Impresia generala: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (126 voturi, media: 3.49 din 5)
Loading ... Loading ...
49,362 vizualizari

125r_h210-0153_4562Motounealta pentru arbusti cu greutate redusa, ideala pentru utilizatorii casnici. Pornirea usoara cu sistemul de recul Smart Start, pompa de carburant. Echipat cu ham dublu, cap trimmer semiautomat, cu montare usoara si cutit pentru iarba.

 

Date tehnice:
Motorul
Cilindree 28 cm³
Putere 1.0 cp
Turatia maxima 8000 rpm
Turatia maxima recomandata 10000 rpm
Volum rezervor combustibil 0.4 l
Consum de carburant 507 g/kWh
Echipament
Cap trimmy T25M10
Disc Iarba 255-4T-1″
Ham Standard
Emisii, vibratii, zgomot
Nivel vibratii (ahv, eq) maner  stanga/dreapta 3.5 / 3.1 m/s²
Nivelul de zgomot 98 dB(A)
Emisii de zgomot, LWA 114 dB(A)
Dimensiuni globale
Greutate 5.0 kg

 caracteristici generale drujbe husqvarnapoza-text-husqvarna

Pret (TVA inclus): 985.00 Lei
Buc

Comentarii

  • Constantin pe 15 August 2017 at 6:54 am

    De cativa ani folosesc motocoasa 128r pentru uz casnic. Anul asta au aparut probleme. Nu se mai tureaza cum trebuie (merge infundat). Mentionez ca porneste fara probleme. Am mers la service am comandat carburator nou dar functioneaza la fel. Ce ar putea fi?

    • Cosma pe 17 August 2017 at 4:41 pm

      Ar trebui verificat si sistemul de evacuare sa nu fie infundat.

  • georgeleca62 pe 2 Iulie 2017 at 1:23 pm

    Buna ziua! Am si eu o motocoasa 128R si in timpul functionarii se distinge un zgomot metalic inspre esapament; este normal, sau are ceva slabit?

    • Cosma pe 5 Iulie 2017 at 4:30 pm

      Daca este un zgomot pe care nu l-ati sesizat de la inceput (in mod normal se aude zgomotul facut de ambreiaj/carcasa ambreiaj), ar fi bine sa verificati sa nu fie slabita toba de esapament.

  • Cornel pe 14 Martie 2017 at 6:12 pm

    Bună ziua, la această motocoasă de poate folosi vreun accesoriu? Cate caneluri are?
    Mulțumesc.

    • Cosma pe 15 Martie 2017 at 5:48 pm

      Acest model poate fi folosit cu cap trimmy cu fir si disc de metal, nu permite atasarea altor accesorii.

  • Anton pe 6 Februarie 2017 at 7:18 pm

    Salut eu am o motocoasă husqvarna 128r dar de ceva timp îmi scoate fum prea mult și uleiul de amestec îl pun normal ce este de facut

    • Cosma pe 9 Februarie 2017 at 12:17 pm

      Fum prea mult inseamna: ulei de slaba calitate, prea mult ulei in benzina sau regim subturat de utilizare al motorului.
      Mai poate fi si carburator dereglat (prea multa benzina). Verificati uleiul de amestec, turati motorul la peste 3 sferturi din cursa tragaciului de acceleratie.
      Daca problema nu se remediaza, mergeti la un atelier autorizat.

  • Andrei pe 24 Ianuarie 2017 at 9:55 am

    Eu recomand acesta Motocosa sunt multumit de ea

  • Andrei pe 23 Ianuarie 2017 at 8:41 pm

    Recomand cu incredere acesta motocoasa sunt multumit de ea

  • Marius pe 6 Decembrie 2016 at 8:36 pm

    buna ziua ,o intrebare daca se poate,motocoasa r 128 face fata la cosit prin livada iarba,lastari tineri de pomi? subtiri binenteles,toamna buruienile de la cartofi ? daca da si comand de la dvs. cam cat costa transportul prin Fan Curier ? pana la Suceava

    • Cosma pe 8 Decembrie 2016 at 6:04 pm

      Da, poate fi folosita pentru operatiunile mentionate de dvs. Transpostul pana in orasul Suceava costa aproximativ 45 lei (e nevoie de adresa exacta pt a va comunica pretul exact).

  • Alex pe 8 Iulie 2016 at 2:51 pm

    Am achizitionat de curand un r 128 si dupa cateva zile de cosit a inceput sa scoata ulei pe toba nu stiu metivu !

    • Cosma pe 12 Iulie 2016 at 10:54 am

      Asigurati-va ca respectati procedura corecta de pornire (nu folositi utilajul cu socul “la jumate”) si turati motorul cand il folositi.

