 ml ulei amestec Husqvarna (amestecul benzina+ulei se foloseste in maxim 30 de zile).

  • dan pe 29 Mai 2012 at 2:11 pm

    salut am si eu un model de ..husqvarna 41 air injection..este defecta (nu am tija de la acceleratie, si ambilajul sau cum i se spune la piesa respectiva .
    este ca un rulment dar este din aluminiu si are rolul de racicre al motorului cred are elementi de pe el rupti si drujba porneste dar dupa ce tai un lemn se opreste si nu mai porneste pina nu e racita ) mar interesa piesele la ea cat mar costa ?

    va multumesc si astept raspunsul d-voastra

    • Cosma pe 6 Iunie 2012 at 4:23 pm

      Piesa care raceste motorul este volanta (care daca are multe aripioare rupte poate afecta motorul), insa nu cred ca problema utilajului dvs are legatura cu aceasta piesa. Fiind un model foarte vechi ar trebui sa-i faceti o verificare generala in service pentru a vedea exact ce piese sunt necesare.

      • dan pe 8 Iunie 2012 at 11:05 am

        da asa este sunt aripioarele rupte. dar la dumneavoastra nu as gasi piese pentru ea?

        • Cosma pe 11 Iunie 2012 at 2:20 pm

          Da, putem comanda orice piesa.

          • dan pe 14 Iulie 2012 at 10:31 pm

            si cam cat mar costa tija de la acceleratie si volanta?

          • Cosma pe 27 Iulie 2012 at 2:09 pm

            Tija acceleratie 22 lei, capac tija 16 lei, volanta 186 lei.

        • Cosma pe 27 Iulie 2012 at 2:09 pm

          Putem comanda piesele (daca nu sunt in stoc).

  • Baditoiu Viorel pe 6 Martie 2012 at 9:18 am

    Multumesc pentru raspuns domnule Cosma.As mai avea o intrebare modelul 435 cu ce lungime a sinei se livreaza ? Dar 440? Am vazut in prezentare ca este trecut (33-45).Cu toata stima Viorel B.

    • Cosma pe 6 Martie 2012 at 4:36 pm

      Echiparea standard difera de la o tara la alta. H435 si H440 sunt livrate in Romania cu sina de 38 cm (15″). Daca nu este nevoie de o sina atat de lunga puteti sa o folositi pe cea mai scurta de 33 cm astfel punand o sarcina mai mica pe motor, daca este nevoie de o sina mai lunga decat cea standard si producatorul iti permite o poti folosi pe cea de 45 cm, insa ocazional.

  • Alexandru pe 25 Noiembrie 2011 at 10:06 am

    buna ziua,

    va multumesc pentru raspuns. sistemul de ungere functioneaza, lantul e ascutit si e cel original, mai ramane sa verific piulitele sinei de ghidaj.

    o zi buna!

  • Alexandru pe 23 Noiembrie 2011 at 10:17 pm

    am o astfel de drujba si am o problema cu ea. inainte de a o porni si cand merge la relanti lantul e bine intins pe sina de ghidaj, se poate trage usor cu mana dar imediat dupa ce tai cu ea mi se slabeste lantul foarte tare, de atarna…il intind, apoi imediat dupa ce o bag in lemn se slabeste iar. e lantul de vina, sina de ghidaj sau intinzatorul de lant e defect si nu tine lantul intins in sarcina?

    • Cosma pe 24 Noiembrie 2011 at 4:12 pm

      Buna ziua,

      Lantul se intinde in momentul taierii deoarece la frecarea de lemn se dilata si se lungeste. Orice lant se va largi in momentul in care se taie cu acesta. Cu cat lantul este mai tocit, se va incalzi mai tare si automat se va lungi mai mult, cu cat ungerea lantului va fi mai slaba, cu atat lantul se va lungi mai mult. Verificati va rog sistemul de ungere si ascutirea lantului. Lantul este de calitate? Verificati si daca piulitele sinei de ghidaj sunt stranse corespunzator.

  • rares pe 7 Noiembrie 2011 at 1:47 pm

    cu ce scula as putea sa reglez turatia la 440e

    • Cosma pe 8 Noiembrie 2011 at 11:26 am

      Este vorba de o surubelnita speciala care nu este livrata impreuna cu utilajul deoarece utilizatorul nu trebuie sa umble la reglaje.

  • adi pe 20 Martie 2011 at 4:13 pm

    ce lungime are lama?:D

    • Cosma pe 22 Martie 2011 at 1:20 pm

      Lungimea recomandata a sinei este 33-45 cm.
      Standard este livrata cu sina de 38 cm.

  • scutaru tudor pe 8 Martie 2011 at 6:53 pm

    ce tip de ulei este cel mai potrivit pentru motofierastraul husqvarna 340?{LS, XP sau HP}

    • Cosma pe 9 Martie 2011 at 10:03 am

      Pentru modelul H340 este indicat uleiul LS (Low Smoke) – care are emisii reduse de fum si este potrivit pentru majoritatea utilajelor.

      Uleiul XP (Xtra Performance) – este recomandat utilajelor profesionale care functioneaza la o turatie mare. In general aceste utilaje sunt marcate cu sigla XP (de exemplu modelul H357XP).

  • Tataie pe 16 Noiembrie 2010 at 3:54 pm

    Am luat aceasta scula si e intr-adevar usor de folosit. Puterea e suficienta pentru utilizare diversa, inclusiv pentru lemn de foc ocazional. Am bagat-o si in diametre de 30 cm si e OK.

Log-in
[x]