      • Alex pe 13 Iulie 2016 at 7:16 am

        Stiu destul de bine cum se foloseste utilajul nu sunt la primul contant cu el , dar cand achizitionez un utilaj nou am pretentia sa mearge cel putin 1 an fara probleme , la 100 lei nu ar trebuii sa am pretentii dar totsi macar cateva luni sa merga impecabil , dar daca nu se poate nu se poate!
        Să aveti o zi faină!

        • Cosma pe 19 Iulie 2016 at 2:25 pm

          Nu am vrut sa insinuam ca nu stiti sa folositi utilajul, cele doua motive (des intalnite la incepatori) ar putea fi cauza problemei semnalata de dvs. Daca dvs stiti ca utilizati corect utilajul, cu atat mai mult va recomandam sa va adresati unui service care poate constata exact care este problema.

  • Claudiu pe 29 Iunie 2016 at 9:08 pm

    Buna ziua! Ieri 28.06.2016 am achizitionat un 128r de la reprezentantii din Iasi. Domnul de acolo a facut proba si dupa ce a pornit-o se oprea, nu statea in relanti si mia spus ca e din cauza benzinei pt ca este putina si nu mai are sa completeze. Acasa am facut plinul si facea la fel. A doua zi am mers la ei si domnul de la service a pornit o si o accelera puternic, diagnosticul fiind ca e posibil sa fi fost apa in benzina sau trebuie reglat relanti.ul. Acasa l am reglat si se comporta la fel. Daca o turez in gol sau chiar in sarcina merge iar cum o las in relanti se opreste. Ce e de facut?

    • Cosma pe 8 Iulie 2016 at 8:40 am

      Probabil reglajele din fabrica trebuie ajustate; va recomandam sa va adresati unui service autorizat pentru verificarea si reglarea corecta a carburatorului.

  • Marian pe 12 Iunie 2016 at 6:42 pm

    Buna ziua
    Am achizitionat in 2011 un trimmer 128 R si sunt foarte multumit de el.
    De pe blog am citit ca nu este recomandat folosrea discului metalic ,cu toate ca trimmerul la achizitionare a fost dotat cu disc .
    Am rugamintea sa -mi spuneti de modul de intretinere al transmisiei si la cat timp se face ‘

    Multumesc

    • Cosma pe 14 Iunie 2016 at 4:44 pm

      Recomnadrea este ca la aproximatv 10 ore de functionare sa se efectueze o verificare a utilajului: curatarea filtrelor, verificarea (curatrea/reglarea) carburatorului, gresarea angrenajului unghilar, strangerea suruburilor.

  • valy pe 11 Iunie 2016 at 2:00 pm

    salut am si eu o motocasa husqvarna 128 r si am o problema mi sa ras filetul la carburator la capacul de la cuiul pontou

    • Cosma pe 14 Iunie 2016 at 4:28 pm

      Va recomandam sa va adresati unui service pentru a constata ce piesa este necesara (daca poate fi comandata separat sau este necesar carburatorul).

  • Costy pe 25 Mai 2016 at 9:38 am

    Buna ziua , Va rog sa-mi Spune-ți ce tip de transmisie are motocoasa Husqvarna 128 r,rigida sau flexibila ? Va mulțumesc!

  • Costy pe 25 Mai 2016 at 9:10 am

    Buna ziua ! Vreau sa cumpăr o motocoasa Husqvarna 128 r la 950 de lei ,transmisia cum este ,petija rigida sau flexibila ? Transportul este gratuit ? Mulțumesc!

    • Cosma pe 30 Mai 2016 at 1:30 pm

      La acest model transmisia este flexibila. Transportul nu este gratuit.

  • dan pe 7 Aprilie 2016 at 2:09 pm

    Buna ziua,
    Am un card de credit de la ING, se poate achita cu el ?
    Doresc sa achizitionez in rate.
    Multumesc!

    • Cosma pe 11 Aprilie 2016 at 3:26 pm

      Puteti achita in magazin cu cardul (nu si online) atata timp cat pe card exista suma necesara achizitiei.

    • Nastase Cristi pe 1 Mai 2016 at 8:32 pm

      D-le Cozma, recomandati un amestec de 3% ulei ls litrul de benzina ptr 128r, cand producatorul in manualul de utilizare recomanda 2% la litrul de benzina.
      Puteti sa aduceti ceva argumente?
      Tocmai ce am achizitionat un 128r si nu am bagat-o inca in paine.
      Multumesc.

      • Cosma pe 5 Mai 2016 at 4:09 pm

        Recomandarea de a folosi mai mult ulei in amestec decat spune producatorul, nu este facuta de noi, ci de importatorul Husqvarna Romania. Aceasta este facuta din cauza calitatii mai putin bune a carburantului din Romania. Daca dvs sunteti sigur de calitatea benzinei pe care o folositi puteti respecta indicatiile producatorului.

        • Nastase Cristi pe 5 Mai 2016 at 8:49 pm

          Va multumesc. Asa o sa fac.

  • iulian pe 11 Februarie 2016 at 3:26 pm

    buna ziua, aveti cablu acceleratie pentru motocoasa r125?multumesc

    • Cosma pe 18 Februarie 2016 at 1:59 pm

      La acest model cablurile sunt livrate la set (toate cablurile de pe unealta). Setul costa 134 lei si poate fi adus la comanda.

  • victor pe 4 August 2015 at 9:37 pm

    Am cumparat de curand o husqvarna 128R . Dupa 5 rezervoare de rodaj m-am reintors la service pentru reglaj , dupa care am mai cosit trei rezervoare cu ea si se aude un troncanit doar la inceput cand incep sa o turez usor, mentionez ca mi-am dat seama pe urma ca am facut amestecu benzina ulei gresit ,am bagat 40 ml ulei la doi litri in loc de un litru.As vrea sa stiu daca isi revine daca bag benzina in amestec corect 40 ml la litru. Ce ma sfatuiti?

    • Cosma pe 6 August 2015 at 4:49 pm

      Buna ziua,
      In primul rand va spun ca amestecul corect se face cu 30 ml ulei la 1 litru benzina. Daca veti utiliza amestec corect, masina va functiona normal.
      Nu ati stricat nimic daca ati folosit-o un timp scurt.

  • marius pe 1 Iulie 2015 at 2:55 pm

    Cum pot schimba furtunasul de alimentare cu carburant,cel cu sorbul, sa rupt din stuţul din interiorul rezervorului.

    • Cosma pe 2 Iulie 2015 at 3:34 pm

      Buna ziua,
      exista doua furtune acolo unul de tur care trece prin gaura din peretele rezervorului si in capat(in rezervor) are filtrul de carburant, si unul de retur care trece prin cea de-a doua gaura iar dupa ce trece(in rezervor)se monteaza in el o piesa de plastic alb care-l ajuta sa nu iasa din rezervor.
      Pt a schimba furtunele trageti efectiv de ele si vor iesi.
      Pt montaj aveti nevoie de o pensa mai lunga ca sa puteti sa-l trageti prin gaura de alimentare a rezervorului.
      Daca nu va descurcati mergeti la un service zonal.

  • Ionel pe 24 Mai 2015 at 9:10 pm

    Buna seara ! As vrea sa cumpar o motocositoare, pentru a o putea folosi doar pentru uz propriu, la cositul lucernii si a fanului, pentru animale (sa nu faramiteze iarba).Vreau sa o folosesc pentru suprafete de maxim 1000 mp. As vrea sa imi faceti o recomandare (doua sau trei produse din care sa aleg)si sa imi ziceti pretul de achizitie.Va multumesc anticipat.

    • Cosma pe 26 Mai 2015 at 4:20 pm

      Pentru suprafata mentionata va recomandam modelele H135=2099 lei sau H535RX=2399 lei. Ambele modele sunt livrate standard cu fir si disc metalic, de asemenea, ambele se afla in promotie: H135 beneficiaza de reducere de pret, iar H535RX are reducere de pret si pachet promo alcatuit din antifoane de protectie si o foarfea pt gard viu.

  • george pe 4 Mai 2015 at 3:22 pm

    Am si eu o motocoasa husqvarna 125r.am taiat cu ea circa 15 min iarba mica si s-a oprit .daca trag de ata nu se invarte decat jumatate din ea + nici nu se simte ca ar trage motorul(trage in gol).

    • Cosma pe 5 Mai 2015 at 6:34 pm

      Buna ziua,
      incercati sa dati jos demarorul si sa invartiti cu mana motorul.
      Daca motorul se invarte(asta fiind un lucru bun)mergeti cu demarorul la un service zonal sa vada ce aveti uzat la acesta.

  • calinchindea pe 26 Aprilie 2015 at 12:14 pm

    am din 2011 o motocoasa h 128 r, am tras si trag de ea la greu (cosesc cam 1 ha/ an) inclusiv cu disc 32 dinti cu vidia, isi face treaba la fix, singurul meu inconvinient e ca la achizitie nu mi s-a explicat treaba cu gresatul…. si am avut neplaceri din cauza vibratiilor provocate. e penibil ca in dotarea sculei nu se da si surubelnita de reglaj jigleori care in timp se mai deregleaza, iar combustibilii nu au aceeasi calitate intotdeauna…..

    • Cosma pe 30 Aprilie 2015 at 10:43 am

      Buna ziua,
      Dvs. folositi un disc care nu este echipare standard al motouneltei si nici recomandat de producator, in manualul de utilizare la pag.48-49 explica cum se face si la cat timp gresarea angrenajului unghiular.
      Surubelnita de reglaj este dispozitiv special care trebuie folosit de un mecanic autorizat nu de beneficiarii finali.
      Ne bucuram ca sunteti multumit de motounealta.

      • calin pe 17 Mai 2015 at 12:23 pm

        nu folosesc un disc recomandat, dar randamentul motoutilajului e imbunatatit + efortul pe dinte/ cutit mult diminuat, rezultand o uzura mai mica a utilajului
        nu imi convine faptul ca lipseste surubelnita de reglaj ptr ca nu poti pleca minim 30 de km pana la servisul husqvarna sa-ti ajusteze jigleorii, iar unii mecanici mai cred ca toti clientii care intra in servis cu o problema sunt fraieri sau nu au habarn despre utilaje
        mai suntem si oameni care suntem capabili sa ne reglam utilajele

        • Cosma pe 19 Mai 2015 at 5:45 pm

          Buna ziua,
          va dati seama ce ar insemna ca toti utilizatorii de Husqvarna sa aibe surubelnita de reglaj carburator?

          • calin pe 21 Mai 2015 at 3:28 pm

            da, imi dau seama, probabil ati avea clieti fara numar – cei fraieri care nu stiu pe ce lume traiesc, sau ati da faliment…. pe partea servis

          • Cosma pe 22 Mai 2015 at 10:03 am

            Din pacate sunt dese situatiile in care oamenii incearca sa-si repare/regleze singuri uneltele si sfarsesc prin a le face mai rau sau prin a ajunge cu ele in sacosa la service. Acesta este motivul pentru care nu incurajam interventiile la domiciliu… Cei care inteleg cum functioneaza uneltele si stiu ce au de facut sunt foarte putini.

  • cataflorin pe 12 Martie 2015 at 8:10 pm

    As dori sa achizitionez un model de motocositoare de umar. Imi place modelul husqvarna 128R, e bun pretul, dar m-ar interesa daca acest model suporta si utilizarea cu disc pentru lastari si arbusti (nu cutitul in forma de Y), in caz contrar as dori daca se poate sa imi indicati modelul cel mai mic care suporta utilizarea cu disc fara probleme. Mentionez ca unealta va fi utilizata doar pentru uz casnic si nu pe suprafete mari. Rog sa raspunda doar persoanele care vorbesc in cunostinta de cauza, nu cele care isi expun pareri personale, intrucat urmeaza a fi un criteriu pentru achizitionarea unei unelte.
    Va multumesc anticipat.

    • Cosma pe 13 Martie 2015 at 3:33 pm

      Buna ziua,
      recomandarea producatorului este ca modelul H128R sa nu fie utilizat cu disc de curatiri forestiere.
      Primul model care poate fi folosit cu disc de curatiri forestiere(maxim 200mmm diametrul) este H525RX 1.36cp pret 1699lei.
      Urmatorul este H135 1.9cp care poate folosi si disc de 225mm pret 2099lei.

  • andrei pe 25 Februarie 2015 at 1:49 pm

    am o motocoasa husqvarna 125 r si s-a rupt arcul intre demaror .aveti in stoc asa ceva.

    • Cosma pe 26 Februarie 2015 at 12:50 pm

      Daca este vorba despre arcul lamelar care trage manerul demaror inapoi dupa pornire exista in stoc azi la pretul de 39.00 lei Tva inclus.

      • andrei pe 27 Februarie 2015 at 10:19 am

        nu este arcul lamelar,mai este un arc.

        • Cosma pe 27 Februarie 2015 at 5:56 pm

          Buna ziua,
          este stoc si celalalt arc:
          34lei

  • POPESCUMARIUS pe 20 Iunie 2014 at 3:01 pm

    Am o motocositoare Husqvarna 128r si nu porneste la cald, este in garantie. Mulumesc anticipat!

    • Cosma pe 23 Iunie 2014 at 11:09 am

      Va recomandam sa mergeti la un service autorizat pentru a constata ce defectiune are si daca aceasta este acoperita de garantie.

  • Kapornyai Eduard pe 22 Aprilie 2014 at 8:50 am

    Buna ziua, ma intereseaza daca modelul 128r are tija rigida sau flexibila.Am inteles ca daca este cu tija flexibila nu ar fi recomandat pentru suprafete mari sau pentru cosit folosind discul metalic ci doar pentru cosit utilizand trimmerul.Mentionez ca am o suprafata de aproximativ 6000 mp (plus minus ce mai cosesc de la vecini) si ma intereseaza care model ar fi potrivit pentru astfel de suprafata.Nu voi cosi toata ziua dar vreau sa ma tina utilajul si sa nu ii fac uzura prematura.

    • Cosma pe 22 Aprilie 2014 at 2:10 pm

      Buna ziua,
      pt suprafata mentionata trebuie sa achizitionati minim Husqvarna 535RX.

  • alexandru lup pe 4 Octombrie 2013 at 8:52 pm

    buna seara,
    la motocoasa pe care o am,128R, si de care am fost multumit, a aparut un zgomot urit la capatul care se rotste,insotit de vibratii puternice. Banuiesc la transmisia conica. Ce-i de facut ? Nu am lucrat cu ea decit in gradina din jurul casei.
    Multumesc

    • Cosma pe 7 Octombrie 2013 at 3:46 pm

      Aceasta problema poate sa apara daca angrenajul unghiular nu a fost gresat periodic. Verificati daca are vaselina, completati si daca problema se mentine va trebui inlocuit angrenajul care costa 296 lei (TVA inclus).

  • petre pe 21 Iulie 2013 at 10:01 am

    Buna ziua,
    Am o matocoasa 128R si s-a topit plasticul acela din interior prin care ajunge transmisia de la motor la capul trimer.Se gaseste ca piesa de schimb acel tub si cu transmisia pe el, il pot comanda la dumneavoastra si ce pret are. Va multumesc

    • Cosma pe 22 Iulie 2013 at 10:48 am

      Tubul de plastic este livrat impreuna cu tubul de metal in interiorul caruia se afla si impreuna costa 298 lei (contine si angrenajul unghiular). Tija de transmisie costa 102 lei. Da, piesele pot fi comandate la noi si trimise prin Fan Courier contra-cost daca nu sunteti din Bucuresti.

  • alexandru lup pe 3 Iunie 2013 at 10:33 am

    salut,
    am si eu o mtocoasa 128R si sunt multumit de ea. Cum este cel mai bine sa infasor firul in mosorul rotativ ?

    • Cosma pe 4 Iunie 2013 at 4:34 pm

      Buna ziua,
      firul(5ml) se infasoara pe tambur in sensul acelor de ceasornic,tinand tamburul cu “gatul” in jos,cand ajungeti la capat va folositi de cele doua gaurele din tambur ca sa va tina firul tensionat pana puneti tamburul in rama capului trimmy,dupa aceasta trageti cele doua capete ale firului prin cele doua urechi metalice si apoi clipsati rama pe baza capului trimmy.

  • catalinP pe 26 Mai 2013 at 4:53 pm

    Buna ziua ,

    Acest model 128R se poate folosi pentru cosirea de lucerna inalta cam de 50 cm ( am teren cam 400 m patrati ) ?
    Presupun ca ar trebui folosit discul pentru iarba .
    Multumesc .

    • Cosma pe 27 Mai 2013 at 4:01 pm

      Da, puteti folosi acest model pentru suprafata mentionata.

  • Peter pe 11 Mai 2013 at 10:23 pm

    Buna.
    Ar trebui sa cos 20 de ari cu iarba care model ar fi potrivit?

    • Cosma pe 16 Mai 2013 at 11:42 am

      Pentru suprafata de 2000 mp va recomandam unul dintre modelele H327RX sau 535RX.

  • avram pe 6 Aprilie 2013 at 1:01 pm

    buna ziua.detin o Husqvarna 128 R de 2 ani de zile, cu care cosesc iarba de pe randurile de pomi(1 ha).In toamna s-a rupt teava metalica la mijloc, am dus-o la cineva de a sudat.o, insa cred ca acum e 1-2 cm mai lunga si din acest motiv tija din interior nu mai ajunge la capul trimmy si, de mult ori merge in gol.

    1.as dore sa stiu ce lungime are teava asta de la motor la capul trimmy???

    2. cat costa tot demaroul ala de pornire, ca mi s-o rupt chestiile ale dinnauntru si vreu sa,l schimb cu totul???

    • Cosma pe 8 Aprilie 2013 at 11:20 am

      Din pacate producatorul nu ofera cote ale pieselor de schimb.
      Demaror complet = 84 lei.

  • dan pe 4 August 2012 at 9:51 pm

    Buna am husqvarna 128R ,am tuns iarba si am luat o pauza cand am vrut sa o repornesc am ramas cu ata demarorului in mana:(.A desfacut-o si am vazut ca s-a rupt arcul.Cat ma costa un arc nou? si daca in Timisoara gasesc un service sa monteze acest arc.
    Un cap trimmer pt acest model cat costa?
    Merci

    • Cosma pe 7 August 2012 at 1:59 pm

      Acest model are doua arcuri la demaror: in ordinea in care se scot – primul 35 lei (are doua capete care intra fiecare in tamburul demaror mic/mare) si cel de-al doilea 30 lei (este un arc lamelar care sta in carcasa mare de plasic pe care ati demontat-o de pe unealta ca sa ajungeti la arcuri). Capul trimmy costa 89 lei. Din cate stim noi, in Timisoara exista service Husqvarna (pe pagina a doua a Certificatului de Garantie sunt trecute toate service-urile din tara).

  • zeno pe 20 Iunie 2012 at 4:04 pm

    Am cumparat o motocoasa husq 128 dar nu prea sunt multumit de ea… In primul rand nu este fabricata in Suedia(e Made in SUA). Al 2-lea inconvenient,acceleratia este foarte rigida.Daca trebuie sa lucrez cateva ore cu ea imi rupe degetele.Am cosit cu Sthil fs 55(acelasi pret ca 128) si se manevreaza mult mai usor(acceleratia foarte usoara).Mentionez ca sunt fan Husqvarna ,detin un motoferestrau 575 profesional merge de rupe,aici depaseste Sthilul.Am mai avut 262 si 340E.Am fost foarte multumit de ele

    • Cosma pe 20 Iunie 2012 at 4:47 pm

      Multe dintre produsele hobby sunt asamblate in SUA, acest lucru neconstituind o problema. In ceea ce priveste aceleratia rigida, este posibil sa fie o problema cu cablul (traseul acestuia sa fie sinuos).

  • bota dorel pe 21 Aprilie 2012 at 10:10 am

    când eu făceam școală 1250-200=1050

    • Cosma pe 24 Aprilie 2012 at 12:39 pm

      In continuare 1250-200=1050. Pretul de lista al motouneltei este de 1250 lei, reducerea pentru motounealta ta veche este de 200 lei, deci in acest caz vei plati 1050 lei pentru o motounealta H128R noua. (CAMPANIA BUY BACK)
      Daca nu ai o motounealta veche pentru care sa primesti cei 200 lei, te incadrezi in promotia cu reducere de pret, adica pentru modelul H128R vei plati 1125 lei. (CAMPANIA REDUCERI DE PRET PRIMAVARA 2012)

  • catalin pe 18 Aprilie 2012 at 3:51 pm

    am 2 hectare de iarba ce cositoare imi recomandati?

  • catalin pe 12 Aprilie 2012 at 8:14 am

    da, dar se mai poate pune si alte discuri?

    • Gabi pe 12 Aprilie 2012 at 8:26 am

      da, eu am folosit cu succes dicul cu 8 dinti pentru coceni.

  • catalin pe 10 Aprilie 2012 at 12:54 pm

    la 128r mai pune si alte discuri in afara de cele existente in pachet?

    • Cosma pe 10 Aprilie 2012 at 4:12 pm

      Nu este recomandat sa folositi alt disc decat cel standard.

  • avram pe 27 Martie 2012 at 2:59 pm

    cum se numeste tita(aluminiu) aia care pleaca din motor si pana in capat unde se afla bobina cu fir, ca a mea s.a rupt si nu stiu de unde sa comand alta….

    • Cosma pe 27 Martie 2012 at 4:02 pm

      Cred ca va referiti la tija de tranmisie a motouneltei. Daca este un utilaj care se poate repara in reteaua Husqvarna si sa stiti ce model este, o puteti comanda la orice magazin Husqvarna.

  • mihai pe 20 Martie 2012 at 10:14 pm

    Am 3 bovine si un cal care trebuesc furajate zilnic.Numai pot trage coasa din cauza herniei de disc,ce motocoasa ma sfatuiti sa cumpar tinind cont ca am 1ha de lucerna si multa iarba

    • Cosma pe 4 Aprilie 2012 at 12:46 pm

      Suprafata de care dispuneti este destul de mare asa ca va recomandam o motocoasa din gama semiprofesionala, modelul Husqvarna 535R care beneficiaza si de o promotie pana e 30.06.2012.

      • mihai pe 26 Aprilie 2012 at 8:01 pm

        Dati-mi va rog un numar de telefon ca sa pot sa vorbesc cu dumneavoastra sa stiu de unde pot sa achitionez acest aparat si ce imi trebuie pentru al achizitiona in rate lunare.

        Va rog sa ma contactati la adresa de Y!M boh_florinutz@yahoo.com

        Va multumesc !

        • Cosma pe 2 Mai 2012 at 6:11 pm

          Magazin Militari: 0724742307/0215699850

  • Dan pe 22 Februarie 2012 at 1:53 pm

    Vreau sa cumpar o Motounealta 128 R,insa am aflat ca acestea sunt produse fabricate in SUA.Este adevarat?Dar Motounealta 125R? Stau la curte si am de lucrat o suprafata de aprox.10 ari.Ce ma sfatuiti? Multumesc anticipat!

    • Gabi pe 22 Februarie 2012 at 4:28 pm

      In SUA cred ca se asambleaza. E suficienta pentru 10ari – poti face suprafete mai mari ‘la pas’. Merge bine si cu cablu (vezi si comentariul cel mai de jos) dar si cu discuri. Totusi nu poti taia cioturi sau alte tulpini subtiri lemnoase.
      Tragand linie … e foarte buna pentru un utilizator casnic.

      • Gabi pe 22 Februarie 2012 at 4:30 pm

        am uitat sa spun: mai toate suruburile de prindere a carcasei sunt cu cap Torx (TX25).

        • Dan pe 23 Februarie 2012 at 11:08 am

          ce inseamna faptul ca mai toate suruburile de prindere a carcasei sunt cu cap Torx(TX25)?

          • Gabi pe 23 Februarie 2012 at 11:16 am

            suruburile cu cap Torx (de orice dimensiune) sunt folosite extrem de rar in Europa si sunt destul de obisnuite in SUA. Am vrut sa spun ca motoarele mentionate mai sus sunt cel putin asamblate in SUA si – posibil – fabricate in SUA.
            Pentru tine ca utilizator final inseamna ca tre’ sa-ti cumperi o surubelnita TX25 … adica inca vreo 20-30RON …

          • Gabi pe 23 Februarie 2012 at 11:25 am

            am uitat sa spun … surubelnita asta o vei folosi cam o data pe an (cel putin) pentru a curati sita de la esapament si pentru a strange suruburile care strang para de fixare a motorului pe teava (sau invers) – cel putin la mine a fost nevoie.
            Cred ca cei de la service te pot sfatui mai bine.

          • Cosma pe 23 Februarie 2012 at 11:49 am

            Conform manualului de utilizare, producatorul recomanda verificarea/strangerea tuturor suruburilor la care ai acces, inainte de fiecare utilizare pentru a evita eventualele probleme care pot aparea din cauza vibratiilor.

          • Dan pe 23 Februarie 2012 at 11:38 am

            daca ma hotarasc sa o cumpar de la Dvs. atunci perioada de service mi-o asigura cei de la husqvarna din orasul meu,sau numai Dvs.?

          • Cosma pe 23 Februarie 2012 at 11:42 am

            Service-ul (garantie si postgarantie) se poate face la orice atelier autorizat Husqvarna.

          • Dan pe 23 Februarie 2012 at 11:56 am

            Ma costa transportul daca cumpar on-line Motounealta 128 R de la Dvs.?
            Multumesc!

    • Cosma pe 22 Februarie 2012 at 4:32 pm

      Ambele modele (H128R inlocuieste H125R) sunt asamblate in SUA. Modelul H128R poate deservi suprafata mentionata de dvs. Recomandarea noastra este sa faceti pauza (10-15 minute) dupa fiecare plin.

  • anamaria Suciu pe 3 Septembrie 2011 at 4:07 pm

    La acest model se poate monta un disc pentru taiat pomisori , mure etc , diam maxim 3 cm ?

    • Cosma pe 13 Septembrie 2011 at 1:44 pm

      Modelul H128R este livrat standard cu fir trimmy si disc metalic (acesta poate taia iarba groasa si chiar lastari, insa nu e recomandat pt tulpini lemnoase). Fiind un motor de capacitate mica, nu permite montarea discului pt curatiri forestiere.

  • geo pe 31 August 2011 at 9:26 pm

    as dori sa cumpar un rotor de motocositoare de 125R,cine ma poate ajuta ca nu gasesc!multumesc

    • Cosma pe 13 Septembrie 2011 at 2:04 pm

      Se poate comada orice piesa pt modelul dvs, insa nu inteleg exact la ce va referiti cand spuneti “rotor”, in general aceasta denumire este intalnita la uneltele electrice.

  • cornel pe 1 August 2011 at 3:17 pm

    As vrea sa stiu daca la motocoasa 128R transmisia se face prin tija rigida sau cablu..?

    • Cosma pe 4 August 2011 at 4:40 pm

      La modele care pot fi folosite si cu disc, ca 128R, transmisia se face prin tija (la cele fara disc prin cablu).

  • Catalin pe 24 Iulie 2011 at 9:37 pm

    cineva spunea ca husqvarna 125 R este mai puternica decat 128 R ,asa e?

  • Catalin pe 12 Iulie 2011 at 9:23 pm

    Si eu sunt multumit de ea dar nu stiu de unde sa fac rost de vaselina pentru ea, am cosit 20 de prajini de la ora 6 dimineata pana la 11

    • Cosma pe 13 Iulie 2011 at 4:26 pm

      In mod normal gasiti vaselina la orice dealer Husqvarna.
      Puteti folosi vaselina pentru rulmenti, negrafitata (alba).

  • octavian pe 11 Iunie 2011 at 4:27 pm

    sunt ff multumit de motounealta am cosit iarba lucerna la care am crezut ca nu va duce motorul dar a mers fara sa fortez iarba chiar foarte mare e o scula foarte folositoare pt gospodaria omului, am cosit intr-o zi de la 6 dim pana la 19seara 20 de prajini 1 prajina =179 m2 cu discul deocamdata foarte multumit.

    • Gabi pe 15 Iunie 2011 at 12:02 pm

      3500m2 in 13 ore … ? daca ai fost singur ai mers destul de bine si cred ca nu te-ai agitat prea tare.
      nu uita sa ii dai motorului 3-4 pauze de ~1min echidistante la fiecare rezervor. el merge ‘forjat’ dar e bine sa nu dai in el cu biciul de la primele rezervoare (cand isi face rodajul) – cred ca vrei sa il ai cativa ani buni.

  • Ionut pe 7 Iunie 2011 at 3:51 pm

    Am cumparat si eu un 128R. Sunt destul de multumit – am cosit ~600 mp de iarba si alte balarii – unele inalte de vreun metru. Am folosit numai firul pina acum (un Whisper de 2.4) pentru ca nu cunosteam terenul, dar si-a facut treaba foarte bine. La urzici si la muri nu a facut fata, avind in vedere si natura lor mai lemnoasa/fibroasa (in sensul ca se infasurau pe coasa si trebuia sa opresc coasa pentru a le descurca).

    I-as fi dat nota 10, insa deja s-a defectat un buton (cel care mentine coasa semi-turata), asadar ii dau 9. E adevarat, nu am nevoie de el ca sa imi fac treaba, dar m-a ingrijorat un pic. Sper ca asta sa fie singura problema care sa apara.

    • Gabi pe 15 Iunie 2011 at 12:22 pm

      am crezut ca am eu o problema in a intelege modul de utilizare al acelui buton intrucat nici la mine nu mai merge dar … poate ca are o problema din constructie.
      eu folosesc Oregon Starline (cumpar la metru nu la set pt ca e mai ieftin) si il las intr-un castron cu apa cu o seara inainte de a taia. poate e o chestie subiectiva dar mie mi se pare ca taie mai bine si rezista mai mult timp.
      daca balariile sunt fibroase le atac usor, putin cate putin, cu varful cablului desfacut la maxim. parca le taie mai bine si socul transmis sculei e mai mic.

  • Gabi pe 11 Iunie 2009 at 2:46 pm

    Isi face treaba.
    Eu am aproape 1000m^2 de teren necultivat plin de balarii (pana la genunchi) si maracini (unul din vecini nu a mai cosit de mult si s-a intins zmeurisul).
    Folosesc numai capul trimmer cu fir de 2.4mm (maximum de grosime pt modelul asta) cu sectiune in stea/rotunda (Oregon Starline/Roundline) sau de 2mm cu sectiune patrata-elicoidala (firul silentios de la Dolmar). Cu cablul de 2.4mm stea poti ataca si zmeurisul dar … nu il poate taia foarte bine pe cel gros. Restul de balarii il taie fff bine cu 2.4mm. Cu cablul de 2mm mi se pare ca trage in gol (parca nu e utilizat mototul la capacitatea lui) si parca, la turatii scazute vibreaza/rezoneaza. La fel si cu discul cu 4 sau cu 8 dinti. De aceea nu folosesc discurile.
    E o scula buna pt un utilizator casnic. Consum destul de redus (~2 rezervoare x400ml la suprafata mentionata mai sus). Zgomot si vibratii mai reduse decat la un motofierastrau (142e de exemplu).
    Daca vreti sa luati o scula pentru Primarie, sa aranjati spatiile verzi din oras/sat … cautati un model profesional.

Log-in
[x]